So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Šef Snapchata Facebooku napoveduje usodo Yahooja

Čas branja: 1 min
19.12.2014  13:46
Bo Facebook s svetovnega odra internetnih velikanov odšel neslavno, podobno kot se je to zgodilo z iskalnikom Yahoo? Prvi človek Snapcahata Evan Spiegel meni, da ja.
Šef Snapchata Facebooku napoveduje usodo Yahooja

V začetku tisočletja, med tako imenovanim dot-com balonom, je bila tržna kapitalizacija Yahooja kar 128 milijard dolarjev in je bila v večji meri posledica visokih oglaševalskih prihodkov.

Razlog: podjetja, ki so kupovala Yahoojev oglasni prostor niso bili tradicionalni oglaševalci, ampak dot-com podjetja sama. Plačevala so ogromne vsote, da so lahko postala uradni partnerji Yahooja na raznovrstnih področjih - od voščilnic do trgovin ali potovanj, piše Business Insider.

Sredstva, ki so jih start-upi namenjali za oglaševanje, običajno niso prihajala s prodajo, ampak od skladov tveganega kapitala.

Ko se je balon razpočil in je tovrstnega denarja zmanjkalo, je Yahoo zašel v velike težave, saj je usahnil tudi največji vir njihovih prihodkov.

spiegel-evan-xx.1410513392.jpg.n.960px.jpg
"Facebook se bo ob zmanjšanju tveganega kapitala za start-upe - kar se lahko zgodi z manjšim obsegom tiskanja dolarjev - prej ali slej sunkovito skrčil," meni šef Snapchata Evan Spiegel

Spiegel meni, da podobna usoda čaka tudi Facebook, saj so oglaševalski prihodki največjega družbenega omrežja na svetu po njegovem mnenju prav tako podprti z denarjem start-upov oziroma njihovih investitorjev.

Spiegel ob tem dodaja, da se bo ob zmanjšanju tveganega kapitala za start-upe - kar se lahko zgodi z manjšim obsegom tiskanja dolarjev - Facebook prej ali slej "sunkovito skrčil".

"Ko se bo trg za tehnološka podjetja ohladil, ko bo vrednost Facebook padla in ko bo kapital za podjetja brez preverjenih poslovnih modelov postal nedostopen - se bodo začeli veliki problemi za Facebook," je še dejal Spiegel.

Spegel zavrnili večmilijardno ponudbo Facebooka

Omenjeno razmišljanje šefa Snapchata je sicer prišlo na dan s hekerskim vdorom v računalniški sistem Sony Pictures. Iz sporočil je tudi razvidno, da je Spiegel očitno zavrnili ponudbo Facebooka, ki naj bi bila celo višja od treh milijard dolarjev.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...