So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

O eksperimentiranju in mamljivem klicu s televizije

Čas branja: 1 min
09.06.2014  08:07
V tednu za nami se je zgodilo marsikaj. Naučili smo se nekaj osnovnih prijemov za privlačnost naših objav na Facebooku, ki jih bom v nadaljevanju delil z vami. Na turistično agencijo EuroGo pa smo prejeli tudi zelo zanimiv klic iz televizijske hiše.
O eksperimentiranju in mamljivem klicu s televizije

Kaj smo se naučili iz eksperimentiranja?

Kot obljubljeno v prejšnjem blogu, se bom sprva dotaknil našega »eksperimentiranja«. Prva ugotovitev je, da je sobota za Faceebook katastrofalen dan. Sicer ne vem natančno, zakaj, ampak takrat so ljudje na tem omrežju očitno najmanj prisotni. Morda se sprehajajo s psi, zdravijo mačka, ali pa imajo preprosto možgane na off...

Naslednja ugotovitev je, da je pri objavah potrebno napisati oz. narisati, kaj točno aranžma vključuje. Včasih so namreč cene celo tako nizke, da uporabniki Facebooka menijo, da je v aranžma vključena le namestitev ali le letal. Sedaj pri objavah na slikah dodamo še luškani slikici postelje in letala in taaadaaa, stvar je rešena. Ljudje klikajo, kot nori.

Ugotovili smo tudi, da je super, če je na sliki veliko modre barve. Recimo morje za poletne destinacije, nebo ter morda kakšne vpadljive rožice. Objava za Santorini, slika, ki je imela vse našteto, je dosegla rekordnih 200 všečkov!

Klic s televizije

Prejšnji teden smo prejeli klic, prvi takšne vrste za našo agencijo - poklicali so nas iz televizijske hiše Šport TV in nam ponudili mikavno ponudbo za oglaševanje na njihovem kanalu.

Ponudili so nam, da skupaj organiziramo nagradno igro in podarimo aranžma za svetovno prvenstvo v košarki na Gran Canarii za 2 osebi, v zameno pa nam oni nudijo oglaševanje tako na televiziji, kot njihovi spletni in Facebook strani.

Ko smo o ponudbi debatirali z mentorjem Boštjanom, je dejal, da se mu kljub nižjemu znesku, kot ga običajno zaračunavajo televizijske hiše, ta še vedno zdi previsok. Boštjan je namreč mnenja, da s takim zneskom narediš veliko več koristi z oglaševanjem na internetu.

Ko sem prejel klic, sem bil izjemno navdušen in sem bil pripravljen ponudbo v tistem trenutku takoj sprejeti, sedaj pa je ta navdušenost nekoliko splahnela. Če bi prišli s to ponudbo vsaj dva meseca prej, bi bilo idealno, si mislim, kajti takrat ljudje še niso bili v tako velikem številu prijavljeni za aranžmaje svetovnega prvenstva v košarki pri drugih agencijah...Sedaj pa lahko le ugibamo, koliko ljudi še je zmeraj neodločenih in bi jih naša ponudba prepričala!

Z oglasom na televiziji pa si pridobiš tudi neke vrste kredibilnost v smislu »Glej EuroGo je na tv, tem pa res lahko zaupam!« Kaj pa menite vi? S komentarji mi lahko pomagate pri odločitvi. Gre EuroGo na tv ali ne?

Tomaž Vidovič, EuroGO

Preberite tudi:

29.05.2014
20.05.2014
10.06.2014
16.06.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...