So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Spletna trgovina Malinca: Ko veselje do zdrave prehrane postane posel

Čas branja: 2 min
17.07.2014  13:49
Mlade podjetnice so s spletno trgovino, kjer ponujajo zdravo prehrano, zgolj v enem letu ustvarile že več kot 100 tisoč evrov prihodkov. "Ključ je v povezovanju," pravi ustanoviteljica Nastja Kramer
Spletna trgovina Malinca: Ko veselje do zdrave prehrane postane posel

Niti leto dni ni minilo, odkar je Nastja Kramer s prijateljico Andrejo Stopar odprla spletno trgovino z zdravo prehrano Malinca. Mlada ekonomistka, sicer velika navdušenka nad zdravim načinom življenja, priznava, da tako hitrega uspeha, ki je sledil, ni pričakovala. Spletna trgovina danes ponuja okoli 250 izdelkov, slabo polovico pod lastno blagovno znamko, na socialnih omrežjih velja za pravi hit, širitev v tujino pa odpira povsem nove priložnosti za rast.

malinca-Kopija.1405597675.jpg.c.600px.jpg malinca-Kopija.1405597675.jpg.c.600px.jpg
Nastja Kramer (desno) in "Ne samo prodajati, strankam je potrebno tudi svetovati"

»Mislim, da Slovenci za zdravo prehrano kljub nezavidljivim razmeram namenjamo vse več denarja. Smo vedno bolj odprti in ozaveščeni,« je prepričana Kramerjeva. V svoji spletni trgovini prodajo največ izdelkov iz kakava, konoplje, pire, prodajne uspešnice so tudi goji jagode in alge.

Tovrstni izdelki na slovenskem trgu sicer niso nič novega, tudi neposredne konkurence Malinci je veliko, priznava sogovornica. »A pri nas ne želimo zgolj prodajati, veliko pozornosti namenjamo svetovanju. S tem namenom ponujamo vrsto receptov za pripravo izdelkov,« pojasnjuje Kramerjeva. Po njenih besedah je v prvi vrsti pomembno zadovoljstvo strank - te so, nepresenetljivo, ženske, stare med 20 in 50 let. »Poleg paketa kupci dobijo tudi zahvalo ali manjše darilce. Trudimo se, da bi bila uporabniška izkušnja najboljša. To je tisto, zakaj se stranke vračajo nazaj,« preprosto, ampak učinkovito skrivnost uspeha razkriva mlada podjetnica.

Spletna trgovina je v letu dni od ustanovitve junija lani ustvarila več kot sto tisoč evrov prihodkov, letos jih ekipa pričakuje okoli 240 tisoč, v naslednjem letu pa ciljajo na pol milijona. V tem času beležijo okoli 5500 nakupov, v povprečni vrednosti 25 evrov. Na mesečni ravni je rast 20-odstotna. »Naš cilj je, da bi povečevali prihodke na zaposlenega. To nameravamo doseči z avtomatizacijo spletne strani in nižjimi stroški za administracijo.«

nastja-in-andreja-pri-peki.1405597083.JPG.n.960px.jpg

Premišljena strategija na Facebooku

Kramarjeva pa je kljub zavidljivim poslovnim rezultatom najbolj ponosna na skupnost 42 tisočih podpornic in podpornikov na Facebooku. Strategija na socialnih omrežjih je premišljena in načrtovana, pravi. »Veliko smo raziskovale, kaj se največ klika in bere. Na dan imamo okoli pet objav, od receptov, nasvetov do popolnoma prodajnih objav. Najbolj brani so sicer recepti in nagradne igre,« razlaga sogovornica.

Ne samo prek Facebooka, Malinci uporabniki sledijo tudi prek elektronskih tedenskih sporočil, občutek pripadnosti skupnosti pa ekipa gradi z različnimi projekti in predavanji, ki na tak ali drugačen način spodbujajo zdrav način življenja in povezujejo enako misleče.

Izdelke ponujajo tudi v pravi trgovini

Na vprašanje o cenah izdelkov, Kramarjeva odkrito prizna, da ne ve, ali so višje ali nižje od konkurence. »Mislim, da sva v zlati sredi. Tovrstni izdelki so sicer nekoliko dražji. Pri Malinci pazimo, da je hrana, ki jo ponujamo, ekološko pridelana ali slovenske izdelave. Kakovost je na prvem mestu,« dodaja.

ekipa-malinca.1405596969.png.n.960px.png

Medtem ko veliko večino paketov razpošljejo po pošti, se najde marsikdo, ki osebno pride po izdelek in se tako izogne plačilu poštnine. Ker so bile delovne pisarne sčasoma neprimerne za sprejemanje strank, so aprila odprli tudi pravo trgovino, in sicer v velenjskem nakupovalnem centru.

Najprej prodor na Hrvaško, sledita Slovaška in Češka

Načrti za naprej so jasni: širitev v tujino, spletna trgovina za hrvaški trg je od julija naprej že v obratovanju. Hrvatje so po mnenju sogovornice sicer veliko bolj odprti za tovrstne izdelke, ob tem pa je konkurence pri naših južnih sosedih na tem področju manj. V načrtu je tudi širitev na Slovaško in Češko. »V teh državah je veliko nakupov opravljenih prek spleta, konkurenca je manjša kot denimo v Nemčiji, poštnina pa je cenejša,« so glavni razlogi, ki govorijo v prid omenjenim trgom.

Kramerjeva je bila za svoj hiter uspeh nagrajena z nominacijo na finalnem izboru za mladega podjetnika. Kljub dogodkom, ki se v zadnjem obdobju odvijajo zelo hitro, po besedah Kramerjeve odločitve sprejemajo premišljeno. Ob tem pa vsem mladim, ki se spogledujejo s podjetniško potjo, svetuje: »Bodite odprti, povezujete in izobražujete se ter delajte tisto, kar vas veseli.«

trgovinica-malinca.1405597121.JPG.n.960px.jpg
Trgovina v Velenju

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...