So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Deset zapovedi za izboljšanje prodaje na Googlu

Čas branja: 2 min
04.12.2014  11:40
Marko Penko, eden izmed redkih strokovnjakov za iskalni marketing v Evropi, svetuje, kako lahko bistveno izboljšate prodajo na Googlu.
Deset zapovedi za izboljšanje prodaje na Googlu

Božični prazniki so pred vrati in to je čas, ko se bolj posvetimo družini, obiščemo znance ter obdarujemo naše najbližje. Za večino trgovskih podjetij pa je to najpomembnejši mesec, v katerem ustvarijo znaten delež letnih prihodkov.

O tem, kako svojim strankam pričarati prijetno nakupno izkušnjo v decembru, smo obširno že pisali v članku Prihajajo prazniki in z njimi priložnosti za povečanje prodaje, več si lahko preberete tudi v blogu na [blogsloveniakaymu.apps-1and1.net]

Marko Penko iz Studia Moderne pa tokrat svetuje, kako vam pri tem lahko pomaga Google AdWords oglaševalski program. Pri tem morate po njegovih besedah upoštevati naslednje:

1. Da si zagotovite vidnost na Googlu, v decembru povečajte AdWords oglaševalski budget za vsaj 50 odstotkov. Obseg povpraševanja v tem času je bistveno višji, cene na klik (CPC) pa se zaradi konkurence zvišajo.

2. Poskrbite, da boste med prvimi tremi plačljivimi zadetki za relevantne poizvedbe na Googlu, saj si boste s tem zagotovili večji obisk na strani.

3. Uporabljajte razširitve oglasa kot so razširitve povezav do spletnega mesta ter razširitve lokacije, da povečate vidnost in relevantnost oglasov.

4. V oglasih uporabite jasne pozive k dejanju (CTA, "call-to action"), s katerimi boste pritegnili uporabnike, da kliknejo na vaš oglas.

5. Nastavite višjo ceno na klik (CPC), kot jo imate običajno - med 20 odstotka in 30 odstotka, saj bo konkurenca v tem obdobju uporabljala bolj agresivno taktiko oglaševanja (višje CPC-je).

6. Uporabite sledenje konverzijam in e-CPC (izboljšan CPC), ki glede na prodajno uspešnost oglasa oziroma ključne besede samodejno prilagodi cene na klik.

7. Več kot 96 odstotkov obiskovalcev zapusti stran, ne da bi dosegli kakršen koli cilj (nakup, oddaja povpraševanja, prijava na e-novice itd.). Uporabite ponovno trženje (remarketing), da jih privabite nazaj na vašo spletno stran.

8. Uporabite posebno ponudbo (npr. brezplačna dostava, kupon, darilo) v oglasih in na strani. Ponudba naj bo časovno ali količinsko omejena, da spodbudimo čimprejšnji nakup.

9. Izstopite iz povprečja in razlikujte se od konkurence. Testirajte različne pristope nagovora v oglasih ter različne poziv k dejanju (CTA).

10. Cena izdelka/storitve je seveda pomembna, vendar ni vse. Osredotočite se na kupca in na koristi, ki jih lahko zagotovite (dostava v 24 urah, darilna embalaža, personalizacija izdelka, različne plačilne opcije itd.)

marko-penko.1417689517.JPG.n.240px.jpg

Marko Penko je eden izmed redkih strokovnjakov za iskalni marketing v Evropi, ki je pridobil uradni naziv Google Certified Trainer. Marko se že vrsto let ukvarja s prodajo na iskalnikih (Google, Najdi, Yandex, Seznam itd.), kjer dosega visoko profitabilnost oglaševalskih akcij. Za Studio Moderna je vrsto let upravljal večmiljonski oglaševalski budget na Google AdWords v 21 državah vzhodne Evrope, trenutno pa je v Studio Moderni zaposlen kot vodja trženja na podatkovne baze.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...