So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Mlada Štajerca se s hrustljavimi pralineji iz bučnih semen prebijata na tuje

Čas branja: 4 min
13.02.2015  11:05
Domače dobrote tržita tudi kot poslovna darila in jih dostavljata tudi v Ljubljano
Mlada Štajerca se s hrustljavimi pralineji iz bučnih semen prebijata na tuje

Obveščaj me o novih člankih:  

S kombinacijo domačnosti in svetovljanskosti Lena Klinar in Primož Gregorič z domačimi kulinaričnimi izdelki pridobivata nove kupce in goste na domačiji.

klinar-gregorcic-02-xx.1423769440.jpg.o.600px.jpg
»Od letos pod blagovno znamko Gora pod lipo trživa še buteljčna vina in ritoznojčana, poleti pa prihaja še hišna penina DeVina,« pravita Lena Klinar in Primož Gregorič iz Tinjske Gore pri Slovenski Bistrici. Foto: Nino Verdnik

Hrustljavi pralineji z bučnimi semeni, ajdov kruh z orehi, domače bučno olje in bučni pesto, marmelade, na roko rezani jušni rezanci in buteljčna vina so butični izdelki, s katerimi si pot na police izbranih trgovin utirata Lena Klinar in Primož Gregorič z domačije Gora pod lipo iz Tinjske Gore pri Slovenski Bistrici.

Poleg kulinarične in vinske ponudbe želita graditi tudi poslovni turizem. Domači kulinarični izdelki z logotipom njune domačije, ki jih tržita tudi kot poslovna darila, jima ne pomenijo zgolj dodatnega vira dohodka, temveč jima pomagajo pri privabljanju novih gostov.

Svoja živila prodajata v butični trgovini v Mariboru, v kratkem pa bodo na voljo tudi v Ljubljani. S hrustljavimi pralineji z bučnimi semeni bi rada prodrla tudi na tuji trg. Od marca bosta svež kruh in domače izdelke vsaka dva tedna na območju Maribora in Ljubljane kupcem dostavljala po naročilu.

Prijeten ambient in odnos do gostov

»Najina inovativnost je vrnitev h koreninam; k naši eksotiki, ki ni le v okusih in ambientu, temveč predvsem v odnosu do gostov. Biti moraš preprost, človeški; kadar se čuti, da je delo tvoja strast, je to magnet. Večkrat je slišati goste, da Gora pod lipo združuje, da se počutijo kot doma,« Lena Klinar pojasnjuje, kaj ju s partnerjem vodi pri delu.

Diplomirana ekonomistka, ki je že pri štiriindvajsetih letih prevzela vodilno mesto v hotelirstvu in pozneje svojo pot nadaljevala kot predstavnica nemške turistične organizacije v Sloveniji, in v podjetniškem duhu vzgojeni gostinec sta svoje znanje in sposobnosti najprej združila v gastronomiji in turizmu. Zgodba domačije Gora pod lipo je zrasla skupaj z idejo o obnovi stare pohorske domačije.

»Ker smo objekt gradili z lastnim denarjem in ker smo bili vpeti v vsa dela, smo zaradi tega potrebovali kakšno leto več, kot če bi zaprosili za evropsko podporo, a glede na to, koliko časa ti vzame ukvarjanje s papirji, je bila to kljub vsemu pametna odločitev,« je prepričan Primož Gregorič. Pri načrtovanju vlaganj ga vodi ideja o organski rasti. Verjame, da v življenju ni bližnjic, zato se je treba potruditi in biti z glavo pri stvari. »To pripelje rast, sicer počasnejšo, a vztrajno, kar je pogoj, da dolgoročno ustvariš zdravo jedro,« dodaja Gregorič.

Ciljajo tudi na avstrijske in hrvaške goste

Ob avtentični kmečki izbi s krušno pečjo so Gregoričevi dogradili še lesen objekt v značilnem pohorskem slogu s prostorom za goste in veliko vinsko kletjo. Ker kongresni turizem velja za enega od rastočih vej turizma, je bila odločitev za konferenčno dvorano v mansardnih prostorih po njunih besedah zelo dobra poteza. Od Gradca, Ljubljane in Zagreba so oddaljeni le slabo uro vožnje, od Tinjske Gore do avtocestnega priključka v Slovenski Bistrici pa je le šest kilometrov.

