So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

'Joža, požen, mi smo prpravlen!'

Čas branja: 2 min
29.05.2014  10:00  Dopolnjeno: 29.05.2014 16:21
'Joža, požen, mi smo prpravlen!'

»No pa se je začelo...« si rečeva, ko se polni adrenalina voziva na prvi individualni sestanek z Žanom, specialistom za internetni marketing in direktorjem oglaševalske agencije Bsmart. Saj ne, da bi naju tam čakal bungee jumping ali kaj podobnega. Ko se odprejo nova vrata v prihodnost in okno v svet, sem na začetku vedno malo nervozna. Moja sestra Nina pa kot, da je to nekaj povsem naravnega - kako ne tak odziv, ko pa najbrž razmišlja samo o brcanju (že tretjega) malčka v njenem trebuhu. Kljub temu, da bo že čez nekaj dni pokukal na svet, se je ves čas sestanka vedel zelo vljudno. Jasne misli in dvig motivacije prideta do izraza v trenutku, ko vstopiva v poslovne prostore podjetja. Pomirjajoče moder logotip čez celo steno da takoj vedeti, da si na pravem mestu.



Ko hočeš ciljati vse, hitro zmanjka monicije

Po nekaj začetnih vljudnostnih frazah smo se hitro ujeli na pravi valovni dolžini in na posel. Midve že pričakujeva, da bodo padale oglaševalske akcije kot bombe v 2. svetovni vojni, ena za drugo - boom! Bang! Tresk! Vendar naju Žan hitro postavi na realna tla. Pouči naju, da se bomo zadeve lotili počasi, zanesljivo in taktično. Individualen pristop nama popolnoma ustreza, zato začneva z opisovanjem tekočih akcij in kako sva se marketingu na Facebooku posvečali v preteklem letu. Predvsem zaradi hitrega tempa življenja in hitrorastočih podjetij sva bili vedno mnenja, da se je treba »hitro obrnit«, če želiš rezultate. Mogoče naju je ravno ta »hitrost«, ko sva vse hotele takoj, pripeljala do pomanjkanja monicije. Po pregledu preteklega dela, nastopa na trgu, rezultatov in ostalih številk, grafov in podobno, je Žan kar hitro z nasmeškom komentiral, da streljava vse naokoli, kot z mitraljezom. »Še dobro, da sva zadele kakšno tarčo - tolik o tistem pomanjkanju monicije!« sem si mislila sama pri sebi. Na naslednje »bombardiranje z namenom« niti nisva bili pripravljeni, vendar sva preživeli. Pa niti ne mislim na fotoshooting, ki ga je Maja izvajala kot pravi paparaci, ampak na vprašanja, ki so se vrstila eno za drugim. Še o prejšnjem nisem bila popolnoma prepričana, da sem povedala vse, že je priletelo novo. Žanov Bsmart Notebook pa se je vztrajno polnil s pomembnimi informacijami. Ugotovili smo, da je na voljo kar nekaj različnih tem, na katerih bi lahko temeljilo oglaševanje kot npr. 1. rojstni dan, ki ga je spletna trgovina obeležila 15. maja.



etuizamobi
Tina in Nina, Etuizamobi.si

Spet delo za (zanesljive) programerje!

Za cilj tedna smo si postavili, da uredimo vse tehnične specifike za kasnejše nemoteno delovanje, opazovanje in analiziranje, ter pripravo tem za poskusno oglaševanje. »Spet delo za programerje!« mi je razbijalo v glavi, ko sva se z Nino spogledovali in enako razmišljali. Je še kdo na tem svetu, ki je v prvo našel zanesljivega programerja? Na srečo se nam tudi to postavlja na svoje mesto, zato je bilo začetno vznemirjenje povsem odveč. Žan naju je pospremil s povzetkom dogovorov in plana, ter naju motiviral z načrtom, kako bomo prišli do želenih rezultatov... meni pa je medtem že odzvanjal v glavi odzvanjala oglas »Joža požen, mi smo prpravlen!«

Preberite tudi:

20.05.2014
05.06.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...