So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Uporabljate Facebook? Dobrodošli v klubu starcev

Čas branja: 1 min
22.12.2014  10:18
Mladostniki opuščajo največje družabno omrežje.
Uporabljate Facebook? Dobrodošli v klubu starcev

Predstavlja Facebook pomemben del vašega vsakdana? Čutite potrebo po deljenju vaših obrokov, novih nakupov in obiskov tujih krajev? Potem je velika verjetnost, da spadate v starejši del populacije. Najnovejši podatki nakazujejo na vse manj interesa po uporabi družbenega omrežja s strani mladostnikov do 17. leta.

Število uporabniških računov v omenjenem starostnem segmentu uporabnikov je konec letošnjega leta padlo za šest odstotnih točk v primerjavi z letom 2013. Na ameriškem trgu ima tako "samo" še 88 odstotkov mladostnikov uporabniški račun na Facebooku. Konec leta 2013 je ta delež znašal 94 odstotkov.

144147602-1

Med razlogi za upad zanimanja izstopata dva. Prvi je povezan z visoko rastjo priljubljenosti uporabe komunikacijskih aplikacij kot so Viber, WhatsApp ali Kik Messenger. Druga težava s katero se spopada podjetje pa je upad zaupanja v uporabo spletne strani. Samo 9 odstotkov uporabnikov v omenjenem starostnem razredu opisuje spletno stran kot varno in zaupanja vredno. Današnja mladina je iz tega vidika tako neprimerljivo bolj previdna od večine starčkov, ki s pomočjo Facebooka doživljajo svojo drugo pomlad.

Istočasno pa vse večjo podporo uživajo ostala družbena omrežja kot sta Twitter in Pinterest. Slednjega kar 30 odstotkov mladostnikov opisuje kot varnega in zaupanja vrednega in kar 40 odstotkov kot zabavnega. Po drugi strani samo še 18 odstotkov mladostnikov opisuje Facebook kot zabavno omrežje.

Omenjenega upada zanimanja pri mladostnikih se zavedajo tudi pri Facebooku. Pri objavi četrtletnih rezultatov poslovanja več ne omenjajo stopnjo uporabe pri najstnikih in se tej tematiki izogibajo. Zaenkrat takšen trend ne predstavlja skrbi za investitorje saj prihodki podjetja rastejo. Pri tem zelo dobre rezultate beležijo mobilne aplikacije podjetja, ki v tem trenutku predstavljajo najpomembnejši medij za dostop s strani uporabnikov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...