So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

'Marketing je mrtev'

Čas branja: 3 min
17.02.2015  14:46
Matthew Davies je britanski strokovnjak, ki vas bo naučil, kako komunicirati s kupci, poslovnimi partnerji ali investitorji.
'Marketing je mrtev'

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
BBC dodaj
Susan Jeffers dodaj

»Nehajte prodajati stvari in se raje osredotočite na drugo stran - h kupcem. Raziskujte, kakšna je njihova izkušnja z vašim izdelkom in storitvijo ter kakšna so njihova pričakovanja. Kupci vas morajo oboževati, oni bodo govorili okoli, kako ste dobri,« pravi Davies, ki se je konec prejšnjega tedna v Ljubljani mudil na povabilo MEKS - sekcije mladih Slovenske kadrovske zveze.

Ta je organizirala izobraževanje Implico za mlade kadrovnike in start-upe, na katerem je predaval tudi Davies, nagrajeni voditelj in pisatelj, ki svetuje številnim velikim podjetjem, kot so Vodafon, BBC in Tower Watson.

davies.1424180655.jpg.w.960px.jpg
Strah? Gre samo za občutke in nič drugega. In ti občutki so kot osnovnošolski tirani, ki vas zastrašujejo na poti domov, zato pa delate velike ovinke okoli

Javno nastopanje

Za sabo imate že na stotine javnih nastopov. Ali še vedno dobite tistih občutek v trebuhu preden se odpravite na oder? Ali postanete živčni?

Ste vedeli, da če bi ustekleničili na eni strani vznemirjenje in na drugi strani živčnost ter odstranili etikete, ne bi prepoznali razlike. Osebno mislim, da postanem bolj vznemirjen.

Kaj svetujete za izboljšanje nastopov?

Svoje stranke želim naučiti, kako naj komunicirajo s samozavestjo. Ljudje imajo radi, da ste naravni. Motite se namreč, če mislite, da se morate pri nastopih obnašati na točno določen način. Pomembno je, da ne postanete robot, ampak se z ljudmi povežete. Pustite vse tisto, kar mislite, da MORATE narediti. Bodite vi, komunicirajte z ljudmi, pokažite, da vas zanima.

Recimo, da pri nastopu dobim neprijetno vprašanje. Se mu lahko izognem?

Seveda, čisto preprosto s tem, da odgovorite na vprašanje. Vprašajte me recimo nekaj osebnega.

Česa se resnično bojite v življenju?

To je zelo dobro vprašanje in je povezano z mojimi željami, ambicijami in upi. Moje največje upanje pa je, da ostanem iskren človek.

Menite, da so introvertirani ljudje avtomatsko slabši govorci?

Ne, nikakor ne. Nekateri najboljši govorci veljajo za introvertirane ljudi. To, da ste introvertirani še ne pomeni, da ste sramežljivi. Veste, to da se pokažete pred ljudmi, zahteva veliko poguma. Strah pa izhaja iz tega, ker ne veste, ali vas bodo ljudje marali takšnega, kakršni ste. Zato veliko ljudi pred seboj postavi zid, za katerim te nihče ne bo videl. Tukaj izhaja veliko negativne energije, ki ustvarja prej omenjen strah.

Ampak vseeno, kako premagati strah?

Obstaja odlična knjiga Susan Jeffers Feel the fear and do it anyway (Čar samozavesti). Mislim, da naslov pove vse. Strah je neprijeten, ampak vas ne bo ubil. Povzroča ga hipotalamus, vaša glava pa se zadnjih deset tisoč let ni razvijala. Pri vsem tem gre za mehanizem »boj ali beg«, Ko pride do situacije, se pritisk poviša, bitje srce je hitrejše, nekatere funkcije prenehajo. Prebava deluje pospešeno, ker se želite znebiti odvečne teže. Ampak to so samo občutki in nič drugega. So kot osnovnošolski tirani, ki vas zastrašujejo na poti domov, zato delate velike ovinke. Svetujem vam, da se jih ne ustrašite, ampak greste naprej po začrtani poti.

Kaj pa imajo nekateri, da se lažje soočijo z nasilneži, kot imenujete strahove?

Nič takega. Večkrat so nastopali pred ljudmi, imajo več izkušenj. Vsakič, ko poveste kaj pred ljudmi, je lažje. Potrebno je iti korak za korak. Tudi najboljši športniki niso bili odlični kar na začetku.

O formi in vsebini

Kaj je bolj pomembno: kaj poveš ali kako poveš?

Kako poveš. Tudi pri prodaji je pogostokrat bolj kot izdelek ali cena pomembna pomoč uporabnikom. Ko govorite, torej ne bodite preveliki pametnjakoviči, ampak bodite enostavni in pokažite zanimanje. Ker če ga vi ne boste, ga tudi vaši poslušalci ne bodo.

Ali je torej tanka meja med biti zanimiv in biti manipulativen?

Investitorji in podjetniki niso neumni. Obvladajo svoj posel in hitro prepoznajo nekoga, ki blefira. Če se greste igrice, vsaj bodite pri tem zares dobri. Ampak zavedajte se, da dolgoročno to ni recept za uspeh. Zakaj bi se sploh šli manipulativne igre? Če so namreč to vaše vrednote, sam zagotovo ne bi želel delati posla z vami.

Kaj pa marketing? Tudi marketing je komuniciranje, predstavljanje, kajne?

Želite iskren odgovor? Mislim, da je marketing mrtev. V današnjem svetu je uspeh odvisen od ugleda, ki ga imate. Zato tudi nehajte prodajati stvari in se raje osredotočite na drugo stran - h kupcem. Raziskujte, kakšna je uporabnikova izkušnja, kakšna so njihova pričakovanja. Naredite vse za svojega kupca. Nato pojdite nazaj na začetek, h prodaji. Če bodo ljudje govorili o vas, je boljše kot katera koli oglaševalska strategija. Vaši kupci vas morajo oboževati.

Pa še nekaj, ko greste na raznovrstne dogodke, prosim vas, ne prodajajte. Nič ni bolj moteče, kot to, da ti nekdo prodaja. Raje se z ljudmi povežite.

O navdihovanju menedžerjev in zaposlenih

Dobri menedžerji navdihujejo svoje zaposlene. Kdo pa navdihuje menedžerje?

To je moje delo. (smeh). Sicer se direktorji pogostokrat pogovarjajo in si svetujejo med seboj, nekateri pa imajo tudi svoje mentorje. Pri tem opozarjam: ne zaupajte samooklicanim gurujem. Tudi sam ne trdim, da sem guru. Lahko pa ponudim pošten pogovor o idejah in skupaj bomo prišli do rešitve.

S katerimi izzivi pa po navadi pridejo direktorji do vas?

Vprašanja se skoraj vedno gibljejo okoli ekipe. Za svoje zaposlene je namreč treba poskrbeti. Raziskave kažejo, da naj bi se samo 40 odstotkov zaposlenih počutilo navdihnjenih in polni energije.

Kako torej poskrbeti za zaposlene?

Dajte jim fleksibilne delovne urnike. Če je le možno, naj delajo takrat, ko so bolj produktivni. Organizirajte skupinska kosila, zabave in druženja. Dajte jim možnost, da se sami odločijo. Tako bodo povečali produktivnost med svojimi zaposlenimi. V končni fazi je namreč pomembno zgolj, da je delo opravljeno.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...