So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

13. Start-up CAFE: Podjetniški mediji

Čas branja: 1 min
30.05.2014  12:13
13. Start-up CAFE: Podjetniški mediji

Na kakšen način so mediji del slovenskega podjetniškega ekosistema?

Kako naj se startup podjetja približajo novinarjem?

Kako v Sloveniji postati podjetniška medijska zvezda in kaj to pomeni za razvoj podjetja?

Zakaj in kdaj je PR pomemben za startup podjetja?

Tudi mediji so lahko vitka in agilna zagonska podjetja v iskanju poslovnega modela. Tokrat bomo spoznali snovalce slovenskega medijskega prostora, ki pokrivajo področje zagonskega podjetništva in razvoja tehnologij, ter podpirajo podjetništvo na različne načine. Vabljeni, da se nam pridružite na 13. Start-up cafeju

v sredo, 4. junija 2014, od 7.30 do 10.00 v kavarni Sputnik v Ljubljani.

Ob 8.00 bomo z gosti in moderatorko Jasno Rus iskali odgovore na vprašanja o medijih, PR strategijah in dobrih praksah startup podjetij. Z nami bodo:

Borut Borštnik iz Zavoda mladi podjetnik, ki nas kot organizacija in medij od leta 2007 izobražuje o novostih in trendih na področju podjetništva;

Aljoša Domijan, investicijski podpornik Trombe, Agencije za promocijo znanosti, kreativnosti in inovativnosti z vizijo predstavljanja vrhunskih slovenskih dosežkov in spoznanj;

Iztok Hočevar, izvršni urednik spletne platforme o podjetništvu, izobraževanju in karieri Startaj.si, ki ves čas išče »the next big thing«. Ste to vi?

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...