So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Koofr se po poslu z Romuni in Hrvati želi širiti zunaj Evrope

Čas branja: 2 min
10.09.2014  09:51
Storitve start-upa Koofr, ki ga vodi Damjan Matičič, že nekaj mesecev uporabljata osrednji romunski in hrvaški telekomunikacijski podjetji, obetajo pa se novi posli na Bližnjem vzhodu in v Latinski Ameriki.
Koofr se po poslu z Romuni in Hrvati želi širiti zunaj Evrope

Pred dvema tednoma so tudi podpisali pogodbo s Simobilom, za katerega so razvili Hangar Mapo, aplikacijo, ki vsem naročnikom mobilnega operaterja zagotavlja prostor za shranjevanje podatkov.

Start-up Koofr s svojim programskim in uporabniškim vmesnikom za dostop do različnih vrst hramb podatkov uspešno prodira na tuje trge, posle pa sklepa tudi doma. Pred meseci je namreč podpisal pogodbo z romunskim telekomom Rcs & rds, ki je aprila začel prodajo Koofrjeve programske opreme. Kot pojasnjuje direktor podjetja Damjan Matičič, pogodba poleg prodaje licenc vključuje tudi letno podporo. Vrednosti posla Matičič ne razkriva.

Mesec dni pozneje je podjetje sklenilo pogodbo še z največjim ponudnikom telekomunikacijskih storitev na Hrvaškem, Hrvatskim Telekomom (HT). »Zelo nas veseli, da sodelujemo s hrvaškim telekomom, predvsem zato, ker je član skupine Deutsche Telekom. To nam bo pomagalo v prihodnjih pogovorih z drugimi morebitnimi strankami,« nam je povedal Matičič. Koofrjevo storitev bo HT tržil pod blagovno znamko Cloud Storage in bo namenjena predvsem poslovnim uporabnikom.

Damjan-Maticic.1410283168.jpg.o.240px.jpg
Damjan Matičič, direktor podjetja Koofr: Storitev smo razširili zaradi novih poslov, prav tako so spremembe doletele poslovni model. Prilagodili smo se strankam, imamo več izkušenj. Morebitnim kupcem svetujemo, kako naj našo storitev predstavljajo svojim strankam. Foto: Damjan Matičič

Za Simobil je Koofr medtem razvil Hangar Mapo. Gre za aplikacijo, ki vsem naročnikom mobilnega operaterja ponuja štiri gigabajte prostora za shranjevanje podatkov. »Rešitev je podobna, kot jo ponujamo telekomom, a z drugačno obliko sodelovanja. Do zdaj smo namreč našo storitev oddali v najem, delovanje aplikacije pa je potekalo prek podatkovnih baz telekomov. Mobilni operaterji, kot je Simobil, nimajo tovrstne podpore, zato storitev poteka prek naših podatkovnih centrov,« pojasnjuje Matičič.

Obetajo se novi posli

Intenzivni pogovori sicer potekajo s še štirimi telekomunikacijskimi podjetji, med drugim tudi na Bližnjem vzhodu in v Latinski Ameriki. »Do strank dostopamo prek naših part­nerjev, torej podjetij, ki razvijajo strežnike,« razlaga Matičič. V državah, kjer Koofr ne posluje prek telekomov, se nameravajo z »malce spremenjeno aplikacijo« približati tudi fizičnim uporabnikom. Na področju shranjevanja podatkov je konkurenca sicer izjemno huda. Spomnimo samo na Goo­gle drive ali Dropbox. A Matičič zatrjuje, da sami niti ne želijo prepričevati uporabnikov, naj opustijo Dropbox, »ampak zgolj ponujamo aplikacijo, s katero povezujemo vse storitve za shranjevanje podatkov v oblaku«.

»Rešitev smo v letu dni spremenili za 80 odstotkov«

Spomnimo, Koofr je lani postal start-up leta. Rešitev, ki jo ponujajo, pa se je v tem času po sogovornikovih besedah v tehničnem smislu spremenila za 80 odstotkov. »Storitev smo razširili zaradi novih poslov, prav tako so spremembe doletele poslovni model. Prilagodili smo se strankam, imamo več izkušenj. Morebitnim prihodnjim kupcem svetujemo, kako naj našo storitev predstav­ljajo svojim strankam. Telekomi sicer vedo, da je to velika priložnost, a je malo takih, ki razumejo, kako zadevo pravilno predstaviti - tako, da bo drugačna od Dropboxa ali Googla,« pojasnjuje Matičič. Izdelek je pridobil pri funkcionalnosti, med izboljšavami pa je denimo možnost predogleda dokumentov in sprotnega predvajanja posnetkov prek spleta. »Pri izboljšavah smo med drugim upoštevali odziv romunskih uporabnikov,« dodaja sogovornik.

Iščejo vlagatelja

Pri Koofrju so medtem že dalj časa v pogovorih z morebitnimi vlagatelji. »Vmes se je sicer spremenila tako vrednost našega podjetja kot tudi naše potrebe po tipu vlagatelja. Zdaj iščemo takega, ki bo ponudil povezave in nam omogočil agresivno širitev na trge,« pravi sogovornik in dodaja, da na tej stopnji razvoja potrebujejo okoli milijon evrov.

Podjetje deluje leto in pol, lani so pridelali 30 tisoč prihodkov, za letos jih načrtujejo okoli 150 tisoč. »Vsako leto bomo poskušali pridobiti dva ali tri nove posle s telekomi. Pričakujemo od 100- do 200-odstotno rast prihodkov,« napoveduje Matičič. V ekipi jih je sicer šest, iščejo pa nove kadre na področju prodaje in dizajna, dodatno mislijo okrepiti tudi razvojni oddelek, »a je to odvisno od prihodkov«.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...