So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Pri razvoju start-upa vam lahko pomagajo tudi Nemci

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
kripto   dodaj
 
Čas branja: 3 min
08.12.2014  09:11
V pospeše­valniku Pro Sieben Sat 1 se je kalila prva slovenska ekipa
Pri razvoju start-upa vam lahko pomagajo tudi Nemci

Več iz teme:  
kripto >
Obveščaj me o novih člankih:  
kripto   dodaj

Nemška skrivnost za razvoj kakovostnega podpornega okolja mladih podjetij je preprosta: v ozadju start-upov morajo biti velika podjetja, ki se ne bojijo deliti svojega znanja in izkušenj, sodelovanje pa mora biti resno in popolnoma pregledno.

andre.1417979738.jpg.o.600px.jpg
Cashboard je berlinski start-up za »preprosto spletno investiranje«. Denar lahko uporabniki vložijo v delnice, zlato, pa tudi v bolj inovativne produkte, kot je bitcoin, ali v projekte, ki se pojavljajo na platformah za množično financiranje. Po besedah investicijskega menedžerja Andreja Holdschicka je odprtje računa brezplačno, podjetje pa si provizijo vzame le, če je vlaganje prineslo dobiček. Provizija je sicer deset odstotkov neto dobička. Že zdaj so pridobili pol milijona evrov vložka, v prihodnjih mesecih pa želijo število uporabnikov z zdajšnjih 500 povečati na dva milijona. Storitev je sicer na voljo v Nemčiji, Avstriji in Švici. Pri denarnih transakcijah sodelujejo z bankami, storitev pri nas (še) ni na voljo. Foto: Blažej Kupec

Slovenska in pet nemških ekip (o katerih si lahko več preberete na spletni strani Startaj.si) je uspešno končalo trimesečni start-up program v organizaciji nemškega medijskega konglomerata Pro Sieben Sat 1 (P7S1). Na sklepnem dogodku, tako imenovanem predstavitvenem dnevu (demo day), ki so ga konec prejšnjega tedna pripravili v Münchnu, so se mlada podjetja predstavila vlagateljem in izbranim medijem, med katerimi so bile tudi Finance. P7S1 je sicer med najuglednejšimi evropskimi pospeševalniki. Kot je pojasnil direktor Jens Pippig, vlagajo v raznovrstne ideje in ekipe, ki delujejo na področjih vse od financ, zdravja, zabave in medijev. Njihov vložek se na prvi pogled zdi zanemarljiv, 25 tisoč evrov, ki jih investirajo v zameno za petodstotni delež, a se prava vrednost trimesečnega usposabljanja podjetij skriva drugje.

»Najvišja dodana vrednost pospeševalnika so novi stiki,« pojasnjuje Jan Štefe, soustanovitelj start-upa Eurosender, edinega slovenskega podjetja, ki je bilo doslej sprejeto v program usposabljanja. Eurosender je sicer razvil spletno platformo, ki omogoča za »70 odstotkov« cenejše pošiljanje paketov v Evropski uniji. Rešitev združuje povpraševanje strank, podjetje pridobi pogajalsko moč pri velikih kurirskih službah, popuste pa prenese na uporabnike. Kot pravi Štefe, so ob pomoči P7S1 navezali stik z vodilnimi ljudmi pri največjih evropskih kurirjih. »Drugi pospeševalniki so usmerjeni v to, da v prvi vrsti zbereš potreben kapital, svetovanja in mreženje so v ozadju. Ker pa je v ozadju P7S1 velika korporacija, ti lahko v zelo hitrem času najdejo človeka, ki ti bo pomagal in te usmerjal na kateremkoli področju - od trženja, programiranja do pravnih vprašanj,« razlaga Štefe. Kot dodaja, je pomembna sestavina nemškega uspeha tudi v tem, da se izzivov lotevajo z vso resnostjo. »Celotno podjetje je pripravljeno pomagati start-upu, da ta doseže rast,« še pravi sogovornik.

Pospeševalnik P7S1 ustrezne kandidate izbere na podlagi potenciala izdelka oziroma storitve ter močne ekipe, poslovnega načrta ne zahtevajo. Prijave za novo sezono zbirajo do 31. januarja.

Prijave za novo sezono že odprte

Štefe mladim slovenskim podjetjem z dobrimi idejami, ki imajo tržni potencial, svetuje, naj poskusijo s prijavo v programe P7S1. Prijave za novo sezono bodo na spletni strani pospeševalnika zbirali do 31. januarja 2015. Prijava je sicer izjemno preprosta, pospeševalnik pa ustrezne kandidate izbere na podlagi potenciala izdelka oziroma storitve ter močne ekipe. »Poslovnega načrta sploh ne zahtevajo,« dodaja Štefe.

Eurosender je sicer na trgu nekaj mesecev, v Sloveniji pa pridelajo le za deset odstotkov prihodkov. V prihodnjem letu želijo privabiti predvsem mala in srednja podjetja, zato so pred nedavnim predstavili novo aplikacijo. »Prizadevamo si, da bo storitev popolnoma avtomatizirana in bo ponujala optimalne kurirske storitve,« razlaga Štefe. Tudi s pridobivanjem vložka po njegovih besedah ne bo težav, a podrobnosti za zdaj še ne razkriva.

philipp.1417979738.jpg.o.600px.jpg
Ekipa Pablo & Paul je razvila spletno platformo za prodajo umetniških del mladih in deloma že uveljavljenih študentov različnih umetniških fakultet. Cene umetnin se v njihovi spletni trgovini gibljejo od 80 do 2.500 evrov. Po besedah Philippa Bodeja, soustanovitelja podjetja, ki je pred tem več let delal kot svetovalec tudi v Sloveniji, si pri nakupu vzamejo 50-odstotno provizijo. V prihodnosti želijo predstaviti franšizni sistem in se razširiti po drugih evropskih trgih, kjer načrtujejo sodelovanje tudi s slovenskim Eurosenderjem. Že zdaj pa lahko na njihovi platformi svoja dela prodajajo umetniki z vsega sveta. Foto: Blažej Kupec


Več iz teme:  
kripto >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...