So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Igrače za kreativne otroke - iz muce v kravo z dvema glavama in šestimi nogami

Čas branja: 2 min
07.11.2014  12:51
Eva Štrukelj, po izobrazbi arhitektka in oblikovalka, je ljubezen do lesa prelila v razvoj in izdelavo inovativnih igrač za otroke, ki »spodbujajo kreativnost, domišljijo in učenje ročnih veščin«.
Igrače za kreativne otroke - iz muce v kravo z dvema glavama in šestimi nogami

Dandanes so otroci obkroženi z množico cenenih igrač, izdelanih na daljnem vzhodu. Te otrokom ne ponujajo intelektualnega izziva, usmerjene so v ozke starostne skupine in umetno ločene po spolu. Didaktika je osebni modularni sistem igrač za spodbujanje kreativnosti, uporabe domišljije in učenje novih miselnih in ročnih veščin. Igrače bodo zdržale veliko dlje kot bi prej omenjene plastične z vzhoda - namen je, da bodo lahko šle iz roda v rod. Zaradi svoje visoke kvalitete in širokega razpona starosti bodo spadale v srednji do višji cenovni razred: med 40 in 200 evrov za denimo gugalni konjiček.

eva-strukelj.1415360892.jpg.c.960px.jpg
Eva Štrukelj z družino. Foto: Jože Suhadolnik, Delo

Otrok lahko spremeni igračo iz muce v kravo z dvema glavama

Na trgu obstaja precej različnih ponudnikov lesenih igrač - na eni strani dizajnerskih, na drugi pa cenejših igrač večjih proizvajalcev. Nobene od teh pa ne nudijo sistema igrač, ki bi bil odprt in svoboden. Igrače so sestavljene iz abstraktnih elementov ter sestavnih delov lesenih živali, vsi deli so iz naravnih materialov. Med seboj se lahko prosto sestavljajo in dodatno dopolnjujejo z dodatki, kot so kost za psa, ptiček za muco z možnostjo personalizacije, kar Štrukljeva slikovito opiše: »Tako se da denimo igračo muco z dodatnimi deli spremeniti v kravo - lahko tudi z dvema glavama in s šestimi nogami.«

didaktika.1415360859.jpg.n.960px.jpg

Spremeniti želi klavrno realnost otroških igrač

Štrukljeva medtem pojasnjuje, da je po rojstvu prvega otroka spoznala današnjo, nekoliko klavrno realnost otroških igrač - in kot tipična oblikovalka, želela ustvariti nekaj novega, boljšega. Zasnovala je sistem Didaktika - za zdaj gre še za delovno ime - in se z njim prijavila na anonimni natečaj za mlade oblikovalce Društva oblikovalcev Slovenije in Spirit Slovenija. Nagradili so jo s prvo nagrado in nazivom "Reformator leta". To je bila potrebna potrditev, ki jo je spodbudila k oživitvi ideje v življenje. Ker je začela iskati dodatna znanja, se je pridružila programu Start:Cloud++ in tu se je začelo pravo delo.

Za izdelavo igrač na Kickstarter

V zasnovo je bil poleg Štukljeve, izvorne avtorice, vključen še tehnični partner, prav tako arhitekt Iñaki Lopez. Imata pa tudi več zunanjih tehničnih sodelavcev s področja tehnologije lesa. Razvoj še ni končan in zato z njim tudi še ne stroški niso znani, je bila pa vložena velika časovna investicija obeh, saj trdno verjameta v namen njunega poslovnega popotovanja.

Izdelava igrač bo cenovno vzdržna v primeru optimizacije proizvodnje - v primeru številčne proizvodnje. »Zato želiva del teh materialnih stroškov, ki bodo nastali, povrniti tudi preko množičnega financiranja (Kickstarter kampanje) - v prvi polovici naslednjega leta,« pravi sogovornica.

didaktika1.1415360870.jpg.c.960px.jpg

Prodaja igrač prek spletnih trgovin raste

Arhitektka takole opisuje načrtovano prodajno strategijo: »Okrog izdelka želimo zgraditi skupnost, saj le tak način sistemu dovaja dinamiko in povratno informacijo, ki si jo želimo. Industrija igrač je zaradi velike konkurence cenovno zelo občutljiva panoga. Zato je naš cilj lastna spletna trgovina in tako v največji meri zmanjšati število posrednikov. Na ta način se lahko tudi najbolje prilagajamo potrebam trga in ponudimo čim bolj personalizirane igrače. Hkrati pa je tudi v Evropi opaziti rastoč trend prodaje igrač prek spleta. V naslednji fazi pa bi se seveda želeli povezati tudi s kakim zunanjim distributerjem.«

Ciljali bodo na »hipster očije« in »eko mamice«

Priložnost vidi v dveh ciljnih skupinah - tistih očkih, ki jih zanimajo kreativne industrije, oblikovanje, ki prisegajo na kakovost in si želijo spodbujati ustvarjalnost otrok. Druga skupina pa so ekološko ozaveščene mamice, ki se zavedajo pomembnosti dobrega didaktičnega materiala in prave vzgoje za razvoj potenciala svojih otrok.

Načrti za prihodnost so v izgradnji skupnosti ljudi, ki se zavedajo pomembnosti dobrih igrač in pedagogike za izgradnjo celostne osebnosti otrok ter Kickstarter kampanja. Štrukljeva vabi vse, ki jih projekt zanima, da ga spremljajo, podprejo ter tako pomagajo omogočiti dober intelektualni razvoj otrok. »Cilj je odpreti spletno trgovino s knjižnico vseh sestavnih delov sistema - za neomejeno sestavljanje lastnih igrač malih nadobudnežev,« zaključuje.

didaktika2.1415361046.jpg.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...