So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Anže Miklavec: Na Kickstarterju se vseskozi odvija boj za popularnost

Čas branja: 1 min
07.01.2015  11:12
Na prvem letošnjem jutranjem druženju Startup Cafe je Anže Miklavec, direktor podjetja ZkotZ, spregovoril o razvoju in Kickstarter kampanji goat muga.
Anže Miklavec: Na Kickstarterju se vseskozi odvija boj za popularnost

Kreativna skodelica za kavo v obliki kozjega roga je na platformi za množično financiranje zbrala okoli 460 tisoč dolarjev in tako krepko presegla cilj 25 tisoč.

Miklavec je pojasnili, da so goat mug izpolnjevali skoraj dve leti. »Na začetku ljudje niso bili preveč navdušeni, izdelek je bil celo malce ekstremen. Tehnično smo ga pilili pol leta. Vedeli smo, da imamo samo eno možnost za vstop na trg,« pravi.

anze-miklavec-2-.1420627311.jpg.n.960px.jpg

Po njegovih besedah je bila kampanja na Kickstarterju za tovrsten izdelek edina možnost, saj gre za nišni produkt. Slovenski kot tudi evropski trg sta za goat mug premajhna, poleg tega je koncept kave na poti ameriškega izvora. Za samo kampanjo so se pripravljali dobra dva meseca. »Predpriprave so ključne za kakovostno izvedbo. Imaš neko makro idejo, ki jo vsak dan dopolnjuješ. Brez internih ur dela je kampanja stala okoli pet tisoč evrov, razvoj izdelka pa 20 tisoč,« razlaga Miklavec.

Predstavitveni film so snemali dvakrat

"Med porazom in zgodbo o uspehu je zelo tanka črta, predstavitev mora biti narejena do potankosti," je dejal. Promocijski film so tako v celoti snemali dvakrat, saj s prvim niso bili zadovoljni.

Na vprašanje, kako se lotiti medijev, je Miklavec odgovoril, da so sicer imel načrt objav, a so kljub temu mislili, da jih bodo dobili več. »Morda zaradi decembra, ko so dizajnerske revije že zasedene. Viralnost smo morali doseči kar s pomočjo kupcev,« dodaja Miklavec. Ob tem dodaja, da se na Kickstarterju vseskozi odvija boj za popularnost in izpostavljenost. »V kategoriji dizajn smo bili ves čas prvi, v kategoriji popularno pa med top tri,« pojasnjuje.

Na trg z novimi izdelki

V podjetju bodo januarja medtem predstavili novo stekleno stekleničko, veliko delajo na področju urbanega vrtnarjenja, še naprej bodo razvijali tudi goat mug. »Celotna ekipa uživa v razvoju in inoviranju, delamo z veseljem. Če bi mi kdo ponudil denar za podjetje, v tej fazi ne bi prodajal, ker imam še veliko vizij in idej,« je zaključil Miklavec.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...