So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Na Kickstarterju dizajnersko stojalo in brezžični polnilnik za pametne telefone swich

Čas branja: 2 min
30.06.2014  08:06
Za tehnofrike bodo v oblikovalski agenciji Konteksta razvili še izpeljanko za tablične računalnike
Na Kickstarterju dizajnersko stojalo in brezžični polnilnik za pametne telefone swich

Prednosti dizajnerskega stojala in brezžičnega polnilnika swich so v naravnih materialih - keramiki in lesu, organski obliki in funkcionalnosti. »Telefon pod kotom 45 stopinj 'nalepimo' na stojalo, med polnjenjem pa ga lahko uporabljamo za telefoniranje, pisanje sporočil, gledanje videoposnetkov ali preverjanje pošte,« pravi Boris Lutman, zamejski Slovenec, lastnik in direktor oblikovalske agencije Konteksta.

Z razvojem swicha se ukvarjajo že leto dni. »Za italijanskega naročnika, ki je distribucijska veriga kot Harrod's, smo iskali idejo za estetsko oblikovan in tehnološko napreden izdelek, ki bi bil povezan s pametnimi telefoni,« razlaga Lutman. Analizirali so trg in ugotovili, da obstajajo brezžični polnilniki, ki po oblikovni plati in uporabljenih materialih ne sodijo med presežke, zato so v takšnem izdelku videli svojo priložnost. Italijanski naročnik se potem ni odločil za odkup in trženje stojala in polnilnika, zato so izpopolnjevanje izdelka nadaljevali sami in uredili tudi proizvodnjo prvih kosov.

brezzicni-polnilec-swich3-ih.1404066379.jpg.o.600px.jpg
Brezžični polnilnik in stojalo za pametni telefon swich iz podjetja Konteksta je nov slovenski projekt na Kickstarterju. Foto: Irena Herak

Stilska in tehnološka nadgradnja

Izbrali so lokalne naravne materiale - les in keramiko. Inovativen je v preprostem priklopu, saj telefon nanj pritrdimo pod kotom 45 stopinj in ga med polnjenjem lahko uporabljamo. »Swich je stilska in tehnološka nadgradnja dosedanjih brezžičnih polnilnikov,« trdi Boris Lutman. Izstopa po obliki, tehnologiji, naravnih materialih in funkcionalnosti.

Uspešno zbiranje prednaročil z vsega sveta za slovenske projekte na spletnih platformah za množično financiranje - crowdfunding jih je prepričalo, da so se vstopa na trg lotili z enomesečno kampanjo na Kickstarterju, ki se začenja danes, 30. junija.

Na Kickstarterju želijo 400 naročil

Povezavo do njihovega projekta na Kickstarterju najdete na spletni strani [www.swich.eu] . Na Kickstarterju bi radi zbrali 25 tisoč dolarjev (18.300 evrov), kar pomeni, da bi morali prodati okoli 400 primerkov. Swich je naprodaj za 170 dolarjev (125 evrov). »Cena je preračunana za proizvodnjo od petsto do tisoč kosov, pri večjih serijah bo nižja, vseeno pa bo izdelek v visokem cenovnem razredu, saj ni namenjen množicam, temveč ljubiteljem telefonov in dizajna,« pojasnjuje Lutman.

IMG-6240.1404066380.jpg.o.600px.jpg
Boris Lutman, lastnik in direktor Kontekste: Če bo za swich zanimanje s tujih trgov, bi radi licenco za njegovo proizvodnjo in trženje prodali večjemu podjetju, ki že ima svojo distribucijsko mrežo in uveljavljeno blagovno znamko. Če primernega partnerja ne dobimo, se bomo trženja lotili sami.

Nove barve in dodatki

Trenutno stojala in brezžične polnilnike ponujajo v črni in beli barvi, v prihodnje pa bodo na voljo še v drugih barvah. »Razmišljamo tudi o pozlačenem swichu iz platine, o športni prozorni izvedenki iz polikarbonskih vlaken,« napoveduje sogovornik. Swich vidi kot pohištveni dodatek za pisarno, ideje pa ima tudi za dodatne izdelke. »Dopolnili bi ga lahko z zvočnikom, ki deluje prek bluetootha, in skodelico za kavo podobnih oblik.« Swich je primeren tudi kot poslovno darilo višjega cenovnega razreda. Za ta namen bodo nanj natisnili naročnikov logotip, slogan alli kakšno drugo sporočilo po naročnikovi želji.

Ključni so angleškogovoreči trgi

Ker gre za dizajnerski, tehnološki, uporaben in čustven izdelek višjega cenovnega razreda, računajo na svetovni trg. Glavne trge zanj vidijo zlasti v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji, v Evropi pa v skandinavskih državah in na Nizozemskem. »Iz teh držav dobijo projekti na Kickstarterju tudi največ naročil,« ugotavlja Lutman.

Prvo serijo bodo dali na trg sami. Lesene dele jim dobavlja podjetje iz Ajdovščine, keramične podjetje Keramika Liboje, elek­troniko pa kupujejo v Aziji, a se dogovarjajo s podjetjem iz zamejstva.

»Če bo zanimanje s tujih trgov, bi radi licenco za swich prodali večjemu podjetju, ki že ima svojo distribucijsko mrežo in uveljavljeno blagovno znamko. Če primernega partnerja ne dobimo, se bomo trženja lotili sami,« pravi Boris Lutman. Po njegovi oceni so v razvoj do zdaj vložili okoli 20 tisoč evrov.

Agencija Konteksta se ukvarja z grafičnim in industrijskim oblikovanjem. Največ naročnikov imajo iz Italije, od koder je doma tudi Boris Lutman. Med slovenskimi naročniki je denimo podjetje FTA iz Celja, za katero so razvili leseno LED-svetilo, ki prihrani 70 odstotkov elektrike.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...