So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

As ti tud notr padu?

Čas branja: 2 min
24.06.2014  22:30
As ti tud notr padu?

Ko začneš s svojim biznisom, enostavno padeš notri. In to tako močno, da praktično izkoristiš vsako minuto za »delo«, ki ga niti ne jemlješ kot obveznost, ampak je to zate koristen izkoristek prostega časa. Iskanje novih idej in razvijanje posla postane način življenja. Tako se Nina le tri tedne po porodu že izgovarja: »Porodniška je dolgočasna, gremo, novim izzivom naproti!« V tem tednu sva marsikatero dopoldne izkoristili za prijetno in izredno produktivno »kofetkanje« na vrtu. Kljub temu, da je bilo peklensko vroče, se je porodilo nekaj novih, prav tako vročih idej.

etuizamobi6.1403769015.jpg.n.600px.jpg

V prejšnjem blogu sem izpostavila kar nekaj vprašanj in še vedno nimam vseh odgovorov. Ugotovila sem, da ne smem preveč komplicirati, saj preveč časa porabim ravno za razmišljanje in iskanje odgovorov na vprašanja, ki morda v tem trenutku le niso tako pomembna ali pa je odgovor čisto enostaven, kot na primer: Zakaj je danes več obiska v spletni trgovini kot prejšnji teden ob enakem času in podobnem vremenu? Mogoče je kriva polna luna.

»Simpl je tanaj tabul!«

Analize kažejo:

  • da so najbolj osnovne, oblikovno neprivlačne, vendar enostavno postavljene spletne strani bolj obiskane,
  • da je oglasni email, ki ga sestavlja samo tekst, brez kakršnihkoli slik ali oglasnih sporočil, bolj učinkovit,
  • da en pogled, eno dejanje ali ena slika pove več kot tisoč besed.

»Manj je več« drži kot pribito!

To sva z Nino upoštevali tudi pri objavah, nagradnih igrah in oglasih. Včasih je treba samo »blekniti«, napisati prvo, kar pade na pamet, pa naj v tistem trenutku zveni še tako neumno.

Pomembna novost v preteklem tednu pa je vsekakor to, da sva »dnevni budget« (4€ / dan za oglaševanje dveh strani Nori etuiji za mobitele in Nori usb-ji) bolje razporedili. Pred sodelovanjem v tem programu sva bili prepričani, da bo prodaja večja, če bo več ljudi všečkalo našo stran na Facebooku in spremljalo objave. Ker pa nas je FB mal zaj**** in je doseg objav nizek, želenih rezultatov seveda ni bilo. Pod Žanovim netorstvom sva se naučili, kako pravilno sestaviti oglas in kar je še posebej pomembno, ozko targetirati. In kaj hitro se je pokazalo že nekaj zanimivih rezultatov. Za 2€ / dan sva naredili pet ozko usmerjenih oglasov. V enem tednu je bil doseg 17.000, 360 klikov na spletno stran pa tudi ni malo. Naročil je bilo prav vsak dan več kot 10, spodbudno pa je tudi dejstvo, da že hitimo z naročanjem nove, atraktivne zaloge. Pri oglaševanju USB-jev pa sva očitno »zadeli terno« že z eno samo sliko v oglasu. V enem tednu je slika dobila 43 všečkov, kar za seboj potegne še 63 všečkov strani in kar 240 klikov na spletno stran. In to so rezultati le enega oglasa, ustvarili pa sva še dva dodatna oglasa znotraj budgeta 2 €. Midve z Nino sva navdušeni nad številkami, saj iz prejšnjih 100 in nekaj všečkov na teden sedaj množico usmerjava direktno v spletno trgovino.

Dejstvo je, da naš mentor Žan dobro ve kaj dela, kar kažejo zgornji rezultati. Izjemno hvaležni sva mu, da je delil svoje znanje in naju usmeril na pravo pot.

Vabljeni na zaključno prireditev projekta Startaj.si Facebook. Prijavite se tukaj.

Tina Šušteršič, Etuizamobi

Preberite tudi:

16.06.2014
03.07.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...