So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

V iskanju poslovnega modela, ki bi uporabniku omogočal brezplačno poslušanje glasbe

Čas branja: 2 min
27.05.2014  12:00
Mentor, strastni ljubitelj in strokovnjak za gradnjo blagovnih znamk, Nejc Slovnik, POINT OUT in športni ter glasbeni navdušenec, Martin Žorž, sta se 6-tedenskega izziva lotila s postavljanjem strategije za Facebook stran glasbene aplikacije playme.FM.
V iskanju poslovnega modela, ki bi uporabniku omogočal brezplačno poslušanje glasbe

Od kje sploh ideja za playme.fm?

Martin ima že kar nekaj izkušenj z organiziranjem zabav in menedžiranjem glasbenikov. Pred dobrim letom je začel premišljevati, da je problem glasbe v tem, da je je enostavno preveč. Ustvarja jo lahko pravzaprav kdorkoli z domačega kavča. Redkokdo pa ima dovolj časa in energije za iskanje nove glasbe. Obstaja veliko orodij, ki rešujejo odkrivanje glasbe (music discovery), kot npr. Spotify in Pandora, vendar si sčasoma zapomnijo in priučijo uporabnikovega glasbenega okusa - približno tako kot Google - in s tem zapirajo njegovo izbiro. Pomembno dejstvo je tudi, da so omenjene aplikacije plačljive, playme.FM pa bo brezplačna. Filozofija ekipe, ki stoji za aplikacijo je namreč: "Vsak si zasluži uživati v glasbi, kjerkoli, kadarkoli in zastonj." Ekipa aplikacijo dela zato, da bodo pomagali reševati realen problem mnogih ljudi - kako iskati nove, kvalitetne pesmi s pomočjo vira, ki mu zaupamo.

Playme.FM bo v oceanu glasbenih aplikacij izstopal zaradi družabnega vidika

Zaradi družabnega vidika - novih pesmi ne bo predlagal računalnik, ampak jih bo poslušalec odkrival prek prijateljev in znancev, brez da bi jih obremenjeval. Ljudje zaupamo priporočilom ljudi, ki jih poznamo veliko bolj kot računalniku. Playme.FM bo povezoval družbena omrežja in portale z glasbo (Youtube, Soundcloud...) ter tako ponudil sestavljene playliste. Uporabnik bo znotraj aplikacije poiskal prijatelja, ki ima po njegovem dober okus za glasbo. Aplikacija bo poskenirala vse dotedanje objavljene pesmi kolega na Facebooku in sestavila playlisto.

Koga točno bo aplikacija obsedla?

24-30 letnega ljubitelja kvalitetne elektronske glasbe (npr. electro indie in deep house), na začetku Slovenca, Britanca, Irca, ki ima v žepu pametni telefon (iPhone, kasneje tudi Android) in uporablja družbena omrežja...v nadaljevanju bo playme.FM ciljal še na Skandinavske države, Nizozemsko itd. Kako bo ekipa dosegla to, lahko bi rekli, kar optimistično širjenje aplikacije? Prek sodelovanje z DJji, glasbeniki (ti dvoji so zainteresirani za sodelovanje, ker bojo s playme.FM dobili nov kanal za promocijo), glasbenimi fani in glasbeno skupnostjo.

Cilji in lansiranje MVPja

Duo, ki bo tesno sodeloval v naslednjih tednih, je določil kar nekaj ciljev - da bosta lahko redno preverjala, ali sta na pravi poti ali bo potrebno strategijo obrniti na glavo. Trdo bosta garala in gradila na dialogu z njihovimi Facebook fani z namenom povečanja interaktivnosti. Za 100 % želita tudi povečati prijave na prejem emaila, ki bo obvestil o lansiranju MVPja in možnosti njegovega testiranja - kar lahko pričakujemo že v roku enega meseca. Mimogrede, za testiranje aplikacije se lahko glasbeni navdušenci prijavite Playme.FM. Najpomembnejši cilj pa je, da bo 30 % uporabnikov MVPja playme.FM uporabljalo redno - na vsakodnevni ravni. S pomočjo feedbacka uporabnikov bo playme.FM ekipa aplikacijo izboljševala in prilagajala željam in zahtevam glasbenih frikov.

pointout
Prvi sestanek je potekal v sproščenem vzdušju, poskajpali pa smo tudi z dizajnerjem Emilom Kozoletom, ki trenutno v Londonu pridno pridobiva znanje na podiplomskem študiju (dizajn za učinkovito komunikacijo). Emil bo poskrbel, da aplikacija ne bo privlačna samo našim ušesom, ampak tudi očem. Na sliki Nejc (POINT OUT) in Martin (Playme.fm)

In kakšne so zaključne misli mentorja po drugem sestanku?

„Glasba nas obkroža na vsakem koraku in ima močan vpliv na čustva. Pravtako predstavlja močan komunikacijski element, ki ga nekatere blagovne znamke s pridom izkoriščajo. Pri načrtovanju strategije Playme.fm za Facebook sva z Martinom izhajala iz njihove glavne vrednote, to je seveda glasba. Postavila sva jo v središče dogajanja na strani, tekom katere bova uporabnike z metodami aktivacije poskušala vplesti v blagovno znamko, se z njimi povezovati, pogovarjati ter seveda pridobivati povratne informacije, ki so v trenutni fazi start-upa in razvoja njihovega produkta pravzaprav ključne. Že nestrpno pričakujem prve odzive in kakšne rezultate nam bo uspelo doseči v naslednjih tednih."

Preberite tudi:

20.05.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...