So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kako kreativni smo Slovenci pri poslu

Čas branja: 2 min
07.01.2015  16:44
Pomanjkanje idej ni največja težava, ugotavlja profesor in podjetnik Jaka Lindič. »Večji problem nastane, če ljudje želijo nekaj spremeniti, pa ne dobijo možnosti, da bi ideje tudi realizirali,« meni.
Kako kreativni smo Slovenci pri poslu

O kreativnosti pri poslu in realizaciji poslovnih idej so na okrogli mizi, ki jo je pred dnevi organizirala študentska organizacija AIESEC Ljubljana, spregovorili vodja marketinga pri ekipi EQUA Stella Korošec, soustanovitelj turistične agencije Imperial Luxury Travel Soultion Matej Knific, profesor na ljubljanski ekonomski fakulteti, podjetnik in investitor Jaka Lindič in Aleš Canttaruti z Gospodarske zbornice Slovenija.

youth-to-business-Kopija.1420645236.JPG.c.600px.jpg
Udeleženci okrogle mize (od leve): soustanovitelj turistične agencije Imperial Luxury Travel Soultion Matej Knific, profesor na ljubljanski ekonomski fakulteti, podjetnik in investitor Jaka Lindič, vodja marketinga pri ekipi EQUA Stella Korošec in Aleš Canttaruti z Gospodarske zbornice Slovenije

Za osvojitev kreativnosti je potrebno veliko dela

Knific je uvodoma izpostavil, da je kreativnost sicer deloma prirojena, a je za njeno osvojitev kljub temu potrebno veliko dela. Po njegovih besedah je kreativnost lažje doseči v manjših podjetjih. »Pri nas jo ne spodbujamo, je namreč del našega življenja in dela,« pravi.

Da pomanjkanje idej ni največji problem, pa ugotavlja Jaka Lindič. »Večji problem je, če ljudje želijo nekaj spremeniti, pa ne dobijo možnosti, da bi ideje tudi realizirali. V takem primeru imajo dve možnost, ali te ideje zatrejo ali pa odidejo iz podjetja,« dodaja.

EQUA od leta 2010 razvija in trži inovativno steklenice za vodo. Kljub mladosti podjetja pa po besedah Stelle Korošec lahko kmalu izgubiš občutek start-upa. »Zato je pomembno, da ima podjetje človeka, ki spodbuja kreativnost. Da ni vsak dan isti. Kreativnost mora biti ustvarjena, ne zgodi se kar tako,« je prepričana.

Preslaba realizacija idej

Na vprašanje, ali so slovenska podjetja kreativna, Aleš Canttaruti odgovarja, da Slovenci načeloma smo kreativni ljudje, na kar kaže tudi število patentov glede na število prebivalcev. A izzivi ostajajo. »Problem je, ker ideje pogostokrat niso realizirane. Nekatera podjetja imajo težave s financiranjem. Nisem tudi popolnoma prepričan, da podporno okolje dovolj spodbuja podjetja in posameznike h kreativnosti,« dodaja.

Za podjetništvo je danes najboljši trenutek

Lindič sicer ugotavlja, da živimo v obdobju, ki predstavlja najboljši čas za podjetništvo. »Začnite čim prej in testirajte. Prva stvar, ki jo morajo ekipe narediti, je to, da se odločite, da boste uspešni,« svetuje. In kje bo po njegovem mnenju v prihodnosti denar? »Najdete ga lahko kjerkoli, samo zadostiti morate potrebam trga in imeti dobro zgodbo,« še meni Lindič.

O organizatorju

aisec.1420649717.jpg

Konferenco Youth to Business je organizirala študentska organizacija AIESEC Ljubljana, ki je del mednarodne družine AIESEC. Ta velja za največjo študentsko organizacijo na svetu.

Glavna dejavnost organizacije so mednarodne volunterske in profesionalne prakse, s katerimi želijo študentom in mladim diplomantom že med študijem omogočiti praktični pogled na delo v podjetjih v tujini in pa prostovoljna dela, s poudarkom na delu na projektih, ki imajo pozitiven učinek na razvoj družbe, hkrati pa omogočajo seznanitev z družbenimi globalnimi problemi in odkrivanje rešitev za le-te.

Poleg tega pa AIESEC omogoča študentom in mladim diplomantom, da odkrivajo in razvijajo svoj vodstveni potencial ter z delom v sami organizaciji pridobivajo praktična znanja z izbranega delovnega področja.

V Sloveniji so prisotni v Ljubljani, Mariboru ter Kranju, vrata pa odpirajo tudi v Kopru, Novi Gorici in Novem mestu.

Za več informacij glede prijave na AIESEC prakse se lahko obrnete na spletno stran [www.aiesec.si] ali na mail outexchange@lj.aiesec.si

Lahko jim sledite tudi na socialnih omrežjih Twitter in Facebook.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...