So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Maček Talking Tom ustvaril 360 milijard let veselja

Čas branja: 2 min
24.10.2014  12:14
Podjetje Outfit7, ki je znano po govorečem mačku Talking Tom, vsak mesec meri tudi faktor zabave in veselja. Minuli mesec je mačkon s svojimi prijatelji po svetu ustvaril kar za 360 milijard let veselja.
Maček Talking Tom ustvaril 360 milijard let veselja

V Portorožu je konferenca IBM Ključ do rešitev gostila več kot tisoč udeležencev in tako postavila nov rekord obiskanosti. Stranke in part­nerji tehnološkega velikana so z zanimanjem prisluhnili tudi domači zgodbi o uspehu. Pogovor z Izo Login, direktorico in soustanoviteljico podjetja Outfit7, jim je dal jasno vedeti, da za uspeh potrebujejo predvsem kreativnost in vztrajnost, hkrati pa morajo preseči miselnost majhnosti.

Mama Talking Toma slavno virtualno bitje obravnava kot živo. Čeprav gre za izdelek iz digitalnega sveta, ki v praksi »pripada« dvema milijardama ljudi. Ti se z njim predvsem zabavata. Prav tako kot se Loginova v poslu še vedno zabava, predvsem pa veseli stvari, ki prihajajo. Kot trdi sama, že od leta 1996 opravlja svojo sanjsko službo, torej razvija aplikacije za otroke. Tudi vmes, ko jo je pot zanesla v večja poslovna in celo korporacijska okolja, zase pravi, da se je morala večkrat »okoli prinesti«, da je v delu uživala.

iza-ih.1414091720.jpg.o.600px.jpg
Slovenci smo najbolj kreativen pa tudi zagnan narod, ki želi uspeti. Če si to le drznemo. Preseči moramo namreč miselnost majhnosti. »Če verjameš vase, je 80 odstotkov procesa že opravljenega. Sicer pa si v minusu za prav toliko,« meni Iza Login, Outfit7. Foto: Irena Herak

Ideja, ki prepriča

A duhoviti maček Talking Tom je posledica razmeroma preproste ideje, ki je vžgala med množicami. Predvsem zato, ker se je postavila v vlogo otroka in poenostavila njegov prvinski občutek. Digitalni mačkon je s svojo karizmo danes tako prepričljiv, da nariše nasmešek tako na obraz enoletnika kot njegove babice. Tudi ta »univerzalnost« je del uspeha.

Zabava, zabava, zabava

Ne samo kreativnost, med številnimi merili, ki jih podjetje Outfit7 Limited še danes brezkompromisno upošteva pri snovanju širitve in nadaljevanj uspešne zgodbe, je predvsem faktor zabave. Uporabnik se mora ob interakciji z aplikacijo in njenim junakom predvsem zabavati. Šele nato bodo razvijalci okoli njega navesili elemente, ki skrbijo za monetizacijo in ob milijardah uporabnikov tudi lepe zaslužke.

Cilj narisati smeh na obrazu uporabnika je skoraj vedno dosežen. Podjetje vsak mesec meri tudi tako imenovani faktor zabave in veselja. V minulem mesecu je mačkon s svojimi prijatelji po svetu ustvaril kar za 360 milijard let veselja.

Slovenske korenine za odločno rast

Loginova se strinja z glavnim sporočilom konference IBM, da se moramo Slovenci bolj iskreno povezovati, si izmenjati izkušnje ter si odpirati vrata doma in v tujini. Po njenem mnenju smo Slovenci namreč najbolj kreativen pa tudi zagnan narod, ki želi uspeti. Če si to le drznemo. Preseči moramo namreč miselnost majhnosti. »Če verjameš vase, je 80 odstotkov procesa že opravljenega. Sicer pa si v minusu za prav toliko,« pomenljivo dodaja Loginova.

Uspeh prinaša ekipni duh

Kakor pri vseh velikih projektih rezultat ni odvisen le od posameznika, temveč skupine. Tako si tudi razvijalci mobilnih in drugih aplikacij preprosto morajo pomagati pri doseganju ciljev. Podjetje Outfit7 tako predvsem spodbuja odprto komunikacijo, veliko pozornosti pa namenja tudi kadrovanju. To je načrtno in cilja na osebnostne lastnosti ljudi, saj te gradijo skupek vrednot podjetja in njegovo kulturo.

»Naš pristop je takšen, da damo ljudem delati tiste stvari, v katerih so dobri. Prav zato je treba poznati čim več lastnosti ljudi, tudi tiste, ki veljajo za konfliktne. Sicer pa verjamemo, da ljudje nimajo negativnih lastnosti, temveč zgolj narobe izražene pozitivne lastnosti,« razglablja Loginova.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...