So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Na desetem Service Jamu o čakalnicah in odklapljanju od tehnologije

Čas branja: 1 min
02.03.2015  15:10
Konec minulega tedna se je v Ljubljani zaključil deseti mednarodni dogodek Service Jam, na katerem se je 30 udeležencev spoznavalo z orodji storitvenega oblikovanja. Na tridnevni intenzivni delavnici so se spopadli z različnimi družbenimi problemi in v 48 urah razvili delujoče prototipe rešitev.
Na desetem Service Jamu o čakalnicah in odklapljanju od tehnologije

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Ana Osredkar dodaj

Kot so sporočili organizatorji, so se udeleženci spopadali s pestro paleto težav: od dolgočasja med čakanjem na letališčih, izgubljanja stika z notranjim otrokom in ustvarjanja otrokom zanimivih muzejskih vsebin, pa vse do iskanja načinov za pomoč posameznikom s poslovno idejo, problematiko zdravstvenih čakalnic ter iskanjem načinov, kako mladostnike odklopiti od tehnologije.

IMG-8412.1425305366.JPG.w.960px.jpg

Service Jam je mednarodna delavnica storitvenega oblikovanja, ki hkrati poteka v več kot 100 mestih na šestih kontinentih sveta. Delavnica poteka po principih "delanja, ne govorjenja" in učenja skozi praktično delo: udeleženci tako skozi zabavne procese brainstorminga poiščejo težave, s katerimi se ljudje srečujejo v vsakdanjem življenju, jih s terenskim delom analizirajo, zanje poiščejo možne rešitve, ter preizkusijo, kako bi te delovale v praksi.

Po treh dneh ustvarjalne ekipe predstavijo delujoči prototip storitve, vendar pa je veliko bolj kot končni izdelek pomemben sam učni proces, skozi katerega gredo udeleženci Jama.

"Na delavnici gredo skozi voden proces načrtovanja storitev, hkrati pa doživijo tudi celoten kreativni proces, vse od tega, da ustvarijo veliko idej, nad katerimi so navdušeni, pa vse do frustracije, ko ne vidijo poti naprej. Vse to doživljajo kot ekipa, kar jih nemalokrat poveže do te mere, da se med njimi spletejo prijateljske vezi, ki se obdržijo še dolgo po dogodku," pojasnjuje Ana Osredkar, predstavnica zavoda Servis 8, kjer so v Sloveniji organiziral že deset tovrstnih delavnic.

IMG-8173.1425305335.JPG.c.960px.jpg


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...