So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

O, ti požrešni Facebook!

Čas branja: 1 min
29.05.2014  10:00
Katero je bilo glavno spoznanje tega tedna?! Facebook je pravi požrešnež in hoče zmeraj več denarja, da posamezni oglas doseže enako število ljudi. Gre za izjemno slabo novico, vendar celoten teden kljub temu ni bil tako črn...
O, ti požrešni Facebook!

1500 novih všečkarjev zaradi nagradne igre

EuroGojevci smo pred kratkim spravili v tek veliko nagradno igro, v kateri podarjamo Potovanje v Pariz za 2 osebi. V 10 dnevih nam je uspelo zbrati 1500 novih sledilcev. Ali je to veliko ali ne, ne vem zagotovo, verjetno pa ni slabo. Ob tem pa se mi vsekakor poraja vprašanje, koliko izmed teh ljudi, ki bo sledilo našim objavam, lahko pretvorimo v kupce? Ali je večina teh sledilcev le lovilcev nagradnih iger? Najverjetneje že, saj je glavni namen nagradne igre povečati prepoznavnost turistične agencije EuroGo, v štartu pa smo vedeli, da bo nagradna igra za seboj »potegnila« veliko sledilcev, ki morda nikoli ne bodo kupci. Kljub temu pa bo kar nekaj več ljudi vedelo, da obstaja »neka goeuro al euro agencija«, ki ponuja resnično noro poceni potovanja in počitnice.

Pridobivamo premlade sledilce?

Ob spremljanju novih všečkov (in tako sledilcev spletne strani), ki smo jih dobili tekom nagradne igre, smo opazili, da je med njimi veliko mladih oseb, predvsem srednješolcev (18 let in manj). Zato smo ukrepali in nastavili ciljno skupino nad 20 let. Iz sedanjih prodanih aranžmajev namreč opažamo, da imamo največ kupcev med 20 in 25 letom. Menim, da je namreč pomembno posvetiti pozornost temu, kdo sledi tvoji strani, da lahko te sledilce kasneje pretvoriš v kupce in njim prilagajaš objavljene poste.

Eksperimentiranje je postalo dražje

Sedaj pa se vračam k naslovu. V zadnjih 10 dneh poskušamo objavljati različne objave, ki se razlikujejo glede časa objave, kako je objava zapisana, kakšna je slika objave, katera je ciljna publika, itd. Vendar pa v našem »eksperimentiranju« porabljamo veliko denarja. Kar pa je najslabša novica, kot sem že uvodoma napisal, Facebook »hoče« za isto število prikazov veliko več denarja, kot ga je hotel na začetku! In kaj sledi iz tega? »Eksperimentiranje« bo treba čim bolj skrajšati, pri tem pa nam bodo v pomoč analize objav (število klikov in všečkov objave ter število klikov na povezavo do naše spletne strani, ki generirajo prodajo aranžmajev).

Rezultati v naslednjem tednu

Upam, da vam bom v naslednjem tednu že lahko nekoliko več povedal o rezultatih našega »eksperimentiranja«. Do takrat pa nas spremljajte na Facebooku in se morda srečamo kmalu že na katerem od potovanj.

Do takrat pa lep popotniški pozdrav.

Tomaž Vidovič, EuroGo

Preberite tudi:

21.05.2014
09.06.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...