So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Eurosender se bo kalil v nemškem pospeševalniku ProSieben Sat1

Čas branja: 2 min
22.10.2014  09:46
Slovensko podjetje je razvilo spletno platformo, ki omogoča »70 odstotkov« cenejše pošiljanje paketov znotraj Evropske unije. Rešitev združuje povpraševanje strank, Eurosender pa tako pridobi pogajalsko moč pri velikih kurirskih službah.
Eurosender se bo kalil v nemškem pospeševalniku ProSieben Sat1

Ekipa Eurosender, ki trži spletno orodje za poceni pošiljanje paketov in prtljage znotraj Evropske unije, je bila sprejeta v ugledni nemški pospeševalnik ProSieben Sat1. »Gre za nov mejnik v razvoju podjetja. Z novim partnerjem smo pridobili dostop do znanja in izkušenj celotne skupine ProSiebenSat1, ki vključuje na stotine podjetij iz različnih panog,« razlaga soustanovitelj start-upa Jan Štefe.

Program se je začel v sredini septembra in bo trajal do sredine decembra, ko se bo zaključil z nastopom pred več kot stotimi vodilnimi evropskimi investitorji in skladi tveganega kapitala. »Medijska hiša bo po koncu trenutnih slovenskih birokratskih postopkov postala petodstotna lastnica podjetja,« razlaga Štefe. Kakšna je vrednost investicije, Štefe ne razkriva.

Eurosender.1413963897.JPG.n.960px.jpg
Ekipa podjetja Eurosender

Nizke cene prenesejo na uporabnike

Slovenska ekipa, ki trenutno deluje v Münchnu, je sicer razvila spletno orodje za pošiljanje paketov po cenah, ki naj bi bile do 70 odstotkov nižje kot neposredno pri kurirjih ali na poštnem okencu. Po besedah Štefeta spletna platforma, ki deluje od letošnjega maja, združuje povpraševanje strank in tako pridobi pogajalsko moč pri velikih kurirskih službah. »To nam omogoča nizke cene, ki jih naprej prenesemo na naše uporabnike,« pojasnjuje sogovornik.

Ob tem dodaja, da se veliki kurirji osredotočajo predvsem na velike poslovne stranke in nimajo optimiziranega sistema za končne stranke. »Stranke pri omenjenih dostavljavcih pogostokrat naletijo na težavo pri določanju cen, nezmožnost servisa v tujih jezikih, naletijo na številne prevezave klicev, neurejene plačilne sisteme in podobno«.

Eurosender, ki za zdaj omogoča pošiljanje paketov na 676 linijah, je po drugi strani storitev nadgradil in poenostavil. »Vse potrebne informacije so dostopne v samo nekaj korakih in popolnoma pregledne ter transparentne cene. Stranka lahko naroči paket v samo nekaj minutah,« pravi Štefe.

S Švedske v Nemčijo namesto 177 evrov 50 evrov

Glavni trgi podjetja so Švedska, Finska, Grčija in Španija, pa tudi preostale zahodnoevropske države. To so po besedah Štefeta trgi, kjer lahko strankam ponudijo najvišjo razliko v ceni v primerjavi s konkurenco. Ob tem navaja primer: »Na liniji Švedska - Nemčija, ki je za nas izjemno pomembna, lahko naše stranke 20-kilogramski paket pošljejo za 49,99 evrov, z najcenejšo konkurenco - nacionalno pošto (ki je mimogrede tudi naš partner, kar pomeni da gre za popolnoma identično storitev), pa je cena 177 evrov.«

Njihovi kupci so poleg študentov na študijskih izmenjavah, izseljencev in športnikov tudi mala in srednje velika podjetja pri pošiljanju paketov ter večja podjetja pri prejemanju paketov.

V Sloveniji ustvarijo zgolj deset odstotkov prihodkov. Zaradi sodelovanja z Nemci trenutnega števila naročil in števila obiskovalcev spletne strani ne razkrivajo. »Evropejcem želimo olajšati mobilnost. Z naraščajočim številom naročil želimo pridobiti še boljše nabavne cene in jih, povečanih z nizko maržo prenesti na končne stranke,« pa zaključuje Štefe.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...