So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Mitraljez dol, snajper v roke!

Čas branja: 2 min
05.06.2014  10:00
Mitraljez dol, snajper v roke!

Preden vam povem, kaj sem se naučila v tem tednu, se vendar moram najprej pohvaliti, da sem tretjič postala teta. Nina je odlično opravila »delo« v pičle pol urice. Kot rad pravi Aleks, je Jakob dosegel hat-trick, jaz pa vidim še enega nagajivčka, ki v skladišču prestavlja in meša etuije iz ene škatle v drugo, ter s tem skrbi da teta nebi zabušavala. Kakšne štose smo imeli z rezanjem čebule za golaž, kuhanjem in pripravo prostora najbrž ni važno za ta blog, pomembno je le, da so bila vabila za »Jakobovo zabavo« poslana v smislu »...vabljeni na ogled finala lige prvakov...«. Pa smo takoj zapečatili, da bo mali ziher nogometaš.

Kaj imajo skupnega ovitki, nogomet in posel?

In ko smo ravno pri nogometu, back to bussiness, bliža se Svetovno prvenstvo v nogometu v Braziliji. Na takšne in podobne dogodke sva z Nino zelo pozorni, saj se vzporedno z njimi pojavi tudi povpraševanje po etuijih s potiskom npr. zastave držav udeleženk. Prav zaradi tega je tudi nastal naš Fanzone. Z zadnjega sestanka z Žanom sva odšli zelo optimistični, zato sva hitro kontaktirali dobavitelje in poskrbeli za novo atraktivno zalogo etuijev, tako nogometnih, kot tudi ostalih. Torej, tem za oglaševanje smo imeli kar nekaj, »Joža pa je pognal« z ozko usmerjenimi oglasi za Smasung telefone in okrasnim nakitom, kar pa smo povezali s praznovanjem 1. rojstnega dne. Učinki oglaševanja so bili sorazmerno hitro vidni, takoj sem namreč opazila povečanje obiska spletne strani. Povprečno število se je na dan povečalo za 60 %. Po enem tednu poskusnih oglasov in učenju, kaj pomeni kateri podatek pri analizi, so rezultati optimistični. Več kot 20 naročil je bilo v enem tednu oddanih preko oglasov.

Pomemben podatek je strošek na naročilo

Žan mi je razložil, da je najbolj pomemben podatek strošek na naročilo in ne cena prikaza ali klika. Vrednost naročila pri novih oglasih je bila malo višja od 1 €. Učila sva se osnov (od izbire slike, teksta in najpomembneje, targetiranja, ki nam omogoča boljše rezultate. In kako naj izberem vpadljivo sliko, ko pa jih vsak dan ves čas gledam? Meni gre po glavi: »Simple is the best!«. On pa: »Mitraljez posprav, snajper v roke!«. To se je seveda nanašalo na targetiranje. Na podlagi analize, kdo vse je všečkal našo stran Nori etuiji za mobitele, sva prišla do ugotovitev, kdo so ciljne stranke...in napad! Pardon, nič na juriš, ampak: Nameri in ustreli!

Facebook se obnaša kot otrok



Večkrat sem se ta teden vprašala, kje je tista meja, da se v oglaševanje splača vlagati. Po tem, kar sem se naučila, velja: več kot vložiš, več dobiš, če seveda veš kaj delaš... Kot mlado podjetje nimamo proračuna za oglaševanje, zato se na Facebooku poskušamo znajti npr.z objavami na strani. Vendar je to le kaplja v morje, če od 20 tisočih všečkarjev, ki te spremljajo, Facebook pokaže objavo le tisočim. Grrrrr! Kot je tudi že ekipa EuroGo ugotovila, se FB obnaša kot otrok: »Pomoliš prst in takoj hoče roko.« Žan pravi, da ga zna krotiti, zato sem lahko brez skrbi, da bo že v naslednjem tednu etuizamobi.si. spoznala še veliko širša množica. Iz sestanka sem odšla malo nejevoljna, ker selfiji niso ravno uspeli (frizerja sem ta mesec izpustila), kar pa seveda ne pokvari dejstva, da so rezultati oglaševanja pozitivni in napredujemo.

Tina Šušteršič, Etuizamobi.si

Preberite tudi:

20.05.2014
29.05.2014
16.06.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...