So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Storesense pomaga trgovcem do petodstotne rasti prodaje

Čas branja: 2 min
06.10.2014  10:16
Orodje analizira, kako se v trgovini vedejo kupci, temu pa trgovec prilagodi trženje in optimalno razporedi izdelke na policah
Storesense pomaga trgovcem do petodstotne rasti prodaje

Storesense je rešitev, ki spremlja in analizira gibanje kupcev v trgovinah in nakupovalnih središčih, trgovcem pa pomaga povečati prodajo. Deluje na podlagi brezžičnega omrežja in sledi premikanju telefonov. Te zaznava že, ko imajo obiskovalci vklopljen Wi-Fi, tudi če niso povezani v omrežje. Za nakup Storesensa se že zanimajo večje trgovske verige v regiji.

jan-isakovic-storesense.1412536297.jpg.o.600px.jpg
O prodaji Storesensa se že dogovarjamo z enim največjih ponudnikov internetnih storitev v Afriki, ki ima med strankami nekaj deset nakupovalnih središč. Jan Isakovič iz razvojne ekipe

Jan Isakovič, vodja tričlanske ekipe Storesense, pravi, da je njihova rešitev namenjena trgovinam, večjim od 2.500 kvadratnih metrov, in nakupovalnim središčem, prodajo pa naj bi jim pomagala povečati za pet odstotkov.

Kako, razlaga Isakovič: »S sledenjem smeri in hitrosti gibanja kupcev lahko trgovci optimizirajo trženje v trgovini tako, da pravilno razporedijo izdelke, oglasna in druga sporočila, denimo o prodajnih akcijah. Trgovci z rešitvijo Storesense ugotovijo, kakšno pot po trgovini so naredili vsi, ki so tudi kaj kupili, in drugi, ki so si ponudbo le ogledovali. Orodje Storesense analizira poti dejanskih kupcev in opazovalcev, trgovcem pa pove, koliko mimoidočih, obiskovalcev trgovine in dejanskih kupcev so imeli. Na podlagi analize gibanja kupcev lahko trgovci spremenijo akcijsko ponudbo ali postavitev izdelkov in že naslednji dan spet analizirajo odziv ljudi.«

Storesense v nakupovalnih centrih daje vpogled v obiske posameznih trgovin, iskanje vzorcev med obiski posameznih trgovin, ob tem pa meri še vpliv zunanjih dejavnikov na obisk nakupovalnega središča in posameznih trgovin.

Storesense spremlja vpliv vremena na število kupcev

Imajo že tuje tekmece, kot so Swarm Mobile, Euclid Analytics in RetailNxt, a Isakovičeva ekipa svojo prednost gradi na zapletenih algoritmih strojnega učenja, ki iščejo globoke vzorce, in jasnih napotkih za prodajne akcije. V praksi to pomeni, da Storesense spremlja, kako na število obiskovalcev vpliva vreme, in glede na vremensko napoved trgovcu pomaga pri organizaciji dela.

Orodje Storesense lahko išče tudi povezave med obiski različnih oddelkov v trgovini. »Najde tudi povezavo med pralnim praškom in cvetjem, lahko jo najde tudi, ko kupec ne kupi cvetja, ker ne najde želenega. Storesense trgovca opozori, da ima pomanjkljivo izbiro cvetja,« razlaga sogovornik.

Pri razvoju so že od začetka upoštevali zakonodajne omejitve pri uporabi zasebnih podatkov. Tako Storesense v roku 24 ur izbriše vse identifikacijske podatke uporabnika in shrani le anonimne podatke o prehojeni poti.

Cena med 500 in 2.500 evri na mesec

Storesense deluje v oblaku, zbrani podatki pa so dostopni z vsakega računalnika, tablice in mobilnega telefona. Trgovcem ponujajo mesečni najem, ki stane med 500 in 2.500 evri. Cena je odvisna od velikosti lokacije in tega, ali obsega tudi najem in upravljanje omrežja Wi-Fi. S Storesensom ciljajo na velik trg - prek sto tisoč velikih trgovin in trgovskih centrov je samo v Evropi, razlaga Isakovič.

Iščejo vlagatelje za globalno rast

Storesense je nastal v okviru razvojnega oddelka podjetja NIL. Pot na svetovne trge si utira po vzoru start-upov: z veliko preizkusi, iskanja primernih poslovnih modelov in pogovarjanja z možnimi strankami. »Za globalno rast iščemo primerne vlagatelje, ki imajo stike z velikimi trgovci in nakupovalnimi središči,« pojasnjuje Isakovič. Razvoj, ki traja dobro leto, je do zdaj stal okoli 150 tisoč evrov.

Po tem, ko so Storesense prvič javno predstavili poleti, se o nakupu že dogovarjajo z nekaj velikimi trgovskimi verigami v regiji.

Prodajne priložnosti so tudi v Afriki

Kupce vidijo tudi v ponudnikih rešitev Wi-Fi za trgovce. Ti so v zadnjih letih postavili kar nekaj omrežij, zdaj pa bi radi s temi zaslužili. »O prodaji se dogovarjamo z enim največjih ponudnikov internetnih storitev v Afriki, ki ima med strankami nekaj deset nakupovalnih središč,« razkriva sogovornik.

Svojo rešitev bodo trgovcem predstavljali na konferencah in dogodkih, prvič že 8. oktobra na konferenci Prodaja in marketing na policah, ki jo organizira Akademije Finance.

500-2.500 evrov stane mesečni najem orodja Storesense.

100 tisoč in več je v Evropi trgovin, večjih od 2.500 kvadratnih metrov, in nakupovalnih središč, za katere je Storesense primerno orodje.

150 tisoč evrov je podjetje NIL v dobrem letu vložilo v razvoj Storesensa.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...