So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kaymu.si: prva slovenska investicija nemškega spletnega imperija Rocket Internet

Čas branja: 3 min
27.10.2014  12:54
Spletna trgovina Kaymu deluje že na 30 trgih po svetu, v naslednjih dneh pa bo svoja virtualna vrata odprla tudi slovenska podružnica.
Kaymu.si: prva slovenska investicija nemškega spletnega imperija Rocket Internet

Sedemčlanska slovenska ekipa, ki jo vodi direktor Rok Kragelj, dokončuje razvoj največje spletne tržnice v Sloveniji, ki bo po besedah ekipe predstavljala naslednjo razvojno stopnjo spletne trgovine pri nas.

Do 3. novembra, ko je načrtovano uradno lansiranje vseh evropskih podružnic Kaymu na ciljne trge, bo na [www.kaymu.si] na voljo preko 60 tisoč izdelkov s strani 300 priznanih ponudnikov (med drugimi tudi Stilago, Vsezadom, Nakupovanje, Malinca, Bfashion, Gizzmo, Ličila.si in Moje-lece.si). »Cilj kaymu.si je ponuditi široko paleto izdelkov na enem mestu in s tem postati največja spletna trgovina v državi.«

rok-kragelj-kaymu.1414410779.jpg.n.960px.jpg
Direktor Kaymu.si o težavah s slovensko birokracijo: "Nepričakovano smo naleteli na težave pri registraciji podjetja Kaymu zaradi črke »Y« v imenu, kar je bil pravi zalogaj za naše pravne svetovalce."

Na Kaymu.si bodo uporabniki lahko izbirali med širokim naborom izdelkov, ekipa pa po izsledkih lastnih raziskav pričakuje, da bo največ prodaje v kategorijah ženske, moške in otroške mode, elektronike, knjig, opreme za dom, bele tehnike, prehrane za hišne ljubljence, dekorja ter posebne funkcionalne prehrane in napitkov (kot so superživila, gurmanska živila in bio ter eko proizvodi).

Projekt se bo sicer financiral v obliki mesečnega proračuna za pokrivanje stroškov poslovanja in poslovnega razvoja. Rocket Internet je že pokril pet mesecev razvoja slovenskega podjetja, pri čemer so prvi prilivi pričakovani v začetku leta 2015.

Kaymu že deluje na 30 trgih

Spomnimo, berlinsko podjetje Rocket Internet, ki so ga ustanovili bratje Samwer, je po uspešnem vstopu na borzo v začetku oktobra vpisano na tehnološki zemljevid kot eno izmed najvplivnejših evropskih podjetij na področju transakcijskih poslovnih modelov, ki temeljijo na internetnih in mobilnih tehnologijah. Poslanstvo podjetja je zagotoviti največjo skupino internetnih platform izven Združenih držav Amerike in Kitajske.

Kaymu sicer deluje zgolj eno leto, vendar je že prisoten na 30 trgih, med drugim na Hrvaškem, Slovaškem, v Bolgariji in Belorusiji. Naslednji val širitev poslovanja bo odprtje med 10 in 15 novih trgov v srednji, vzhodni in jugovzhodni Evropi. Letos so svoje poslovanje tako razširili tudi v Slovenijo s tujo neposredno »greenfield« investicijo v spletno trgovino Kaymu.si.

Nemci v Sloveniji vidijo neizkoriščen potencial v panogi e-trgovine

Rocket Internet se je za vstop na slovenskih trg spletne trgovine odločil na podlagi analize, ki je razkrila, da so Slovenci vedno bolj naklonjeni nakupom prek interneta. Ob tem so ugotovili, da v Sloveniji še ni spletnega tržišča, ki bi z »ničnimi stroški integracije novih ponudnikov uporabnikom zagotovilo najboljši pregled nad ponudbo in cenami na trgu«.

Kot drugo neizkoriščeno priložnost so izpostavili povezavo B2C (prodaja končnim kupcem) in C2C (trgovanje med posamezniki) poslovnim modelom na spletni tržnici, ki kupcem zagotavlja varnost transakcij in ponuja optimizirano nakupno izkušnjo. Tako so se na slovenski trg odločili vstopiti s poslovnim modelom in blagovno znamko Kaymu, katerega jedro je po besedah Kraglja uporabniku prijazna platforma, ki združuje veliko število zaupanja vrednih prodajalcev in kupcev.

Ne samo prodajna pot, Kaymu.si je tudi možnost za trženje

Poslovni model bo temeljil na provizijah od prodaje. Prednost pred ostalimi, posredno konkurenčnimi ponudniki, nameravajo graditi na brezplačnih integracijah ponudnikov na spletni tržnici. »Poleg tega, da bo Kaymu.si dodatna prodajna pot za ponudnike, bo hkrati tudi dodaten trženjsko-komunikacijski kanal, saj bodo ponudniki na platformi in v komunikaciji končnim kupcem imeli možnost izpostavitve svoje ponudbe s soznamčenjem, promocijo posebnih ugodnostih in ustvarjanjem statusa zaupanja vrednega prodajalca, ki bo imel možnost posebne izpostavitve na portalu in v družbenih omrežjih,« pravi Kragelj.

Sogovornik ob tem poudarja, da bodo na Kaymu.si združevali tako strategijo dolgega repa, torej celovitosti ponudbe, kot tudi sinergične učinke integracije več malih ponudnikov, kot so slovenski oblikovalci, startup podjetniki in obrtniki, ki sami nimajo sredstev za razvoj lastnih trženjsko-prodajnih poti.

V iskanju dobrega kadra

Pričakovan prispevek k preglednosti ponudbe in cen na trgu, ki bo kupcu ponudil boljšo osnovo za nakupno odločanje, pa Kragelj podkrepi še z zavezo k ustvarjanju novih priložnosti za zaposlitev: »Kaymu v začetnih fazah delovanja na novih trgih sodeluje z med pet do deset strokovnimi sodelavci v manjših državah in od 40 do 50 na večjih trgih. Vedno iščemo prodajno usmerjene posameznike z izkušnjami iz spletne prodaje, urejevalce vsebin na internetu in druge profile mladih talentov, ki imajo potencial za uspeh v panogi. Če se kdo prepozna v tem opisu, bom vedno vesel CV-ja in kratke predstavitve na e-naslov rok.kragelj@kaymu.si .«

Zapleti zaradi črke "Y"

V Sloveniji so primeri tujih neposrednih investicij, ki ustvarjajo nova delovna mesta, žal še vedno zelo redki. »Še bolj zaskrbljujoče, vedno več slovenskih podjetij seli sedeže iz Slovenije v davčno in podjetniško ugodnejša poslovna okolja. Zato je pomembno, da tudi startup skupnost vedno znova opozarja na težave, ki izhajajo iz (ne)urejenosti poslovnega okolja, saj so prav zaradi teh težav tudi neposredne tuje investicije manjše,« pravijo pri slovenski ekipi Kaymu.

Na vprašanje, s čim je imel Kaymu največ težav pri vstopu na slovenski trg, Rok Kragelj odgovarja: »Nepričakovano smo naleteli na težave pri registraciji podjetja Kaymu zaradi črke »Y« v imenu, kar je bil pravi zalogaj za naše pravne svetovalce. Investitor se s podobnimi preprekami v drugih državah ne srečuje pogosto, zato je bil postopek registracije in zagotavljanje vseh potrdil o lastništvu blagovne znamke bistveno bolj dolgotrajen, kot smo načrtovali.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...