So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Nekdanji šef nemškega Googla: Prodajnik prihodnosti bo kot Magic Johnson - vsestranski

Čas branja: 3 min
27.01.2015  16:33  Dopolnjeno: 27.01.2015 16:47
»Delo, ki se sedaj opravlja v zalednih pisarnah, bodo prevzeli roboti in umetna inteligenca. Ostali bodo samo še visokokvalificirani prodajniki, ki bodo upravljali s celotnimi produkcijskimi procesi in potrebami strank,« meni Christian Baudis, nekdanji direktor nemškega Googla in priznani digitalni strokovnjak.
Nekdanji šef nemškega Googla: Prodajnik prihodnosti bo kot Magic Johnson - vsestranski

Baudis je v zadnjih 20 letih zasedal vodilne položajev evropskih medijih in na področju interneta, med drugim je bil tudi član svetovalnega odbora v AOL Europe, predsednik uprave HSE24 (Evropa) in izvršni direktor prodaje na ProSiebenSat.1Media.

Pod njegovo taktirko je nastalo več uspešnih start-upov (Tremor Video Europe & El Cartel Media), med leti 2008 in 2010 pa je bil izbran za enega vodilnih nemških menedžerjev na področju interneta in medijev.

Za Startaj.si je spregovoril o tem, kako bo se bodo v svetu digitalizacije spremenili prodajni oddelki v podjetjih. Meni, da bodo prodajniki morali postati vsestranski menedžerji, ki se bodo ukvarjali s tem, kako zadostiti vsem potrebam strank.

Christian Baudis v Slovenijo prihaja 10. februarja, ko bo znanje delil na

9. Sales summitu.

Christian-Baudis-2-.1422372662.jpg.o.600px.jpg
"Menim, da bodo delovna mesta v zalednih pisarnah hitro izginila. Oddelki prodaje bodo sicer še obstajali, a se bodo zelo spremenili," pravi Christian Baudis

Kateri so trije največji izzivi, s katerimi se danes spopadajo prodajniki v podjetjih?

Največji izziv izhaja iz tega, da kupci o trgu dandanes vedo več kot večina prodajnikov v podjetjih. Na internetu je namreč mogoče pridobiti veliko zelo pomembnih informacij, denimo primerjavo cen, alternativne izdelke in raznovrstne ocene.

Drugi izziv je ta, da je na internetu ogromno informacij, ki jih morajo prodajniki analizirati. Pomembno je torej prepoznati katere so prioritete na trgu.

Tretji izziv pa predstavlja dejstvo, da se morajo prodajniki vse hitreje prilagajati na spremembe trga, saj produktni cikli postajajo vse krajši. Digitalizacija bo izredno skrajšala vrednostne verige v podjetjih.

Ali to pomeni, da prodajnikom ne preostane nič drugega kot prilagoditev na nove razmere?

Menim, da bodo delovna mesta v zalednih pisarnah hitro izginila. Oddelki prodaje bodo sicer še obstajali, a se bodo zelo spremenili.

Kakšen je profil prodajnika prihodnosti?

Prodajnik prihodnosti bo postal bolj podoben menedžerju, ki se bo ukvarjal s potrebami strank. V ta namen bo moral razširiti svoje menedžerske sposobnosti. Ne bo dovolj, če se bo spoznal samo na prodajo, potrebno bo obvladati tudi marketing in finančne procese prodaje. Postali bodo bolj integrirani v celotno vrednostno verigo podjetja. Verjetno se vsak prodajnik ne bo prilagodil na novo vlogo.

Kako pa bodo izgledali prodajni oddelki?

Zagotovo jih ne bomo poznali v taki obliki, kot jih poznamo danes. Četrta generacija industrijskega razvoja je šele na začetku in bo zagotovo predrugačila naše delo. V podjetjih, ki ponujajo vsakodnevne storitve in produkcijo izdelkov, bodo potrebovali visoko kvalificirano in fleksibilno ekipo. Glede na to, kakšne bodo potrebe trga v nekem trenutku v dnevu, se bodo oblikovale ekipe, ki bodo tem potrebam tudi zadostile. Zato se lahko zgodi, da se bo prodajnik zjutraj ukvarjal s financami, opoldne z oglaševanjem in s prodajo proti večeru. Odličen primer je slavni košarkar Magic Johnson. Bil je odličen branilec, a je lahko vseeno igral na vseh položajih. Tudi za to je bil tako uspešen.

Kako lahko v današnjem svetu interneta in skorajda popolne dostopnosti do informacij podjetja sploh še vplivajo na potencialne kupce?

Potencialni kupci so še vedno ljudje in potrebujejo človeško interakcijo. Svetovanja o nakupnih možnostih, ki so celovita in obsegajo vse aspekte vrednostne verige, bodo še vedno pomembna. Organizacije bodo morale izkoristiti orodja za analizo velikih količin podatkov (big data) in umetno inteligenco, s katerimi bodo lahko prepoznala potrebe kupcev in tako bolje organizirala prodajne procese.

Veliko se govori tudi o pomembnosti hitre komunikacije med podjetjem in strankami. Kako zagotoviti tovrstno komunikacijo, ki ne pozna čakanja?

Potrebe strank bodo morale postati realnočasovni del produkcijskega cikla. To bo moč doseči z digitalizacijo, big data in umetno inteligenco.

Ali so izdelki oziroma storitve danes še glavni razločevalni faktor? Kakšna je pri tem vloga znamk?

Izdelki in storitve morajo zadostiti določeni stopnji kakovosti. A glavni razločevalni dejavnik se skriva v tem, kako bodo podjetja v svoje procese vključila zahteve kupcev. Najboljše znamke bodo preživele, druge in tretje pa počasi izginjale. Znamke so fenomen današnjega časa in predstavljajo svet, v katerem so izdelki narejeni, oglaševani in prodani.

Katera podjetja so po vašem mnenju vodilna na področju prodaje?

Google in Amazon. Njune storitve so popolnoma avtomatizirane, pri čemer si pomagajo z umetno inteligenco. Odlično zbirajo in izkoriščajo podatke strank. Klasične prodajnike so pri teh podjetjih zamenjali generalni direktorji posameznih oglaševalskih segmentov.

Kakšna pa je pri vsem tem vloga družbenih omrežij?

Družbena omrežja omogočajo pridobitev velikih količin zanimivih podatkov o kupcih in trgu. Pri tem so stroški skoraj nični.

Pa mislite, da bodo morali kupci v prihodnje plačevati za storitve prodajnikov?

Mislim, da ne. Storitve prodajnikov bodo del celotnega nakupa.

Kako se bodo v prihodnje pokrivali oddelki prodaje in marketinga?

Kot omenjeno, bo za oboje zadolžena ena oseba. Marketing bo v prihodnosti manj osredotočen na klasično oglaševanje in bolj na upravljanje s podatki.

Kako bo izgledal prodaja leta 2025?

Delo, ki se sedaj opravlja v zalednih pisarnah, bodo prevzeli roboti in umetna inteligenca. Ostali bodo samo še visokokvalificirani prodajniki, ki bodo upravljali s celotnimi produkcijskimi procesi in potrebami strank.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...