So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

O 300 % rasti všečkov in drugih malenkostih

Čas branja: 2 min
07.07.2014  12:00
O 300 % rasti všečkov in drugih malenkostih

Ne morem verjeti, da je okrog že celih šest tednov! V tem času se je odvilo toliko stvari, da je čas zares hitro minil. Delalo se je zares na »pune hamre«, kot radi rečemo Štajerci. V nadaljevanju kratek pregled glavnih spoznanj, rezultatov in načrtov za prihodnost:

1) Začeli smo pri 2500 všečkih/oboževalcih, trenutno jih imamo natanko 7.402.

2) »Velika« nagradna igra bi lahko bila »malo manjša« nagradna igra, saj ni generirala veliko povpraševanj oz. prodanih aranžmajev. Bolj kot nagradne igre prodajajo konkretne ponudbe, s ciljno usmerjeno publiko! Torej, z nagradnimi igrami je dobro graditi na prepoznavnosti, na prodaji pa se vam ne bo kaj veliko poznalo.

3) Obiskanost spletne strani niha med 100 in 670 obiskov na dan, povprečno pa obiskovalec na strani ostane 2 minuti in 26 sekund. Obiskanost je predvsem odvisna od objav na Facebooku.

4) Trenutno imamo za kar 270 potnikov prodanih aranžmajev, na kar smo zelo ponosni!

5) Junij je bil do zdaj prodajno najuspešnejši mesec. Najbolj vroče destinacije so Malta, Santorini in Pariz.

6) Največ kupcev naših aranžmajev je starih med 20 in 25 let, imeli pa so tudi že kar nekaj starejših kupcev. Naš cilj v prihodnosti je zagotovo približati naše aranžmaje tudi starejši publiki ter družinam, ki jih je sedaj le za vzorec.

7) Še zmeraj imamo nekaj težav z zaupanjem strank, saj nekateri skorajda ne morejo verjeti našim nizkim cenam. Stranke celo sprašujejo, če je v aranžma vključen letalski prevoz. Imamo pa že narejen načrt, kako spremeniti spletno stran in kaj vključiti vanjo, da bodo stranke bolj zaupljive. K zaupanju pripomorejo tudi objave potnikov, ki so že potovali z nami.

8) Iščemo možnosti oglaševanja tudi na drugih kanalih. Začeli smo z oglaševanjem v športnem časopisu, ki se za zdaj še ni obrestovalo, pravzaprav smo bili nad kvaliteto PR članka zelo razočarani. Sedaj smo zadevo vzeli v svoje roke in PR članek spisali sami in podali natančna navodila, kako naj bo objavljen. Bomo videli, ali bo to kaj pomagalo.

9) Do konca leta načrtujemo avtomatizacijo spletne strani, ki bo pripomogla k razbremenitvi dela in k ažurnosti spletne strani. Tako bomo imeli več časa za pripravo novih destinacij in nasploh več časa za aktivno ukvarjanje z direktno prodajo naših aranžmajev.

Ob koncu bi se na prvem mestu še rad zahvalil mentorjema Boštjanu in Mihi iz Studia 404, s katerima bomo v prihodnosti še sodelovali ter seveda ekipi Startaj.si in časopisu Finance. Srčno upam, da si bomo v prihodnosti s svojim delom in napredkom še kdaj zaslužili prostor v časopisu.

Lep pozdrav,

Tomaž Vidovič, EuroGo

Preberite tudi:

24.06.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...