Poslovna pogajanja ob krušni peči

»Naši konferenčni prostori so zelo prijazni in ravno dovolj odmaknjeni, da ponujajo popoln mir in intimo. Zagotavljajo dobre razmere za rojevanje novih idej in druženje,« menita. Poslovne zajtrke za manjše skupine prav zaradi bolj sproščenega ozračja pripravita v stari hiši ob krušni peči.

Ko iz črne kuhinje zadiši po domačem kruhu in iz piskra po gobovi juhi z zabeljenimi žganci, ko te objame toplota peči, to vsakogar razoroži. »Mnogi poslovni gosti priznavajo, da je prostor s svojo ponudbo zelo primeren tudi za pogajanja, saj prijetno okolje človeka omehča,« prednosti avtentičnega interierja opisuje Klinarjeva.

Kot glavno konkurenčno prednost pa poudarja edinstven preplet tradicije z mladostnostjo. Večinoma imata poslovne goste, ki se pozneje vračajo z družino ali prijatelji. »Veseli naju, da zanjo gostje prepoznati razliko med našim ambientom in drugimi, vračajo se zaradi dobrega počutja, novi pa pridejo po priporočilu starih,« dodaja Lena Klinar.

Pirin kruhek v kozarcu

Na družinski kmetiji Lena Klinar in Primož Gregorič na štirih hektarjih pridelujeta sezonsko zelenjavo, žito in buče, iz bučnih semen pa stiskata olje. Sadje iz divjega sadovnjaka predelata v domač 100-odstotni naravni jabolčni in grozdni sok.

Dobrote tudi kot poslovna darila

Decembra lani sta izdelke začela tržiti tudi kot poslovna darila. Odziv s trga ju je pozitivno presenetil. Kupci so še posebej dobro sprejeli pralineje iz karameliziranih praženih bučnih semen in temne čokolade, ki so postali njun najbolj prodajani izdelek. »Nanje stavimo tudi v prihodnosti, saj so odzivi res presenetljivi,« ponosno pove Lena Klinar.

Med sladkimi dobrotami ponujata še kutinove žele bombone in marmelade iz sadja z domačega vrta. Domislica, ki se je izkazala za odličen prodajni korak, je pirin kruhek v kozarcu. »Mešanici naše domače pirine moke z dodatki primešate le na receptu zapisano tekočino in kruhek je pripravljen,« o poenostavljenem načinu peke kruha, ki je pisan na kožo novim generacijam žensk, razlaga Klinarjeva.

Zadnja novost so karamelizirani pikantni orehi

Popolna novost blagovne znamke Gora pod lipo so karamelizirani pikantni orehi in peka domačih kruhov. Njihova posebnost je ajdov kruh z orehi, pečejo pa tudi pirin, ržen in maslen beli kruh različnih oblik.

Z marcem začenjata dostavo svežih kruhov in domačih izdelkov v Maribor in Ljubljano na 14 dni. »Nekaj dni pred prihodom bomo naše kupce obvestili o prihodu in dostavljali izdelke oziroma zabojčke po predhodnem naročilu,« pojasnjuje Klinarjeva.

Poleti naprodaj tudi hišna penina

Z letošnjim letom je blagovna znamka Gora pod lipo dobila še dodatno, vinsko razsež­nost. Pod imenom Vinogradništvo Gregorič je nastala razširjena ponudba buteljčnih vin in ritoznojčan, vino s priznanim tradicionalnim poimenovanjem, ki je dobilo ime po kraju Ritoznoj v bližini Slovenske Bistrice.

Gregorič in Klinarjeva sta še posebej ponosna na to, da poleti na trg prihaja njuna hiš­na penina DeVina, pod katero bo podpisana enologinja Darja Bovha. »Načrtujemo aktiven nastop na trgu z novo penino in vini ter z našim naborom domačih izdelkov,« napovedujeta. »Z udeležbo na vinskih sejmih in drugih predstavitvah bomo še bolj aktivno ponujali pokušnje, da bi za obisk Gore pod lipo navdušili nove goste,« strneta načrte za prihodnost.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...