So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

V tujini težje do všečkov kot v Sloveniji

Čas branja: 1 min
11.06.2014  09:00
Beseda, ki v zadnjih dneh odzvanja v glavi Martina Žorža, vodje projektov oz. startup hustlerja pri Playme.FM, je prav gotovo strategija. S sodelavci, marljivimi programerji, se trenutno ukvarjajo s testiranjem hipotez in na podlagi testiranja s prilagajanjem strategije in ciljev.
V tujini težje do všečkov kot v Sloveniji

V tujini je težje priti do všečkov kot v Sloveniji

Dogaja se res ogromno. Objavili so poziv, da bodo začeli s testiranjem aplikacije. Odločili so se, da bodo objavo tega napovednika promovirali v angleško govorečih državah in državah, v katerih imajo angleščino v malem prstu - predvsem Skandinavija. Povsem nepričakovano so se najbolje odzvali Španci, čeprav najprej njih sploh niso ciljali. Dobre rezultate je pokazala tudi Irska, najboljša konverzija oglasa pa je bila na Ibizi in ostalih Balearskih otokih.

Za všečke v tujini več truda kot pri nas

Playme.FM mentor Nejc Slovnik ugotavlja, da je do všečkov težje priti v tujini, kot pri nas - verjetno zaradi poplave Facebook strani. Kar pa je lahko pozitivno, saj so trdo prigarani všečki tudi kvalitetni všečki.

playme.fm
Ščepec Playme.FM - za lažje čakanje na lansiranje aplikacije

Z majhnimi zneski odkrivajo potencial trgov

Najbolj zanimiva za Playme.FM so države, kjer je Youtube odprt - manj omejitev glede avtorskih pravic je (npr. v Španiji in Južni Ameriki) in kjer se ciljna skupina dobro odziva. Kako to ugotoviti? Med testiranjem start-up oglašuje z majhnimi zneski - cca. 8 - 20 €, da bi ugotovili, kje je zanimanje za aplikacijo največje. Oglaševanje je bilo bolj učinkovito tudi zaradi ciljne usmerjenosti - zanimanje za elektronsko glasbo in druge interese.

MVP se pospešeno približuje

Minimalno sprejemljiv produkt (MVP) je res že skoraj, skoraj pripravljen za beta testiranje.Martin je kot pravi perfekcionist občutljiv na napake, zato se termin oživitve MVPja malenkost prestavlja. Najbolje, da jih spremljate na Playme.FM - obljubljajo, da gremo samo še nekajkrat spat in datum lansiranja MVPja bo razkrit!

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...