So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Slovenska ideja: Oktobra prihajajo na trg nevidni zobni aparati

Čas branja: 2 min
11.08.2014  09:37
Če ne marate klasičnih fiksnih ali snemljivih zobnih aparatov, vas bo morda prepričal bolj estetski nevidni aparat iz prozorne folije
Slovenska ideja: Oktobra prihajajo na trg nevidni zobni aparati

Z nevidnim zobnim aparatom in inovativnim poslovnim modelom, ki ortodontskim ambulantam poenostavi delo z bolniki in omogoča varno hrambo podatkov v računalniškem oblaku ter IT-podporo, bi Matic Vrečko in Uroš Završ­nik rada prodrla na svetovni trg.

»Naš aparat je pri nošenju neviden, saj je narejen iz kakovostne prosojne folije,« glavno prednost opiše Matic Vrečko. Nevidni aparat lahko preprosto snamete in si ščetkate zobe po vsej površini. Ko je nameščen, pa pritiska samo na zobe, zato je nevarnost vnetja dlesni manjša.

vrecko-zavrsnik-001-jm.1407692760.jpg.o.600px.jpg
Z nevidnimi zobnimi aparati bi lahko zdaj v Evropi zdravili četrtino vseh ortodontskih bolnikov, pozneje pa polovico.

Tako pravi Matic Vrečko (desno), ob njem je partner Uroš Završnik, s katerim v Ljubljani ustanavljata podjetje Admateria. Foto: Jure Makovec

Digitalizacija dela zmanjšuje število obiskov pri ortodontu

Če se odločite za nevidni aparat, bo potrebnih tudi manj obiskov pri ortodontu kot sicer. Tudi zato, ker jemanja odtisa zobovja ne bo treba ponavljati, kot se rado zgodi pri klasičnem postopku z žlico. Po novem bo ortodont odtis zobovja naredil z intraoralnim skenerjem, podatke shranil v računalniški oblak, do njih bo dostopal na spletnem portalu in naročilo za izdelavo nevidnega aparata oddal podjetju Admateria, ki ga ustanavljata Vrečko in Završnik.

»S storitvami v oblaku ortodontom ponujamo arhiviranje digitalnih odtisov, kar zniža stroške in zmanjša potrebe po prostoru za shranjevanje fizičnih modelov,« razlaga Vrečko. Ortodonti lahko na spletnem portalu neomejeno dostopajo do podatkov.

Inovativni poslovni model

Za ortodontske ambulante sta Vrečko in Završnik razvila inovativen poslovni model, ki omogoča uporabo tehnologij 3D-tiska, intraoralnega skeniranja in programske opreme za načrtovanje terapije ter preprosto, a natančno analizo stanja pri bolniku. »Med ortodonti in zobozdravniki že tržimo poslovni model digitalizacije procesa dela, nevidni aparat pa bo na trgu oktobra,« pravi Vrečko.

Poslovni model in nevidni zobni aparat tržijo neposredno pri ortodontih, prek spletne strani podjetja Admateria in družabnih omrežij. Končne uporabnike pa bodo obveščali o estetski in klinično učinkoviti metodi ortodontske terapije. Zajeli bodo tudi tiste, ki niso primerni za klasično terapijo, a si želijo manjših estetskih popravkov zob.

Mikajo jih Avstrija, Italija, Nemčija in balkanski trgi

»Čeprav nevidne zobne aparate v tujini že poznajo, jih bomo prek našega podjetja širili na trge, kjer so še novost. V tujino bi radi prodrli tudi s poslovnim modelom, ki nas postavlja pred konkurenco,« razkriva Matic Vrečko.

Izvozne strategije še nimajo, zanimajo pa jih trgi z večjo kupno močjo, kjer je tudi večja verjetnost, da bodo kupovali nevidne zobne aparate z visoko dodano vrednostjo. Ciljajo na Avstrijo, Italijo, Nemčijo in druge države srednje ter jugovzhodne Evrope. »Odločili se bomo na podlagi analiz velikosti trga, tržnega potenciala za Admaterio in zanimanja ortodontov za prehod na digitalizacijo,« strne Vrečko. Dodaja, da se bodo na tuje trge širili z zastopniki, ki bodo tržili poslovni model in z njim povezano proizvodnjo nevidnih zobnih aparatov.

Tržni potencial je četrtina ortodontskih primerov

»Admaterio bi rada razvila v vodilnega proizvajalca kakovostnih nevidnih ortodontskih aparatov v Evropi in v treh letih zgradila mrežo 300 pogodbenih partnerjev, ki bi jih opremila z intraoralnimi skenerji in novostmi digitalne tehnologije v zobozdravstvu,« pravi sogovornik.

Z Urošem Završnikom bosta vlagala v razvoj in nadgradnjo nevidnih zobnih aparatov. Ocenjujeta, da bi lahko zdaj z njimi zdravili četrtino vseh ortodontskih primerov. V prihodnje, ko bodo novi prijemi v ortodontiji bolj uveljavljeni, in ob nadaljnjem razvoju digitalnih 3D-tehnologij pa bi lahko ortodonti z nevidnimi aparati zdravili polovico bolnikov.

Podjetje Admateria se zanima tudi za izdelavo medicinskih pripomočkov z drugih področij, kjer lahko uporabijo znanje o 3D-tehnologiji, še pravi Matic Vrečko.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...