So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Agenciji Red Orbit prestižna ameriška nagrada

Čas branja: 1 min
16.02.2015  15:53
Slovenska spletna agencija je prejela nagrado Digiday Retail Awards za projekt, ki temelji na inovativni uporabi podatkov v digitalnem marketingu.
Agenciji Red Orbit prestižna ameriška nagrada

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Red Orbit dodaj
Data dodaj
Big Bang dodaj

Spletna agencija Red Orbit je v New Yorku prejela prestižno nagrado Digiday Retail Awards v kategoriji »Best Use of Data« za najbolj inovativno uporabo podatkov v digitalnem marketingu s ciljem povečanja prodaje.

Digiday Retail Awards sicer nagrajuje najboljše svetovne dosežke na področju digitalnega marketinga v segmentu spletnih trgovin.

red-orbit.1424098325.jpg.n.600px.jpg
Merjenje učinkovitosti marketinga z napredno analitiko v sodelovanju z Big Bangom

Sodelovanje z Big Bangom

Zmagali so s projektom From First Click to Last Conversion, ki so ga pripravili za trgovine Big Bang. Pri projektu je agencija implementirala napredno spletno analitiko, ki spremlja potrošnike skozi celotni odločitveni proces, prek različnih naprav in digitalnih kanalov.

"Spremljali in analizirali smo tudi vpliv vremena na spletne nakupe. Na podlagi boljšega razumevanja potrošnikov smo optimizirali Big Bangov digitalni nastop, Big Bang pa je vpeljal spremembe v svojih fizičnih trgovinah," so še zapisali pri agenciji.

Več o projektu na [www.red-orbit.si] .


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...