So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Naravna kozmetika iz gline je obetavna tržna niša

Čas branja: 2 min
24.11.2014  10:15
Starejši kupujejo zlasti glino v prahu za razstrupljanje in terapevtske obloge, mladi pa kozmetiko iz gline
Naravna kozmetika iz gline je obetavna tržna niša

»Raste povpraševanje po glini v prahu za pitje in obloge, pa tudi po naravnih kozmetičnih izdelkih iz gline,« pravi Tina Avguštin iz Komende. Svojo naravno kozmetiko iz gline že tretje leto prodaja pod blagovno znamko T. A. Narava. Širi ponudbo, prodajno mrežo in krog kupcev, dolgoročno pa načrtuje tudi izvoz. Ob pomoči znancev svoje kozmetične izdelke za zdaj še v majhnih količinah dobavlja nekaj kozmetičnim salonom v Veliki Britaniji.

Tina Avguštin je z glino povezana že od otroštva. Leta 1950 je njen ded v Komendi začel izkopavati glino in ročno izdelovati pečnice za lončene in krušne peči. Po njem so družinsko podjetje Pečarstvo Avguštin prevzeli Tinini starši. Tino pa je vleklo v raziskovanje receptov o glini za nego telesa in za terapevtske namene, na primer proti revmi. »Kot otrok sem se čudila ljudem, ki so k nam prihajali po glino, da so si iz nje pripravili glineno vodo za razstrupljanje ali obloge za telo in obraz, ko pa se iz gline vendar oblikuje,« se spominja. Zdaj, ko v svojem espeju T. A. Narava širi linijo naravne kozmetike iz gline in jo ob pomoči fanta tudi trži, pa druge seznanja z učinki gline. Po izobrazbi je kozmetičarka, usposobila pa se je tudi za refleksoterapijo in masaže. Glino sami izkopavajo v Komendi. Ročno jo prečistijo in na soncu posušijo, po tradicionalnih postopkih jo predelajo v glino za različno uporabo.

avgustin-tina-02-xx.1416768237.jpg.o.600px.jpg
Glino izkopljemo, prečistimo in predelamo, analize pa opravita kranjski zavod za zdravstveno varstvo Kranj in inštitut za varovanje zdravja. Tako pravi Tina Avguštin iz podjetja T. A. Narava, ki je svojo kozmetiko iz gline predstavljala na sejmu Narava-zdravje v Ljubljani. Foto: Petra Šubic

Najbolj priljubljena je glina za pitje in obloge

Po količini proda največ gline v prahu za pitje in že pripravljenih glinenih oblog. S pitjem glinene vode se ljudje razstrupljajo, glinene obloge pa uporabljajo proti revmi, migrenah, glavobolu, bolečinam v križu... Oboje kupujejo zlasti starejše ženske.

Mlajše pa bolj posegajo po kozmetiki iz gline in prečiščeni glini v prahu, iz katere si same delajo kozmetične pripravke. Glino najprej preizkusijo ženske, moški jim pozneje sledijo. »Milo iz gline uporabljajo namesto pene po britju, radi posežejo tudi po dezodorantu iz gline in eteričnih olj ter po mazilih,« opaža mlada podjetnica.

Poleg glinenih mil, dezodoranta, gline za pitje in obloge ponuja še glinene ploščice za piling, kopalne kroglice, dišeče vrečke in mazilo proti celulitu ter z ognjičem, ki ga ljudje uporabljajo pri urezninah, opeklinah, herpesu in kapljični luskavici. »Poleg mazila celulitko je v kozmetičnih salonih priljubljen glinko, mazilo iz gline in eteričnih olj, ki pospeši prekrvavitev in delovanje limfnega sistema,« razlaga Tina Avguštin.

Varčujemo in si same delame kozmetiko

Kozmetiko iz gline prodaja v svoji spletni trgovini zdravanarava.si, v Sanolaborju in drugih prodajalnah z zdravo hrano in naravno kozmetiko. Poslovno priložnost vidi v razvoju novih kozmetičnih izdelkov iz gline in v večji prodaji gline v prahu, iz katere si mlajše ženske same pripravijo maske za obraz, kreme, šampone, dezodorante, obloge in mazila proti celulitu, da ne zapravljajo veliko v kozmetičnih salonih.

Lani je Tina Avguštin imela 33 tisoč evrov prihodkov in majhno čisto izgubo, letos pa pričakuje dobiček in od 50 do 60 tisoč evrov prihodkov. »Moj cilj je, da čim več ljudi spozna naše izdelke, da širimo prodajo po Sloveniji, po prodoru v večje trgovske verige pa bo čas tudi za resnejši nastop na tujih trgih,« o načrtih razmišlja Tina Avguštin.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...