So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

S pomočjo Facebooka zagnali prodajo aranžmajev

Čas branja: 1 min
20.05.2014  10:00
S pomočjo Facebooka zagnali prodajo aranžmajev

V družbenem omrežju Facebook turistična agencija EuroGo vidi velik potencial za povečanje prodaje. Facebook namreč nudi možnost objavljanja dnevnih objav, ki so v našem primeru ponudbe aranžmajev. Tako lahko večkrat tedensko objavimo tako imenovane »nore ponudbe«, na katerih sloni naš poslovni model. Ponudbe so veljavne kratek čas in je zato nujno, da sporočilo takoj doseže morebitnega kupca. Tega klasično oglaševanje v taki meri zagotovo ne omogoča. Še dodaten bonus je, da lahko zaradi podatkov o samih uporabnikih določimo tudi ciljno skupino, ki naj ji bo oglas predvajan.

Premalo izkušenj z oglaševanjem povzroča nepotrebne stroške

S Facebookom smo uspeli povečati oziroma sploh zagnati prodajo naših aranžmajev, s pomočjo izziva Startaj.si pa pričakujemo, da bomo svoje znanje nadgradili in nam bo to omogočilo boljše, učinkovitejše oglaševanje in večjo prepoznavnost na trgu. Pri tem nam bodo zagotovo najbolje znali svetovati mentorji, strokovnjaki s področja spletnega marketinga. Prepričani smo, da imamo z oglaševanjem premalo izkušenj in nam to povzroča še veliko preglavic ter nepotrebnih, prevelikih stroškov.

Cilj: ciljno usmerjene objave

eurogo
Ekipa EuroGo

Mentorji bodo zagotovo vedeli in znali preobraziti naše objave - ponudbe, v veliko bolj privlačne in ciljno usmerjene. Smo nasploh zelo mlado podjetje, ki smo na Facebooku prisotni zelo malo časa, zato nam je cilj 3 - 4-krat povečati ciljno publiko (všečki). Velik del teh sledilcev želimo pridobiti z nagradno igro, pri kateri nam bo pomagal tudi naš mentor Boštjan. Upamo, da bomo v teh šestih tednih izziva dosegli zastavljene cilje. Pa tudi, da se bodo tudi bralci portala Startaj.si, ki se morda nahajajo v podobnem položaju kot mi, imeli priložnost naučiti določenih strategij oglaševanja.

Pogumno izzivu naproti!

Preberite tudi:

21.05.2014
09.06.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...