So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Dobili smo uradnega ambasadorja!

Čas branja: 1 min
20.06.2014  15:00
Dobili smo uradnega ambasadorja!

V zadnjih tednih smo ogromno naredili na komunikaciji na Facebooku. Nejc nam je resnično pomagal naresti kvalitetni preskok naprej. Vse metrike kažejo »na gor«; predvsem pa me veseli, da dobivamo aktivne sledilce, kar pomeni, da se ljudje odzivajo na naše akcije s komentarji, všečki, itd.

Pri dvigovanju zavesti o blagovni znamki je poleg online zelo pomembena tudi offline komunikacija. Glasba so ljudje, so čustva in nagovarjanje le-teh izključno samo preko interneta ni, kar želimo delati. Mi prihajamo iz skupnosti (communityja), delamo s skupnostjo za skupnost in tako tudi komuniciramo. V sam razvoj ideje in kasneje tudi aplikacije smo vključili veliko glasbenikov, saj nas je zanimalo njihovo mnenje in pogled na izzive sodobne glasbe. Presenetil me je njihov pozitiven odziv in v veliko veselje mi je, da je duo mayonesse ravno v teh dneh postal naš prvi uraden ambasador.

playme.fm

Aplikacijo Playme.FM testirajo v različnih delih sveta

Kljub težavam, ki sem jih opisal v prejšnjem blogu, smo začeli z pre-beta testiranjem. Aplikacijo smo poslali 10 glasbenikom in tehničnim navdušencem v različne države sveta. Cilj je bilj preveriti delovanje in odzivanje aplikacije na različnih trgih, kjer veljajo različne omejitve glede posredovanja video in zvočnih vsebin na mobilnih napravah. Rezultati so bili odlični, saj je tehnično delovalo točno tako, kot smo si želeli. Poleg tega so bili testni uporabniki tako navdušeni, da so Playme.FM aplikacijo predstavili svojim prijateljem, kar se že pozna na novih prošnjah za testno uporabo.

playme.fm

Martin Žorž, Playme.FM

Preberite tudi:

29.05.2014
01.07.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...