So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Dej no dej, to so se zmotil...

Čas branja: 2 min
20.05.2014  10:00
Dej no dej, to so se zmotil...

»Kako oglaševati na Facebooku?« se vprašava po vseh teh reklamah, ki nama skačejo pred nos. Nina prav navdušeno na strani Nori etuiji za mobitele poskusno klikne »Promoviraj objavo« in se čudiva vsemu skupaj. Nato z glasnim razmišljanjem ena drugi skačeva v besedo, ker se nama niti sanja ne, kaj izbrati v prvem spustnem seznamu. Nekaj izbereva na »am bam«, odkljukava par nama pomembnih izborov, določiva budget 5€ in čakava na apokalipso.

Poskusiš, klikneš, za rokav pocukaš

Nekako tako sva se dve sestri (Tina in Nina) pred slabim letom dni znašli v vrtincu Facebook oglaševanja. Poskusiš, klikneš, koga mal za rokav pocukaš, če še kaj ne veš, pa strica Googla vprašaš...in upaš, da je bila prva poteza pravilna, saj ti poleg vseh informacij v glavi doni še motivacijska misel očeta: »Vse se da, sam če se hoče.« Glede na to, da imava obe podjetno- ekonomsko izobrazbo se nama je zdelo smiselno, da najprej naučeno marketinško teorijo preizkusiva v praksi. Bolj kot ne samouke sva v slabem letu z dokaj nizkim vložkom v FB-marketing pomembno vplivali na prepoznavnost in všečnost. »Hvala bogu, da sva dve«, si večkrat rečeva in ena drugo motivirava.

Čas za nadgradnjo znanja

etuizamobi
Tina in Nina, Etuizamobi.si

Želja po učenju pa naju je med vsakodnevnim brskanjem po spletu zanesla na Startaj.si, kjer sva po »hitrem postopku« izpolnili prijavnico za FB mentorski program. Nina itak mal skeptično: »ah dj no, veš kolk se jih bo prijavlo, nimamo šans.« Sicer je trajal polne 3 dni, da sem oddala prijavo, ampak o tem, zakaj je toliko trajalo kdaj drugič. Čist potihem sem si želela sodelovat v programu, saj sva prišli do točke, ko sva izčrpali svoje začetne ideje in se zavedava, da je čas za nadgradnjo že pridobljenega znanja. »Ninaaaaa tooooo!« je bil zmagovalni vzklik, ona pa »dej no dej, to so se zmotil...« in že sva tiščali glavi v ekran, ko je prišel email s pozitivnim odgovorom, ter ena čez drugo Aleksu (Ninin mož) razlagali, kaj vse novega naju bodo mentorji naučili. Pustimo dejstvo, da »nimava pojma, kaj bova zvedli« na strani.

Cilj je podvojitev obiskovalcev spletne trgovine

S programom se nadejava rezultatov v prodaji. Optimistična napoved ali ne, želja je, da se delež obiskanosti in nakupov v spletni trgovini preko fb-ja podvoji. Torej, naše sledilce bi v kar največji meri radi redno obveščali o novostih in jih pretvarjali v kupce. Pričakujem, da bo program odlična izkušnja za celo ekipo, ter da bodo izsledki močno vplivali na prihodnjo rast našega podjetja in vseh drugih mladih podjetij pri nas...

Hvala za priložnost!

Preberite tudi:

21.05.2014
29.05.2014
05.06.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...