Kako za podjetje iztržiti čim več? Kako za podjetje iztržiti čim več? Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih kapitalskih trgih, njihovo razumevanje pa je zato ključno za uspešna pogajanja in maksimiranje dosežene cene.
Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov
Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih strateških odločitev, potrebnih za krepitev svojega podjetja.
Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in zagotavljanju skladnosti vse bolj pomagala avtomatizacija.
Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.

Težave v start-upu rešujte s spancem in komunikacijo

Čas branja: 2 min
14.01.2015  23:16
»V podjetništvu je včasih bolje, da se prej kot na nasvete drugih zanašate na intuicijo,« menita Til Pleterski in Klemen Ptičak, ustanovitelja Hood Burgerja, ki na več lokacijah po Ljubljani pripravlja hamburgerje.

Pleterski in Ptičak pravita, da ju na njuni poti vodi strast do ustvarjanja. »Prav to nama je dalo moč, da sva kljub 14 uram v prikolici doma čas vlagala v izobraževanje,« sta dejala na včerajšnjem dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!, ki ga je organiziral Zavod mladi podjetnik.

Dve leti staro podjetje je prejšnje leto končalo z več kot 600 tisoč evri prihodkov, ustanovitelja pa načrtujeta nove okrepčevalnice po Sloveniji. Večino vlaganj sta pokrila iz prihodkov iz prodaje, pred časom sta pridobila tudi vlagatelja. »Investitor je bil najina stranka. Zgradili smo odnos, ki je temeljil na zaupanju. Človek, ki stoji za kapitalom, je namreč zelo pomemben,« pravita.

Pri testiranju izdelka ne zaupajte družini

Recept za prvi hood burger sta razvijala šest mesecev in ga na podlagi odzivov prvih kupcev poskušala izboljšati. Testiranje izdelka pred vstopom na trg je po njunem mnenju eden pomembnejših delov procesa. »Najprej sva hamburgerje ponujala sorodnikom, a je njihovo mnenje lahko zelo subjektivno. Nujno morate izdelek preizkusiti tudi na trgu,« svetujeta. Po testiranju je Hood Burger pridobil prve redne stranke, denar pa sta namenila za obnovo okrepčevalnice oziroma prikolice in se začela dejavneje posvečati oglaševanju.

Del podjetništva so tudi raznovrstni izzivi in konflikti. »Težave je treba prespati in jih rešiti z učinkovito komunikacijo. Za to potrebujete nekaj empatije in socialnih veščin,« sta še povedala Klemen Ptičak in Til Pleterski.

anze-miklavec1-Kopija.1421269333.jpg.o.600px.jpg
»Izdelka nismo delali za domači trg niti ni za vsakega. Razumljivo je, da ne bo vsem všeč,« pravi Anže Miklavec, direktor podjetja ZkotZ, ki je s kavno skodelico v obliki kozjega roga na Kickstarterju zbralo 460 tisoč dolarjev. Foto: Jernej Kokol

Tudi o neplačanih računih se bo razvedelo na Kickstarterju

Z razvojem steklenic za vodo in inovativnih kavnih skodelic pa se ukvarja Anže Miklavec, direktor podjetja ZkotZ, ki je na Kickstarterju v začetku leta za goat mug zbral več kot 460 tisoč dolarjev. Kako jim je uspelo? »Za izdelkom mora biti zgodba. Pomembna je tudi iskrenost. Ljudje hitro prepoznajo, ali si resnično pri stvari,« meni. Miklavec ob tem poudarja pomen transparentnosti. »Tudi če ima podjetje neplačane račune, se bo prej ali slej razvedelo,« pravi.

Med kampanjo na Kickstarterju je bil goat mug deležen tudi nekaterih kritik. Miklavec o tem pravi: »Izdelka nismo delali za domači trg niti ni za vsakega. Razumljivo je, da ne bo vsem všeč.« Prihodnjim podjetnikom zato priporoča, da se usmerijo v nišne trge, na katerih bodo laže določili morebitne kupce. »Če delate izdelek za ves svet, se z njim ne bo nihče poistovetil,« je še prepričan Miklavec.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih

Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih...

Posel 2030
Finance
Finance Kako za podjetje iztržiti čim več?

Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih...

Posel 2030
Zgodbe
Zgodbe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe

Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov

Posel 2030
Finance
Finance Prihodnost plačevanja je v SMS-plačilih

Biometrija bo s pomočjo umetne inteligence preverjala identiteto uporabnika na katerikoli platformi.

Posel 2030
Finance
Finance Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja

Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in...

Posel 2030
Finance
Finance Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo

Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.