So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kaj prepriča kupca v decembru: nasveti Gašperja Kračmana iz Studia Moderne

Čas branja: 1 min
15.12.2014  10:19
Mesec december je čas obdarovanj in presenečenj, kar se odraža tudi na trgu, saj kot potrošniki lahko zasledimo vedno večjo poplavo ugodnosti, popustov in daril s strani trgovcev.
Kaj prepriča kupca v decembru: nasveti Gašperja Kračmana iz Studia Moderne

Kot prodajalec je ključno vedeti, zakaj smo izdelku pripeli določeno ugodnost. Izkoristite popuste in ugodnosti kot sporočilo vašim kupcem v zahvalo za njihovo zvestobo in zaupanje ter jim s tem pokažite koliko vam pomenijo.

Poskrbite, da ima vsak popust svoj namen. Načeloma s tovrstnimi aktivnostmi povečujemo prodajo, pospešujemo cenovno dražji izdelek ali poskrbimo, da se stranka za nakup odloči takoj.

Hkrati pa upoštevajte nova pravila igre. Pomembno je, da izpostavite prednosti in koristi izdelka, tako da ga končni kupec prepozna kot rešitev. Če smo še pred kratkim bili priča komunikaciji zgolj cene, popustov ali darila, je danes v prodajnem dialogu namenjeno 2/3 marketinški vsebini.

Pri sprejemu naročila na internetu naj vaš prodajni svetovalec stranko pokliče z dodatno ponudbo. Tovrsten pristop vam lahko poveča prodajo tudi do 30 odstotkov.

Z upoštevanjem zgornjih nasvetov boste tako postavili kupca v središče pozornosti, kjer pa ne pozabite na iskreno in osebno komunikacijo, ki bo še tako ravnodušnemu kupcu pustila nasmešek na obrazu.

id-gasper

Gašper Kračman ima 10 let izkušenj v direktni prodaji. Zadnjih 5 let je zaposlen v multi-channel podjetju Studio Moderna, kjer trenutno vodi ekipo 150-ih zaposlenih v enem izmed prodajno najbolj uspešnih centrov za dialog s strankami v centralno vzhodni Evropi. Gašper je poleg tega tudi svetovalec in mentor in svetovalec pri prodaji številnim slovenskim srednjim in velikim podjetjem.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...