So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Dobranić: Z investitorji se pogovarjajte kot s svojo mamo

Čas branja: 1 min
06.11.2014  12:22
Včeraj je v prostorih start-up šole Hekovnik potekal finalni izbor start-upov, ki se bodo 11. novembra predstavili na investicijski konferenci Coinvest, ki jo organizira Center odličnosti za biosenzoriko, instrumentacijo in procesno kontrolo Cobik.
Dobranić: Z investitorji se pogovarjajte kot s svojo mamo

Komisija je izmed 30 mladih ekip, ki so pet tednov pilile svoje predstavitve in spoznavale investicijski svet, izbrala 12 najboljših. Katere, organizatorji Coinvesta še ne razkrivajo. Na tridnevni konferenci bo sicer poleg številnih mladih podjetij sodelovalo več kot 70 investitorjev iz Evrope, ZDA, Izraela in Nove Zelandije.

Na včerajšnjem dogodku smo preverili utrip in hitro ugotovili, da potenciala ne manjka, predstavitve pa so iz tedna v teden boljše.

Trije mentorski nasveti Filipa Dobranića

Mentor Filip Dobranić je ob tem postregel z nekaterimi pomembni priporočili glede pitchev pred investitorji. »Prvič, ekipe se morajo zavedati, da ne prodajajo izdelka, ampak sebe oziroma podjetje. Drugič, ne gre za govor, ampak pogovor z vlagatelji. In tretjič, z investitorjem se je potrebno pogovarjati kot s svojo mamo. Ekipe morajo namreč razumeti, da na drugi strani niso ljudje, ki bi 24 ur na dan razmišljali o izdelku in da jim nekatere stvari niso popolnoma samoumevne,« razlaga Dobranić.

Dobranić na podlagi svojih dolgoletnih izkušenj medtem ugotavlja, da start-upi pogostokrat delajo podobne napake. »Nekateri želijo pri predstavitvah izumljati toplo vodo. Mentorji smo namreč videli že veliko pitchev in vemo, kaj je potrebno povedati in kakšen je model, ki se ga je vsaj na začetku potrebno držati. Spet druge ekipe ne dajejo dovolj poudarka na pravilnem podajanju pomembnih informacij, denimo v obliki številk in grafov,« meni Dobranić. Pravi tudi, da ekipe pogostokrat priprav enostavno ne jemljejo dovolj resno. »Nekateri predstavitev popravljajo dve uri pred nastopom. Ali pa jo jemljejo kot nekaj ločenega od razvoja start-upa, kar pa nikakor ni,« še dodaja.

modri-planet.1415272862.JPG.s.960px.jpg
»Start-upi smo zaljubljeni v svoje izdelke in jih poskušamo vseskozi prodajati. Na delavnicah pa smo se naučili, da moramo pred investitorji prodajati predvsem sebe. Zato smo našo predstavitev popolnoma obrnili na glavo,« pravijo v ekipi Modri planet (na sliki Vid Peterman (levo) in Marko Mesarič), ki zadnja tri leta razvija programsko opremo za obdelavo aero fotografij, posnetih s pomočjo brezpilotnega letalnika. Start-up išče 200 tisoč evrov investicije, ki bi jih namenili za oglaševanje in trženje.

animacel-2-.1415272559.JPG.n.960px.jpg
Animacel z matičnimi celicami zdravi bolezni psov in konj. Kot pojasnjujejo v ekipi (na sliki soustanoviteljica podjetja Katarina Čeh), so se v programu naučili, kako predstaviti podjetje tistim, ki ne poznajo dobro njihovega področja. »Predstavitev mora biti laična, a hkrati dovolj zanimiva,« pravijo. »Delavnice so bile zelo poučne, razjasnili smo določene pojme. Želja po investiciji nas je sicer privedla do temeljitega pregleda našega podjetja in trga.« Morebitno investicijo bi sicer radi namenili za širitev na nove trge.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...