So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Paul Graham: 18 usodnih napak, ki ubijejo start-up

Čas branja: 2 min
09.01.2015  13:34
Zgolj en ustanovitelj, pomanjkanje vztrajnosti, premalo (ali pa preveč) denarja in preslaba skrb za uporabnike, je zgolj nekaj napak, ki so za mlado podjetje lahko usodne.
Paul Graham: 18 usodnih napak, ki ubijejo start-up

Podjetnik, investitor in ustanovitelj enega najboljših pospeševalnikov na svetu, ameriškega Y Combinatorja, Paul Graham je spisal seznam 18 pogostih napak, ki jih delajo start-upi.

razocaranje.1420806577.jpg.n.960px.jpg

1. En ustanovitelj: če je med ustanovitelji start-upa zgolj ena oseba, imate zelo malo možnosti, da bo Paul Graham investiral v podjetje. »Ni naključje, da so uspešni start-upi delo vsaj dveh ustanoviteljev,« pravi.

2. Slaba lokacija: V stanovanju lahko spremenite skorajda vse, razen njegove lokacije. Podobno je tudi s start-upom, piše Graham. Če je na slabi lokaciji, ni veliko drugih možnosti, kot da start-up preselite. Kam? Silicijeva dolina, predlaga Graham. Tudi najuspešnejši slovenskih start-upi, kot so Outfi7, Celtra in Zemanta imajo pisarne na trgih, kjer opravijo večino posla.

3. Obrobna niša: Če iščete nišne trge, lahko zelo hitro postanete nepomembni. »To ni način, kako se izogniti konkurenci,« meni Graham.

4. Predelana ideja:Na tem svetu lahko za potrebe trga obstaja samo določeno število twitterjev za lastnike hišnih ljubljenčkov. Pod črto: Google prihodnosti ne bo Google.

5. Trma:: Nezmožnost prilagajanja lahko ubije start-up, če ta vztraja v svoji svojeglavnosti in ne upošteva potreb in želja uporabnikov.

6. Najemanje slabih programerjev: Razlikovanje med dobrimi in slabimi programerji običajno zahteva, da ste tudi sami dober programer ali pa, da imate v ekipi že nekoga, ki mu lahko zaupate. Izjemnih programerjev je malo.

denar-magnet-investicija.1420806635.jpg.c.960px.jpg
Če zberete preveč denarja, boste morda dobili občutek, da vam je uspelo, pa čeprav niste naredili še nič konkretnega

7. Izbira napačne platforme : ali bo vaš start-up na dolgi rok preživel, je odvisno od tega, kako hitro boste rasli. Izbira napačne platforme, lahko pridobivanje novih uporabnikov upočasni. Stranke ne bodo čakale, da to ugotovite.

8. Počasen zagon storitve: preden s svojo storitvijo ali izdelkom start-up nastopi na trgu, se ustanovitelji pogostokrat soočajo z vprašanjem, zakaj njihov start-up sploh obstaja. Strah pred odgovorom lahko zamakne »launch«.

9. Prehiter zagon storitev: v tem primeru se lahko zgodi, da start-up ni dovolj pripravljen na rast ali še slabše, da predstavi slab in nekoristen izdelek.

10. Načrt, ki ne vključuje specifičnih uporabnikov: zagotovo obstaja nekdo nekje, ki bo bil zainteresiran v vaš izdelek, samo še ne veste, kdo to je? Zdi se, kot da ti ljudje sploh ne obstajajo. Preverite to, svetuje Graham.

trma.1420806810.jpg.c.960px.jpg
Nezmožnost prilagajanja lahko ubije start-up, če ta vztraja v svoji svojeglavnosti in ne upošteva potreb in želja uporabnikov.

11. Zbranega premalo denarja: Dobite toliko, kolikor investirate. S premalo denarja obstaja možnost, da izdelek ne bo dosegel polnega potenciala.

12. Prekomerno trošenje: Graham opozarja, da lahko v primeru prevelike porabe denarja še pred otipljivo rastjo start-upa izgubite možnost za naslednjo investicijo. Prazna denarnica pa pogostokrat pomeni konec.

13. Zbranega preveč denarja: če zberete preveč denarja, boste morda dobili občutek, da vam je uspelo, pa čeprav niste naredili še nič konkretnega. Na koncu dneva so uporabniki tisti, ki jih želite navdušiti, ne investitorji.

14. Nepravilen odnos z investitorjem: Graham pojasnjuje: če ste v dilemi, ali osrečiti vlagatelja ali uporabnika, vedno izberite uporabnika. Če bodo slednji zadovoljni, bo na koncu profitiral tudi investitor.

15. Žrtvovanje kupcev za (domneven) dobiček: služenje denarja lahko počaka, stranke ne.

16. Odpor proti temu, da si umažete roke: vseh svojih težav ne morete rešiti s kodiranjem. Podjetja temeljijo na odnosih. Pojdite ven in spoznajte uporabnike.

17. Boji med ustanovitelji: konflikti med ustanovitelji so nekaj prepogostega, saj gre običajno za ambiciozne ljudje z včasih nasprotujočimi pogledi.

18. Polovičen trud: pomanjkanje vztrajnosti, da start-up pripeljete do konca, je kar pogosta. Če menite, da v življenju obstajajo tudi druge možnosti, se jih boste po vsej verjetnost oklepali.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...