So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Minimalizem ne pomeni majhno, ampak, da je okoli veliko prostora

Čas branja: 1 min
21.05.2014  23:34
Sestanek mlade, zagnane ekipe potovalne agencije Eurogo.si in mentorja Boštjana iz podjetja Studio 404. s podporo sodelavca Mihe je potekal v majhni, a zares udobni pisarnici v prostorih 404 na Viču.
Minimalizem ne pomeni majhno, ampak, da je okoli veliko prostora

Debata je tekla o strategiji objav na Facebooku, o komuniciranju med in po poteku nagradne igre za brezplačno potovanje v Pariz (klik klik na njihovo FB stran za več info.). Po nekaj minutah je postalo jasno, da bo današnji sestanek bolj zavil v analitične vode - kako s pomočjo orodja Google Analytics spremljati, katere objave pritegnejo k največjemu številu obiskov spletne strani. Mentor in navdušenca nad potovanji, Nataša in Tomaž, so pregledali, iz katerih drugih kanalov še dobijo največ obiskov na spletno stran. Vsekakor pa prevladuje Facebook, ki zgenerira kar 40 % vseh obiskov spletne strani.

Katere lekcije smo obdelali in vam bodo prišle prav?

1. Razpon pozornosti (attention span) uporabnika spleta je 1 - 2 sekundi, zatem neučakani bralec, ki ne najde takoj tisteg informacije, ki jo išče, z enim klikom odide h konkurenci. Pozornost obiskovalca je treba načrtno usmerjati - tako kot se otrok hitro naveliča ene igrače, se tudi nezadovoljni obiskovalci spletne strani.

2. "Minimalizem ni majhno, samo veliko prostora (white space) je okoli." (Boštjan)

3. Kaj deluje? Velike slike, "juicy detajli", odštevanje, koliko dni je še do konca določene akcije, veliki gumbi. Najbolj deluje zeleni gumb, ker nakazuje na "pelji", rdeči pa deluje redkeje - recimo, ko bi šlo za vročo ponudbo.

4. Ne sklepaj, da ljudje vedo. Treba jim je pokazati in povedati.

Kombinacija čustev in analitike

Za ugotavljanje vedenja na spletni strani je nujno uporabljati analitiko, drugače lahko samo ugibamo, kateri podnaslovi ali način pisanja na spletni strani najbolje deluje.

Pomembno je komunicirati s čustvenim pridihom - ljudje se gredo na potovanja sproščati, uživati, zato je najbolje potovanja predstavljati z aktivnimi glagoli.

Vtis Boštjana in Mihe: Skupaj se učimo - učimo se drug od drugega, gradimo pristop do oglaševanja oz. vodenja Facebook strani in spletne strani. Je dolgotrajen postopek, počasi raste nivo dela. Ne gre toliko za konkretne napotke, kot za učenje procesa, kako spremljati analitiko. Izkažeta se, da se ravnata po načelu "skromnost je lepa čednost": "Midva znava v bistvu samo bereva analitiko."

eurogo
Miha, Boštjan (Studio 404) in Nataša ter Tomaž (Eurogo.si)

Mimogrede, slišali smo še kratko anekdoto, o tem, kako sta Nataša in Tomaž prišla do Eurogo ideje: prijatelji so ju začudeni spraševali, kako lahko tako veliko potujeta in pri tem tako malo zapravita. Njima pa se je zdelo samoumevno, da se potuje lahko za majhen denar in sta bila šokirana nad cenovno ponudbo aranžmajev klasičnih agencij. In tako se je pred pol leta vse začelo.

Preberite tudi:

20.05.2014
29.05.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...