So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

V spletni trgovini Slovenika na ogled postavljena slovenska kreativnost

Čas branja: 2 min
22.10.2014  22:30
S spletno trgovino Slovenika.eu želi mlada petčlanska ekipa na enem mestu združiti slovenske proizvajalce, s tem pa po lastnih besedah spodbuditi odpiranje delovnih mest in proizvodnjo kakovostnih slovenskih izdelkov.

Za člani ekipe so naporni tedni. »Bolj malo spim,« pravi Leon Bračko, ustanovitelj Slovenike (več na [www.startaj.si] ). Zadnje tedne, še pred uradno predstavitvijo spletne trgovine, ki zdaj združuje že več kot 300 izdelkov, je bolj ali manj na sestankih ali pa pred računalnikom. »Želel bi si, da bi imel dan 48 ur, da bi lahko vse opravil.« Na Sloveniko prihaja namreč kar precej ponudb proizvajalcev za vnos novih izdelkov, ekipa pa tudi sama išče takšne, ki proizvajajo izdelke v Sloveniji. S tem uresničujejo svoj cilj, to je združevanje slovenskih izdelkov.

slovenika.1414013727.jpg.o.600px.jpg
Ustanovitelja Slovenike Leon Bračko in Romina Breznik ob kolesu woodster

Prvi korak: poslovna darila

»Razširili smo ponudbo. Poleg pohištva, dodatkov za dom, modnih dodatkov, izdelkov za nego telesa, pripomočkov za prosti čas in kulinaričnih dobrot razširjamo ponudbo tudi z otroškimi oblačili in tekstilijami. Nekateri izdelki so slovenski javnosti precej znani, zlasti tisti, ki so se predstavili na platformah za množično financiranje, na primer Chipolo, LL stol, Dee Lee Doo in Ondu. Trenutno združujemo 45 slovenskih proizvajalcev.« Bračko napoveduje, da se bo to število v prihodnjih tednih še povečalo. Zdaj se usmerjajo tudi na poslovna darila, upajo, da bo potencial slovenskih proizvajalcev in njihovih izdelkov prepoznalo čim več slovenskih podjetij in ustanov.

Zamisel za Sloveniko je nastala, ko je iskal izvirno slovensko darilo za prijatelja iz tujine. »Iskanje je bilo težavno in zamudno, večina izdelkov v spletnih trgovinah pa je uvožena, zato sem pomislil, zakaj ne bi obstajala spletna stran, ki bi združevala izključno slovenske izdelke,« pravi sogovornik.

Cene so enake

Cene izdelkov so enake kot pri dobaviteljih. »Na spletu vsak lahko hitro preveri ceno vseh ponudnikov. Razumljivo pa je, da so slovenski izdelki nekoliko dražji, saj je večina ročno narejena iz kakovostnih materialov. Težko primerjamo cene slovenskih unikatnih in maloserijskih izdelkov ter izdelkov, uvoženih z vzhoda. Za tistega, ki v Sloveniji dela kakovostne izdelke ter plačuje delavce, dobavitelje in davke, je razumljivo, da njegov izdelek ne more biti poceni,« pojasnjuje sogovornik.

Želijo si trgovine v prestolnici

Bračko kot eno izmed težav naših podjetnikov vidi v tem, da prodajajo v svojih lokalnih skupnostih in ne namenjajo sredstev za promocijo, zato jih večina Slovencev sploh ne pozna. »Izoblikovali smo ponudbo, ki obsega kategorije dom, vrt, zanjo & zanj, prosti čas, tehnika in kulinarika. Naslednji korak je fizična trgovina na obiskani lokaciji v prestolnici, namenjena tako domačim kot tujim kupcem,« dodaja.

Poziv večjim podjetjem in znanim osebnostim

Kupcem se nameravajo približati z oglaševanjem in komunikacijo na družabnih omrežjih. »Izdelke bomo predstavljali skozi uspešne zgodbe naših podjetnikov.« Ko bodo na trgu tudi s fizično trgovino, pa bo treba uporabiti tudi druge oglaševalske prijeme. »Pozivam večja slovenska podjetja in znane osebnosti, ki vidijo v nas potencial, da nas podprejo s svojimi storitvami, sponzorstvi ali samo z omembo na svojih medijih. S tem bodo naredili korist tudi sebi,« še pravi Bračko.

Želijo si 300 dobaviteljev

In kakšni so načrti? Trgovina, kot omenjeno, ponuja izdelke 45 dobaviteljev, ciljajo pa na 300. Vrata nameravajo odpreti tudi tujcem: »Stran bomo prevedli v več tujih jezikov. Načrt je pod našo znamko tržiti izdelke v tujini tako prek spleta kot tudi na tujih sejmih in čim več izvažati. Čim prej bi radi odprli fizično trgovino, da navežemo še osebni stik s strankami. Vse to nam lahko uspe le ob podpori Slovencev,« še pravi Bračko.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...