So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Slovensko-hrvaški startup Bellabeat z novimi izdelki osvaja ameriški trg

Čas branja: 1 min
10.10.2014  09:29
Potem ko je startup Bellabeat, za katerim stojita Slovenka Urška Sršen in Hrvat Sandro Mur, letošnjega maja zbral 4,5 milijona dolarjev svežega kapitala, je pred dvema tednoma trgu predstavil linijo treh novih izdelkov.
Slovensko-hrvaški startup Bellabeat z novimi izdelki osvaja ameriški trg

Kot pojasnjuje Sršenova, gre za Bellabeat Shell, Leaf in Balance. Prvi izdelek, ki omogoča poslušanje še nerojenega dojenčkovega utripa v prenatalnem obdobju, je ekipa v zadnjih mesecih izboljšala, za delovanje tako več ni potrebna doktorska slušalka. Leaf medtem predstavlja pametni modni dodatek, s katerimi lahko uporabnice spremljajo svojo fizično aktivnost, spanje in ravni stresa, Balance pa deluje kot tehnica za sledenje sprememb v teži nosečnice in kasneje dojenčka.

»Gradimo sistem za sledenje nosečnosti na domu. Razvijamo tako strojno kot programsko opremo, čeprav se v prvi vrsti vidimo kot »software« podjetje. Toda potrebujemo fizični izdelek, prek katerega lahko pridobimo podatke, ki jih analiziramo in na podlagi ugotovitev pomagamo nosečnicam,« pojasnjuje Sršenova.

BELLABEAT-FOUNDERS1.1401009489.jpg.n.960px.jpg
Ustanovitelja Bellabeata Sandro Mur in Urška Sršen

Razpeti med Zagrebom in Silicijevo dolino

Po njenih besedah so večino milijonske investicije porabili za razvoj omenjene linije izdelkov, nekaj pa tudi za kadrovsko krepitev. Ekipa trenutno šteje 24 članov, oba ustanovitelja pa sta razpeta med Zagrebom in Silicijevo dolino, kjer ima Bellabeat pisarno. Dva člana ekipe sta tudi na Kitajskem, tam pokrivata azijsko tržišče. Čeprav v Aziji še ne delujejo aktivno, pa vseeno pozorno spremljajo dogajanje in počasi načrtujejo širitev tudi tja.

Sicer je daleč najpomembnejši trg ZDA, ki je po besedah Sršenove največji in hkrati dovolj homogen. »Tudi banalna zadeva, kot je pakiranje, je tako veliko enostavnejše. Z enimi distributerjem pa lahko pokrijemo vse večje trgovine v ZDA,« pravi. Sogovornica še meni, da so Američani bolj dovzetni za uporabo novih tehnologij v svojem življenju. Evropa je po drugi strani pri sprejemanju tovrstnih inovacij bolj zadržana. »Je pa predvsem v Angliji veliko zanimanja, tam imamo tudi podpisane distribucijske pogodbe,« dodaja. V ZDA so sicer prodali že 35 tisoč izdelkov.

"Moramo biti agresivni"

Sršenova poudarja, da si tudi v prihodnje želijo hitre rasti, zato že pogledujejo proti novim investitorjem. »Prvi smo bili na prenatalnem trgu s tehnološko inovacijo. Sedaj so je že pojavilo veliko konkurence, tudi neposrednih posnemalcev. Moramo biti agresivni, da obdržimo vodilni položaj na trgu,« zaključuje Sršenova.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...