So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kako bomo Slovencem olepšali nepogrešljivega življenjskega spremljevalca?

Čas branja: 1 min
21.05.2014  11:00
Kako bomo Slovencem olepšali nepogrešljivega življenjskega spremljevalca?

Seveda beseda teče o mobilnih telefonih. Nina Draksler in Tina Šušteršič sta sestri, ki vodita uspešno spletno trgovino etuizamobi.si za prodajo vseh pripomočkov, ki zaščitijo in polepšajo naše zveste sopotnike, ki znajo polepšati celo čakanje v vrstah.

Iznajdljivi sestri, ki med drugim sami pripravljata ves tekstovni in slikovni material za spletno trgovino ter družbena omrežja, sta poslovanje spletne trgovine zagnali prav s pomočjo Facebooka. Z budgetom za promocijo Facebook strani cc. 4 eur na dan sta v kratkem času dosegli ciljno občinstvo in danes je preko 70% prometa v njuni spletni trgovini organskega. To pomeni, da 70% ljudi pride na njuno spletno stran preko neplačanega iskanja.

bsmart
Povprečna vrednost nakupna na spletni strani etuizamobi.si znaša 15 eur, na dan pa imata sestri Nina in Tina povprečno 10 naročil.

Nina in Tina sta povedali, da želita s pomočjo investiranja v komuniciranje na Facebooku polepšati in zaščititi še več mobitelov. Z drugimi besedami, vest o norih akcijah v spletni trgovini bi radi razširili na vseh 20.273 km² naše države.

Na sestanku s strokovnjakom za spletno oglaševanje Žanom Bagaričem, direktorjem podjetja BSmart, ki je njun mentor v sklopu programa Startaj.si so se dogovorili, da bosta Tina in Nina bosta najprej poskrbeli, da bo njuna spletna trgovina dobila kodo za sledljivost uspešnosti oglaševanja na Facebooku, kar bo omogočilo natančno merjenje uspešnosti akcij. Podjetnici, ki sta sami zagnali posel dobro vesta, da morata ob povečanji investicij na Facebooku poskrbeti za ustrezno zalogo, saj je eden izmed najbolj pošastno-slabih trenutkov spletne prodaje, če podjetje oglašuje izdelek, ki ga kupec ne more kupiti, ker ni na zalogi. To se Nini in Tini seveda en bo zgodilo.

Žan Bagarič je sestanek strnil: »Cilj podjetnic Nine in Tine je pospešiti prodajo spletne trgovine Etui za Mobitel, zato bomo celotni budget namenili Facebook promocijam, ki bodo vodile iz Facebooka na spletno stran. Čez nekaj dni njuno podjetje praznuje 1. rojstni dan, v času nogometnega prvenstva v Braziliji bo veliko zanimanja za etuije v barvah moštev, ki sta jih uvedli v ponudbo. Skratka, tole bo še zelo zanimivo in prepričan sem, da bo ob koncu več Slovencev vedelo, da obstaja nakit za mobitele in ovitki v barvah nogometnih zastav.«

bsmart
Nina in Tina z mentorjem

Preberite tudi:

20.05.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...