So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Profesionalci, ki to niso

Čas branja: 2 min
24.06.2014  22:30
Profesionalci, ki to niso

Vročica okrog poletnih aranžmajev se je nekoliko umirila, vseeno pa smo prejšnji teden prodali kar nekaj aranžmajev. Za veliko nejevolje pa je poskrbelo oglaševanje v časopisu.

V našem podjetju smo se odločili oglaševati aranžma za svetovno prvenstvo v košarki na Gran Canarii v edinem slovenskem pravem športnem časopisu, kot se tudi sami oglašujejo. Ponujen nam je bil zares ugoden oglaševalski paket in odločili smo se poskusiti še tovrstno oglaševanje. Paket je bil zasnovan tako, da bi se v časopisu oglaševali štirikrat. Vsako oglaševanje naj bi vključevalo manjši oglas na prvi strani časopisa in PR članek v eni izmed rubrik v časopisu.

Za oglaševanje v časopisu skrbi oglaševalska agencija. In ker za oglaševanje očitno skrbijo profesionalci, se za oglaševanje nismo posebej naprezali, kajti pri agenciji so nam poslali navodila, da posredujemo le nekatere osnovne podatke, ostalo bodo spisali in uredili sami. Tako smo ravnali v skladu z navodili in napisali osnovne podatke in smernice, kako naj bo članek napisan, ter da naj poudarijo ključne stvari, kot so telefonska številka in naslov spletne strani. Pa že to zadnjo navodilo se nam je zdelo malo smešno, saj gre za oglaševalsko agencijo in oni že vedo, kako se tem stvarem streže.

eurogo

Napisali dolgočasen članek

Po vsem tem dobimo naslednji dan v predogled članek in majhno spletno pasico, ki bo objavljena na prvi strani časopisa. Po pregledu članka, ki je bil grozno nezanimiv, pisali so namreč o neki »tradiciji« in »zapuščini« športnikov na Gran Canarii ter o podobnih nezanimivih stvareh, ki bralca ravno ne pritegnejo k temu, da bi kupil naš aranžma. Vse skupaj je tako spominjalo na izredno dolgočasno branje, zato smo jim mi spisali nekakšne smernice, kako naj bo spisan sam članek. V smislu: »gre za slovensko košarkarsko reprezentanco, za fante ki si po lanskem srditem boju na evropskem prvenstvu zaslužijo podporo še na Gran Canarii. Da bo na otoku zares veliko navijačev, ki bodo predstavljali Slovenijo kot državo in se bo v časopisih pisalo o čudovitem navijanju Slovencev v Španiji«. Članek naj bi bil spisan tako, da bi pri navijaču zbudil neko strast, da odšteje nemalo denarja za odhod na svetovno prvenstvo. Vse skupaj spišemo in pošljemo nazaj, članek dokaj zadovoljivo popravijo... Ampak kaj sledi potem?

Neprofesionalna oglaševalska agencija

Objava članka naslednji dan v časopisu - ena sama katastrofa. Niti enega poudarka telefonske številke, enega odstavka v članku, vse skupaj je izpadlo kot zares dolgočasna krača, ki je zagotovo jaz osebno ne bi nikoli prebrala. Vse skupaj je tako izpadlo zares skrajno neprofesionalno od oglaševalske agencije, kjer naj bi bili zaposleni ljudje profesionalci na področju marketinga. V naslednjem tednu se bomo spet oglaševali, sedaj pa zagotovo ne bom izbirala besed pri kritiki, ki jo bom spisala. Tudi če smo za oglaševanje odšteli malo denarja, bi lahko vse skupaj izgledalo veliko bolje. Pa tudi, če smo mlado podjetje, menim, da imamo pravico kritizirati delo drugih podjetij, ki svojega dela ne opravljajo na nivoju.

Vabljeni na zaključno prireditev projekta Startaj.si Facebook. Prijavite se tukaj.

Nataša Suhadolnik, EuroGo

Preberite tudi:

16.06.2014
07.07.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...