So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

So vam všeč slovenski Kickstarter izdelki? Nekatere najdete v novi spletni trgovini.

Čas branja: 2 min
18.09.2014  12:00
Ta teden je zaživela spletna trgovina Slovenika.eu, s katero si želi mlada petčlanska ekipa na enem mestu združiti slovenske proizvajalce, s tem pa po lastnih besedah spodbujati število delovnih mest in proizvodnjo kakovostnih slovenskih izdelkov.
So vam všeč slovenski Kickstarter izdelki? Nekatere najdete v novi spletni trgovini.

Spletna trgovina za zdaj združuje več kot 190 unikatnih izdelkov: od pohištva, dodatkov za dom, oblačil in modnih dodatkov, nege telesa, rekvizitov za prosti čas pa vse do kulinaričnih dobrot. Med njimi najdemo tudi nekaj znanih izdelkov, ki so se predstavili tudi na platformah za množično financiranje, denimo Chipolo, LL stol, Dee Lee Doo in Ondu. Trenutno združuje 30 slovenskih proizvajalcev.

»Ko sem iskal izvirno slovensko darilo za prijatelja iz tujine, sem ugotovil, da je večina izdelkov na spletnih trgovinah uvoženih, zato je bilo iskanje izdelkov slovenskega porekla zelo zamudno,« pravi Leon Bračko, idejni oče Slovenike. »Tako sem prišel na idejo, da bi na enem mestu združil vse slovenske proizvajalce,« dodaja.

Slovenika2-2-.1411034329.jpg.c.960px.jpg
Ustanovitelj Slovenike Leon Bračko, na sliki z slovensko inovacijo, lesenim kolesom Woodster

Cene izdelkov so enake kot pri dobaviteljih. »Internetni prodaji vsak lahko hitro preveri ceno vseh ponudnikov. Razumljivo pa je, da so slovenski izdelki nekoliko dražji, saj je večina izdelkov ročno narejenih iz kakovostnih materialov. Težko primerjamo cene slovenskih unikatnih in maloserijskih izdelkov ter izdelkov uvoženih iz vzhoda. Kdor v Sloveniji dela kvalitetne izdelke ter plačuje delavce, dobavitelje ter davke, je razumljivo, da njegov izdelek ne more biti poceni,« pojasnjuje sogovornik.

Bračko kot eno izmed težav naših podjetnikov vidi v dejstvu, da prodajajo v svojih lokalnih skupnostih in ne namenjajo sredstev v promocijo, zato jih večina Slovencev sploh ne pozna. »Izoblikovali smo ponudbo, ki obsega kategorije dom, vrt, zanjo & zanj, prosti čas, tehnika in kulinarika. Naslednji korak je fizična trgovina na obiskani lokaciji v prestolnici, namenjena tako domačim kot tujim kupcem,« dodaja.

Poziv večjim podjetjem in znanim osebnostim

Kupcem se nameravajo približati z oglaševanjem in komunikacijo na socialnih omrežjih. »Izdelke bomo predstavljali skozi uspešne zgodbe naših podjetnikov.« Ko bomo na trgu prisotni tudi s fizično trgovino, pa bo potrebno uporabiti tudi ostale oglaševalske prijeme. »Pozivam večja slovenska podjetja in znane osebnosti, ki vidijo v nas potencial, da nas podprejo s svojimi storitvami, sponzorstvi ali samo z omembo na svojih medijih. S tem bodo delali korist tudi sebi,« še pravi Bračko.

Načrti za naprej

In kakšni so načrti za naprej? Kot omenjeno, ima trgovina za zdaj okoli 30 dobaviteljev, ciljajo pa na 300. »Za podjetja bomo že letos pripravili slovenska poslovna darila. Stran bomo prevedli v več tujih jezikov. Pod našo znamko je načrt tržiti izdelke v tujini tako preko spleta, kot tudi na tujih sejmih in čim več izvoziti. Čim prej bi radi odprli fizično trgovino, da stopimo še v osebni kontakt s strankami. Težko ocenimo število kupcev, ki jih bomo prepričali, saj je to dolgotrajen proces, a vseeno upamo, da jih bomo prepričali. Vse to nam lahko uspe le ob podpori Slovencev,« načrte razkriva Bračko.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...