So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Intervju z Žanom Bagaričem (Bsmart): Na Facebooku štejejo le prodajni rezultati

Čas branja: 2 min
15.07.2014  13:00
Žan Bagarič je ustanovitelj podjetja Bsmart, ki zna svoje naročnike navdušiti z uspešnimi prodajnimi rezultati. Specialist za donosno oglaševanje spletnih trgovin je spletno oglaševanje spoznal pri svojih 19 letih na Najdi.si, kjer je ostal kar pet let. Kasneje je dal tri odpovedi v pol leta, nato pa se je - ker ljubi nove podvige in izzive - odločil odpreti svoje podjetje.
Intervju z Žanom Bagaričem (Bsmart): Na Facebooku štejejo le prodajni rezultati

zan bagaric
Žan Bagarič je eden od mentorjev v programu Startaj.si Facebook

Zakaj in kako ste se odločili, da bo vaše podjetje ponudnik Facebook storitev?

Kar se tiče spletnega oglaševanja, smo verjetno preizkusili že vse kar obstaja in prodajne učinke natančno izmerili. Sicer smo agencija polnega servisa (full service agencija), vendar smo se specializirali za Facebook, ker tam preprosto dosegamo najboljše rezultate. Sicer pa dobro pokrivamo tudi ostale oblike spletnega trženja.

Za katera podjetja / produkte / storitve je FB na podlagi vaših praktičnih izkušenj najbolj uspešno orodje za trženjsko komuniciranje za MSP-je oziroma v katerih primerih Facebook ni optimalna izbira?

Predvidoma je lahko FB uspešen za skoraj vsak posel, če se le ciljna publika meri v tisočih.

Večja, kot je ciljna publika, večji obseg prodaje se lahko pričakuje.

Zgolj predvidevanja niso dovolj, potrebno je testirati različne pristope in oblike trženja ter natančno izmeriti, kje se lahko doseže največja donosnost.

Facebooka pa ne priporočam B2B podjetjem, zanje trženje večinoma izvajamo na drugačne načine.

Kakšni so trendi uporabe in trženjskega komuniciranja na Facebooku?

Vedno več podjetij se odloči za preizkus Facebooka, vendar jih kasneje veliko odneha, saj ne doživijo odziva, kot so ga sprva pričakovali. Pogosto je razlog le nepravilen pristop ali neizkušenost na tem področju. Tisti, ki jim uspe dosegati dobre poslovne rezultate, pa se začnejo zavedati potenciala, ki ga ta medij ima.

Bi lahko izpostavili kakšen primer odlične prakse trženjskega komuniciranja na FB, ki ponuja iztočnice, učenje in vodila za odličnost FB komunikacije?

Lahko bi izpostavil kakšen primer odlične prakse, vendar je to del poslovne skrivnosti (smeh). Lahko omenim primer ovitkov za mobitele, na katerem smo delali v sklopu projekta Startaj.si Facebook. S 100 evrov vložka v promocijo posameznih modelov ovitkov smo realizirali prodajo v višini 850 evrov. Potrebno je bilo spremeniti celotni način trženja, postaviti ciljno usmerjene oglase ter meriti in optimizirati vse aktivnosti.

Kako bi poimenovali edinstvene konkurenčne prednosti vašega podjetja kot ponudnika integriranega FB komuniciranja?

Izbrali smo povsem nov pristop, saj smo se oddaljili od ustaljenega zaračunavanja prikazov ali klikov. Te številke same po sebi ne pomenijo veliko, naročniku so dejansko pomembni le prodajni rezultati. Slednji so naša glavna konkurenčna prednost, zaradi katere dosegamo stalno 10-odstotno mesečno rast. Z 90 odstotki naročnikov nam tako uspe realizirati donosno trženje, slednji začnejo mesečno povečevati vložke, posel pa jim razširimo še v tujino. V enem letu tako na Facebooku oglašujemo že v več kot 85 državah, prejemamo pa številne ponudbe za sodelovanje s celega sveta. Smo tudi med prvimi, ki testiramo vse oglasne novosti, ki se sproti pojavljajo na spletu in izmerimo prodajne uspehe.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...