So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Težave v start-upu rešujte s spancem in komunikacijo

Čas branja: 2 min
14.01.2015  23:16
»V podjetništvu je včasih bolje, da se prej kot na nasvete drugih zanašate na intuicijo,« menita Til Pleterski in Klemen Ptičak, ustanovitelja Hood Burgerja, ki na več lokacijah po Ljubljani pripravlja hamburgerje.
Težave v start-upu rešujte s spancem in komunikacijo

Pleterski in Ptičak pravita, da ju na njuni poti vodi strast do ustvarjanja. »Prav to nama je dalo moč, da sva kljub 14 uram v prikolici doma čas vlagala v izobraževanje,« sta dejala na včerajšnjem dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!, ki ga je organiziral Zavod mladi podjetnik.

Dve leti staro podjetje je prejšnje leto končalo z več kot 600 tisoč evri prihodkov, ustanovitelja pa načrtujeta nove okrepčevalnice po Sloveniji. Večino vlaganj sta pokrila iz prihodkov iz prodaje, pred časom sta pridobila tudi vlagatelja. »Investitor je bil najina stranka. Zgradili smo odnos, ki je temeljil na zaupanju. Človek, ki stoji za kapitalom, je namreč zelo pomemben,« pravita.

Pri testiranju izdelka ne zaupajte družini

Recept za prvi hood burger sta razvijala šest mesecev in ga na podlagi odzivov prvih kupcev poskušala izboljšati. Testiranje izdelka pred vstopom na trg je po njunem mnenju eden pomembnejših delov procesa. »Najprej sva hamburgerje ponujala sorodnikom, a je njihovo mnenje lahko zelo subjektivno. Nujno morate izdelek preizkusiti tudi na trgu,« svetujeta. Po testiranju je Hood Burger pridobil prve redne stranke, denar pa sta namenila za obnovo okrepčevalnice oziroma prikolice in se začela dejavneje posvečati oglaševanju.

Del podjetništva so tudi raznovrstni izzivi in konflikti. »Težave je treba prespati in jih rešiti z učinkovito komunikacijo. Za to potrebujete nekaj empatije in socialnih veščin,« sta še povedala Klemen Ptičak in Til Pleterski.

anze-miklavec1-Kopija.1421269333.jpg.o.600px.jpg
»Izdelka nismo delali za domači trg niti ni za vsakega. Razumljivo je, da ne bo vsem všeč,« pravi Anže Miklavec, direktor podjetja ZkotZ, ki je s kavno skodelico v obliki kozjega roga na Kickstarterju zbralo 460 tisoč dolarjev. Foto: Jernej Kokol

Tudi o neplačanih računih se bo razvedelo na Kickstarterju

Z razvojem steklenic za vodo in inovativnih kavnih skodelic pa se ukvarja Anže Miklavec, direktor podjetja ZkotZ, ki je na Kickstarterju v začetku leta za goat mug zbral več kot 460 tisoč dolarjev. Kako jim je uspelo? »Za izdelkom mora biti zgodba. Pomembna je tudi iskrenost. Ljudje hitro prepoznajo, ali si resnično pri stvari,« meni. Miklavec ob tem poudarja pomen transparentnosti. »Tudi če ima podjetje neplačane račune, se bo prej ali slej razvedelo,« pravi.

Med kampanjo na Kickstarterju je bil goat mug deležen tudi nekaterih kritik. Miklavec o tem pravi: »Izdelka nismo delali za domači trg niti ni za vsakega. Razumljivo je, da ne bo vsem všeč.« Prihodnjim podjetnikom zato priporoča, da se usmerijo v nišne trge, na katerih bodo laže določili morebitne kupce. »Če delate izdelek za ves svet, se z njim ne bo nihče poistovetil,« je še prepričan Miklavec.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...