So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kako, kaj, kje, kdaj, zakaj?

Čas branja: 2 min
16.06.2014  10:54
Kako, kaj, kje, kdaj, zakaj?

Vsak dan več podatkov, številk, odgovorov in hkrati vse več vprašanj...le zakaj? Ko sem po uspelem prvem tednu oglaševanja mislila, da je to to, da smo na konju, se mi je v tem tednu veliko teorij postavilo na glavo. Čeprav je bilo število naročil enako kot prejšnji teden, se sprašujem, zakaj je malenkost upadla obiskanost spletne trgovine. Je to povezano z novo zalogo? Ker Nina uživa na porodniškem oddihu, sem sama poskrbela, da je kar najhitreje zaloga prišla na vidno mesto, torej v spletno trgovino. Na FB strani pa sem stalno objavljala novosti. »Je bilo preveč naenkrat?« se sprašujem. So ljudje prišli malo »pošpegat«, kaj je novega, to pa je bilo vse? Doseg je še vedno nizek, nekako ne najdem prave formule, kaj deluje in kaj ne. Doseg in odzivi na objave so tako različni, da kljub trudu še nisem našla povezave. Je mogoče čas za novo nagradno igro, zadnja je bila namreč meseca aprila? Ne vem ali imam prav, vendar imam občutek, da je ravno povečanje dosega objav zlata jama. Čeprav FB po analizah pravi, da je doseg najboljši ob devetih zvečer, nekako nisem prepričana, saj se največ nakupov izvrši čez dan ponavadi v dveh valih in sicer dopoldan med 11. in 13. uro, ter popoldan med 16. in 18. uro...v čem je torej trik?

Kaj ljubimo spletni trgovci bolj - dež ali sonce?

Niti po vremenu sodeč ne morem ugotoviti, kaj bolj odgovarja. Vsaj po preteklih izkušnjah lahko najprej rečem, da so počitnice zakon. Radi imamo tudi dež (najbrž se večina takrat kratkočasi s klikanjem po internetu), in pa seveda obožujemo sonce z vročino - tudi v tem primeru se najbrž večina skriva pred vročino v zaprtih prostorih s tablico v roki. Vendar pa je bil pretekli vikend eden izmed najlepših in najbolj vročih v tem letu. Obiska na spletni strani je bilo polovici manj kot prejšnji vikend, naročil pa enako število! No, pa naj mi to kdo razloži...Verjamete ali ne, resnično ni prave formule...Nina bi najbrž rekla, da se je treba obrniti, kamor zapiha veter.

Še en zanimiv podatek, ki mi meša štrene, pa je ta, da v času obveščanja o novi zalogi (artikli v spletni trgovini so označeni z oranžno značko NOVO) prodamo le 10 % novih artiklov, vse ostalo so etuiji, ki so na zalogi od prej. Sanja se mi ne, zakaj je temu tako, saj cen starejših modelov ne znižujemo, zato to vsekakor ni povod. Če kdo ve, bom vesela vašega odziva.

Vprašanja, ki mi ponočijo ne dajo spati

etui za mobi

Tišči me, zares zelo tišči...toliko vprašanj, ki se mi prepletajo po glavi, marsikaterih odgovorov pa ni... Kako biti drugačen? Kje najti navdih za ustvarjalnost? Kako spremljati konkurenco in biti korak pred njimi? Kaj je zares pomembno pri prodaji? Kako izdelati privlačne oglase, ki jih bodo videli ljudje, ki želimo, da jih? Kako hitro menjati slike, da so oglasi ves čas privlačni? Kaj bi lahko bila dodana vrednost naše trgovine? Zakaj je en dan 18 naročil, drugi dan le 6? Na kakšen način dobiti povratno informacijo od kupcev? Kako še izboljšati izkušnjo kupcev? FB mentorski program mi daje veliko več, kot sem pričakovala. Postala sem bolj kreativna, veliko več idej se razvija in razmišnjam o stvareh, ki mi prej niti na pamet ne bi padle. Kot bi se povzpela na hribček in zagledala »the big picture«. Čeprav mi še veliko stvari ni jasnih, se zavedam, da je porajanje vprašanj popolnoma logičen in pravilen korak, ki kaže na razvoj.

Tina Šušteršič, Etuizamobi.si

Preberite tudi:

05.06.2014
24.06.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...