So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Slovenca postavila platformo za financiranje turističnih projektov

Čas branja: 3 min
23.12.2014  10:50  Dopolnjeno: 23.12.2014 21:20
Ustanovitelja TravelStarterja, Anuška Cerovšek Beltram in Blaž Jemc, sta popotnika po duši. Pred letom dni sta začela intenzivno razvijati prvo platformo množičnega financiranja na svetu, ki je namenjena izključno turizmu.
Slovenca postavila platformo za financiranje turističnih projektov

TravelStarter je platforma, ki podpira konkretne turistične ponudnike in podjetja ter jih povezuje z njihovimi popotniki in gosti. Deluje po principu množičnega financiranja. »V turizmu delamo že več kot 15 let in v tem času smo spoznali ogromno kreativnih ljudi, ki z veliko vnemo gradijo dobre lokalne zgodbe v turizmu. Motivacije imajo ogromno, pogosto pa jim zmanjka finančnih sredstev. Vezni člen med turistom in ugodnostjo je pri nas podjetniška zamisel ponudnika, ki ji manjkajo finančna sredstva. Če obiskovalec oziroma turist finančno podpre idejo ponudnika, v zameno dobi privlačne nagrade, kot je denimo nočitev v hostlu, ki ga je pomagal odpreti,« je bistvo TravelStarterja povzela Anuška Cerovšek Beltram, soustanoviteljica.

travelstarter.1419328297.jpg.o.600px.jpg
Ustanovitelja TravelStarterja, Anuška Cerovšek Beltram in Blaž Jemc, s platformo TravelStarter ciljata predvsem na manjše lokalne ponudnike, ki jim manjka virov za uresničitev zamisli.

Edina platforma na svetu, namenjena izključno turizmu

Trenutno so med osmimi pilotnimi projekti TravelStarterja trije slovenski, ostali prihajajo iz Hrvaške, Francije in britanskega Walesa. V prihodnosti pa si, kot pravijo, želijo projektov z vseh koncev sveta.

Slovenski turistični ponudniki, ki so svoje projekte prijavili na platformo ter nagovorili Slovence in globalno množico, da jim finančno pomagajo pri uresničitvi svojih sanj, so Hiša Raduha pri Logarski dolini, kjer gradijo hišice iz sanj na drevesih, Herbal House iz Posočja, kjer ustvarjajo dišečo dnevno sobo na prostem med Alpami in Jadranom ter Domačija Na Poljani s Sorškega polja, ki omogoča doživetje pristnega podeželskega življenja in pripravlja nove sobe za goste. »Ideja je dolgo rastla, razvili pa smo jo, ko smo videli, kako dobro funkcionirajo slavni Kickstarter in podobne platforme. TravelStarter je v celoti plod slovenskega znanja in kreativnosti, na kar smo ponosni. Menimo, da lahko prinese ogromno koristi, tako ponudnikom kot popotnikom oziroma podpornikom,« je povedal Blaž Jemc, soustanovitelj.

Za turistične ponudnike in popotnike, ki sledijo zeleni filozofiji

S platformo ciljajo predvsem na manjše lokalne ponudnike, ki jim manjka virov za uresničitev zamisli. »To so lahko inovativne nastanitve, hostli, hiše s tradicijo, družinske gostilne, turistične kmetije, organizatorji doživetij, lokalni prevozniki in drugi. V začetni fazi smo bolj odprti in namenoma še nismo razvili kategorizacije za ponudnike, ki prijavljajo svoje zamisli v TravelStarter, imamo pa zahtevno sito, ko gre za kakovost ponudbe. Je pa gotovo, da si še posebej želimo spodbujati trajnostno naravnane ponudnike, ki sledijo zeleni filozofiji in jim je mar do narave ter lokalnega okolja, tiste z inovativnimi vsebinami in doživljajsko usmerjenostjo, saj takšna dejavnost pomeni tudi za uporabnike največjo dodano vrednost in pristnejšo izkušnjo,« je povedal Jemc.

Njihovi ciljni popotniki so ljudje, ki si želijo drugačnega potovanja in alternativnega doživetja ter so lokalno usmerjeni. Okvirno gre tu za ljudi od 25. leta dalje, »ki si želijo neke bolj pristne izkušnje, ki pozitivno vpliva na okolje in skupnost,« je dejala Cerovšek Beltramova. Dodaja, da njihova platforma povezuje podobno misleče turistične ponudnike in popotnike, zato so s projekti začeli v Sloveniji s povezavo ponudnikov ter njihovih že obstoječih ali potencialnih gostov. Po njenih besedah imamo Slovenci radi Slovenijo in radi priskočimo na pomoč. Pomoč je gostu oziroma podporniku plačana v obliki nagrade, ki se jo izbere v skladu z višino donacije. Platformo inovacije v turizmu je podprla tudi Slovenska turistična organizacija.

Oglaševanje prek socialnih medijev in od ust do ust

Prijava projekta na platformo je brezplačna, prihodki ustvarjalcev platforme pa bodo vezani na standardni model množičnega financiranja, kar pomeni, da od vseh donacij dobijo odstotek za svojo storitev. Kot so še povedali, se trenutno bolj kot na oglaševanje osredotočajo na vsebinski in relacijski marketing, kjer se povezujejo z uporabniki ter partnerji in ponudniki. TravelStarter se za zdaj promovira v medijskih zgodbah ter s pomočjo spletnega in »social media« marketinga. »In nenazadnje potencialni investitorji, ki niso nujno povezani s turistično panogo - z vključevanjem v različne podjetniške pospeševalnike, start-up natečaje in Think Tanke na eni strani ter s povezovanjem z turističnim gospodarstvom in izbiranjem ponudnikov na drugi strani. V prvi fazi veliko računamo na socialne medije, na širjenje od ust do ust ter na doseg, ki ga imajo sami avtorji projektov preko svojih kanalov,« je še povedala Cerovšek Beltramova.

Ustanovitelja TravelStarterja sta v platformo, ki sta jo razvijala približno leto dni, vključila svoje poslovne, tehnološke in mednarodne izkušnje. Cerovšek Beltramova je bila med prvimi iz Slovenije, ki so okusili čar delovne izmenjave v tujini, mednarodno okolje ji je od nekdaj pisano na kožo, najraje pa snuje izvirne poslovne ideje. Prav zato je pred petnajstimi leti skupaj s partnerjem ustanovila potovalno agencijo STA potovanja, ki temelji na filozofiji »Bodi popotnik, ne turist.« Jemc se je ekipi STA potovanja pridružil v času rasti in internacionalizacije. Njegova strast so vse nove tehnologije in informacijski sistemi.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...