So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kaj so z največjega sejma zabavne elektronike odnesli slovenski start-upi

Čas branja: 2 min
14.01.2015  16:12
Chipolo, Flykly, Bellabeat, H20 Pal in Xvida so letošnji CES, ki je sicer gostil rekordnih 170 tisoč obiskovalcev, izkoristili predvsem za navezovanje stikov s potencialnimi partnerji in investitorji.
Kaj so z največjega sejma zabavne elektronike odnesli slovenski start-upi

Letošnji sejem zabavne elektronike (CES), ki je prejšnji teden potekal v Las Vegasu, je navdušil. Organizatorji in tuji mediji so ga označili za enega najboljših v zadnjih letih. Okoli 3.600 podjetij je predstavilo več kot 20 tisoč inovativnih izdelkov, ki si jih je ogledalo in preizkusilo rekordnih 170 tisoč obiskovalcev oziroma deset tisoč več kot lani. Nekateri trendi, ki jim inovativna podjetja sledijo zadnja leta, so na CES-u 2015 dobili še bolj otipljivo obliko. Med drugim naj omenimo avtomatizirano upravljanje domovanj, internet stvari, izpopolnjene pametne zapestnice, telefone, tablice, lažje in tanjše prenosne računalnike, 4K televizije in celo samovozeča vozila.

ces-2015.1421248233.jpg.n.600px.jpg
Foto: CES 2015 Social Community

Chipolo: Bilo je kar nekaj konkretnih ponudb

Med 375 start-upi se je predstavilo tudi nekaj mladih slovenskih podjetij (oziroma start-upov s slovenskim ustanovitelji). Chipolo je tako predstavil novo različico pametnega obeska za iskanje izgubljenih stvari. Ta ima boljši zvočnik in je še za dobra dva milimetra tanjši od predhodne verzije. Prenovljena je tudi aplikacija, ki je sedaj na voljo tudi za Windows phone 8.1 naprave. Vodja prodaje Tadej Jevševar pravi, da so bili odzivi obiskovalcev pozitivni, precej navdušenja je bilo po njegovih besedah predvsem nad glasnostjo novega Chipola. Kot še dodaja, so na letošnjem sejmu, na katerem so sodelovali že drugič, želeli izboljšan izdelek predstaviti novim trgovskim verigam.

2013-11-ChipoloTeam2.jpg.n.600px.jpg

»Zelo smo veseli, da so naši uradni distributerji v ZDA uspeli predstaviti nov Chipolo velikim partnerjem kot je Best Buy. Bilo je kar nekaj konkretnih ponudb, a dokler posel ni zaključen še težko govorimo o podrobnostih. Se pa zelo veselimo leta, ki se je komaj začel,« razlaga Jevševar.

Sogovornika med drugim veseli, da je trenuten trend pri izdelkih, ki temeljijo na bluetooth 4.0 tehnologiji. »To nam daje potrdilo, da smo se odločili za pravo tehnologijo, ko smo začeli razvijati Chipolo,« še dodaja Jevševar.

OOG: Pregledali smo tudi konkurenco

V Las Vegasu se je predstavljalo tudi mlado podjetje OOG, ki razvija merilnik tekočine v steklenici H2O-Pal. Merilnik se prek bluetootha poveže s pametnim telefonom, na katerem lahko spremljate, koliko ste že popili. Soustanovitelj Matej Marjanovič pravi, da so CES izkoristili za sestanke z distributerjem in logističnim partnerjem za ZDA in Kanado. Prav tako so začeli nove pogovore z nekaterimi trgovci. »Sodelovanje z distributerjem poteka dobro. Odziv trgovcev je bil pozitiven. Z nekaterimi bomo pričeli sodelovati v drugi polovici 2015, pri drugih bo potrebno počakati, da bo izdelek prišel na nižjo cenovno raven,« pojasnjuje Marjanovič. Sejma so se po njegovih besedah udeležili tudi z namenom, da »vidimo kaj je novega na področju zabavne tehnike in ali je kaj konkurenčnih izdelkov na katere moramo paziti«.

»Zunanji javnosti pogosto ni znano, da je CES v zadnjih letih tudi izvrstna priložnost, kjer se ljudje iz različnih start-upov lahko spoznajo in izmenjajo izkušnje. Potencialne koristi takšnega povezovanja je težko predvideti, a je zaradi tega CES še toliko bolj zanimiv,« še razlaga Marjanovič.

Flykly na CES-u pametno kolo poslal na trg

Marjanoviča sicer veseli uspeh pametnega kolesa flykly, ki ga je v Las Vegasu predstavljal Niko Klanšek. Po dobrem letu dni, odkar je flykly na Kickstarterju zbral 700 tisoč dolarjev, je izdelek na voljo trgu. Tuji mediji ga hvalijo. Kljub sorazmerno visoki ceni (okoli tisoč dolarjev), so pri spletni strani popsci.com zapisali, da mehanizem dela odlično, dobra je tudi prilagodljivost kolesa potrebam uporabnika. Intervju s Klanškom si lahko preberete na [www.startaj.si] class="twitter-tweet" lang="en">

Our innovation on display @ @intlCES Sands Expo - Eureka Park, booth 75204.

#CES2015 #smartwheel #flykly pic.twitter.com/0GPA1XTTqK-- FlyKly (@flykly) January 6, 2015

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Bellabeat z milijonskim poslom

Še večji, pravzaprav sanjski uspeh, pa je uspel slovensko-hrvaški ekipi Beallabeat. Ta je na CES-u objavila prihod na police ameriških trgovskih velikanov BestBuy in Target. Naročilo obsega 65 tisoč izdelkov za spremljanje nosečnosti, ki jih bodo dobavili v sredini pomladi. Posel je vreden 5,5 milijona evrov. Target sicer velja za četrto največjo trgovsko verigo v ZDA, BestBuy pa za 15. največjega spletnega trgovca. Več v članku [www.startaj.si] class="twitter-tweet" lang="en">

Hey this is crazy but I'm at CES so call me maybe :) #CES2015 #Bellabeat #wearables #tech #womeninbiz #digitalhealth pic.twitter.com/MJLIkgeSGO-- Urska Srsen (@UrskaSrsen) January 5, 2015

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Xvida na sestanke s partnerji

Start-up Xvida, ki v ZDA, Avstraliji in Evropi uspešno prodaja dizajnerske nosilce in stojala za tablični računalnik ipad, poimenovane boomerang, pa je za najem dobre stojnice zamudili rok. Kot je povedal direktor podjetja Uroš Čadež so se v Las Vegas vseeno odpravil, saj so se tam srečali s številnimi potencialnimi partnerji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...