So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Slovenci razvili izdelek, zaradi katerega bo ličenje bolj varno

Čas branja: 2 min
09.10.2014  13:37
Boira je razkužilo za suha ličila, ki je namenjeno odstranjevanju mikroorganizmov. V sodelovanju z lokalnimi laboratoriji sta ga razvila Urška Simčič in Sašo Lukeš. Z izdelkom ciljata na globalni trg, trenutno pa se ukvarjata s postavljanjem distribucijske mreže.
Slovenci razvili izdelek, zaradi katerega bo ličenje bolj varno

Kot večina dobrih podjetniških zgodb je tudi ideja za Boiro nastala na podlagi osebne izkušnje. »Ko sem nekega dne odprla torbico z ličili, vzela iz nje maskaro in se naličila, ni bilo prvič, da izdelek ni imel več učinka, pa čeprav njegov rok uporabe še ni potekel. Začelo me je zanimati, kdaj in zakaj je vse hitrejša pokvarljivost dekorativnih kozmetičnih izdelkov postala tako samoumevna ter kaj vse vpliva na dejstvo, da ne trajajo prav dolgo,« pojasnjuje Urška Simčič, sicer že leta aktivna članica slovenskega podornega okolja. S startupom Holona, ki ga je letos ustanovila s Sašo Lukešem, pa stopa na samostojno podjetniško pot.

simcic-urska05-be.1394478909.jpg.n.960px.jpg
"Ker naš izdelek v nasprotju z ostalimi ne vsebuje alkohola, ne spreminja dekorativne kozmetike," pravi Urška Simčič

Na svetovni kozmetični trg - ki je po nekaterih ocenah vreden okoli 43 milijard dolarjev in dosega devetodstotno rast - želi prodreti z Boiro, razkužilom za suha ličila, kot so pudri, svinčniki, barvna sečila in šminke. »Ko nanašamo ličila, z obraza v teksture ličil prehajajo tudi mikroorganizmi, ki se po uporabi v embalaži izdatno namnožijo. Ob naslednji uporabi na kožo tako nanesemo tudi vse mikroorganizme. Ne le, da uničujejo kožo, dolgoročno spreminjajo tudi sestavo ličil. Tako se začne začaran krog nesnage in okužb,« pojasnjuje Simčičeva.

Izdelek razkužuje, ne le čisti

Tegobe, s katerimi se sooča marsikatera ženska, naj bi na preprost in učinkovit način reševala Boira, zagotavlja sogovornica. »Razkuževalec zgolj razpršimo po ličilih. Da lahko učinkovito odstrani mikroorganizme, počakamo 60 sekund in postopek je končan. Ličilo ali čopič s tem pripravimo na nadaljnjo, higiensko ustrezno rabo,« dodaja. Boira temelji na stabiliziranem vodikovem peroksidu, okrepljenem z medicinskim srebrom. Je brez barve in vonja ter ne vsebuje alkohola.

Simčičeva sicer priznava, da se je nekaj ponudnikov na svetovnem trgu lotilo istega problema, a kot zatrjuje, je Boira prvi izdelek, ki na druge materiale ne reagirala. »Ker naš izdelek v nasprotju z ostalimi ne vsebuje alkohola, ne spreminja dekorativne kozmetike. Razkužuje, ne le čisti, in ob tem ohrani vse pigmentne lastnosti.« Po njenih besedah se tako rok trajanja ličil podaljša, razkuževalec pa dolgoročno varuje tudi vašo kožo.

Stroški razvoja ocenjeni na 50 tisoč evrov

Razvoj izdelka je v sodelovanju z lokalnimi laboratoriji trajal okoli dve leti, stroški pa se do sedaj gibljejo okoli 50 tisoč evrov. Z Boiro ekipa cilja na uporabnice starejše od 25 let, ki so »ozaveščene o tveganjih uporabe neprimernih ličil«. Simčičeva načrtuje, da bo distribucija potekala prek izbranih kozmetičnih salonov. V zadnjem času se pospešeno ukvarjajo s prodajo. »Nekaj malega je že bilo, ni pa še pravih številk,« dodaja.

Financiranje razvoja izdelka, ki bo sicer stal 19,50 evra, za zdaj poteka iz lastnega žepa, ekipa pa se je medtem prijavila tudi na P2 razpis. Načrti za naprej so jasni: »Postaviti distribucijsko mrežo in nadaljevati z razvojem drugih produktov«.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...