So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Resničnostni šov Startaj.si Facebook

Čas branja: 3 min
20.05.2014  09:00
Tole bo resno. Trije strokovnjaki za družabna omrežja bodo "v živo" pomagali trem mladim podjetjem pri doseganju poslovnih ciljev prek Facebooka. Spremjajte in črpajte znanje tudi vi! Potrebujemo tudi vašo pomoč, soublikujte naš novi resničnostni šov.
Resničnostni šov Startaj.si Facebook

Poznate tisto, ko imate polno idej, s kolegi jih premlevate, izpopolnjujete, napetost vas navdušuje, drži pokonci in vam ne da miru. Le še ZDAJ bi moral kdo zakričati za začetek izvedbe.

Tako nekako je z našim projektom - resničnostnim šovom Startaj.si Facebook.

Imamo idejo!

Strokovnjaki z različnih področij bi svetovali mladim podjetnikom, startupom pri doseganju ciljev, vse to pa nekako v obliki "resničnostnega šova" - vse je javno, s sodelujočimi se dela intervjuje, pišejo se blogi, njihovi uspehi in neuspehi so na vpogled vsem zainteresiranim, občinstvo lahko spremlja, občasno sodeluje, res zavzeti lahko črpajo znanje in ideje, kot če bi sodelovali v samem projektu. Ob koncu se organizira dogodek, kamor so vabljeni vsi, kjer se predstavi rezultate in pridobljeno znanje.

Ideja se zaključi s tem, da tak projekt ipopolnjuješ in ponavljaš na različnih področjih.

In potem je nedko zakričal ZDAJ.

Tako je pred vami prvi, pilotni projekt, realizacija ideje, ki nam ni dala miru. Pomagajte nam jo razvijati.

Kako smo začeli

slika fb

V sejni sobi nekaj nadstropij nad Tivolsko v Ljubljani se nas je zbralo enajst navdušencev nad start-upi in Facebookom. Povprečna starost udležencev je bila nekaj mesecev pod 30 let, število idej in stopnja radovednosti, kako bo projekt izpadel, pa vsekakor nadpovrečna.

Z uvodnim predstavitvenim sestankom smo začeli z mentorskim programom Startaj.si Facebook.

Za osvežitev spomina: šlo bo za prvi tovrstni projekt v Sloveniji, katerega cilj je, da trem izbranim startupom pomagamo pri preboju na Facebooku ter tudi drugim podjetnikom in startupom prek konkretnih nasvetov v blogih in člankih, ki jih boste lahko prebrali na Startaj.si. Ker gre za pilotni projekt, pa je cilj vsekakor tudi to, da se vsi vpleteni (drug od drugega) čim več naučimo. To pa še ni vse - pričakujete lahko nizek nivo suhoparnosti, objavljanje informacij direktno s sestankov, na katerih bomo kovali strategije in čim manj skrivanja informacij - recimo temu poslovni reality show.

Kdo sploh smo?

Začeli smo, kot je pač najbolj smiselno - na začetku. Med sabo smo se spoznali - pobudnica Maja Voje, organizatorja Jure Gostiša in Dejan Pehlić s Časnika Finance, ki bosta skrbela za to, da bo projekt tekel gladko in bomo čez šest tednov po izpeljanem projektu zaradi doseženih ciljev lahko odprli šampanjec, o vsem, kar se bo zanimivega zgodilo in kaj, kar bi vam lahko prišlo prav tudi vam, bralcem, pa bom poročala Nina Babnik.

Kdo so strokovnjaki - mentorji

Predstavili so se mentorji, predstavniki digitalnih agencij, ki o Facebooku, vsak s svojega vidika, lahko dam roko v ogenj, profesionalno razmišljajo vsaj 12 ur na dan.

  • Nejc Slovnik, soustanovitelj podjetja POINT OUT, strokovnjak (po domače "stručko") na področju oblikovanja spletnih skupnosti, upravljanja odnosov s kupci in znamčenja.
  • Mentor, ki bo znal najbolje svetovati glede naprednih oblik interkativne komunikacije (po domače, aplikacij), je Boštjan Pišler, ustanovitelj podjetja Studio 404.
  • Nepogrešljiv, predvsem ko bomo z oglaševanjem na Facebooku želeli preseči pretekle prodajne rezultate, pa bo Žan Bagarič, ustanovitelj podjetja BSmart.

In najpomemneješe - izbrani startupovci so...

Kdo pa so tisti, zaradi katerih se bo celoten projekt sploh odvijal - izbrani startupovci, ki se bodo v naslednjih tednih večkrat odzvali na besedo »mentoriranci«. Izmed mnogih prijavljenih kandidatov (za sodelovanje se je prijavilo 29 ekip) so bili izbrani:

Kdo stoji za zgornjimi imeni in se bo trudil za preboj na Facebooku? Učitelj smučanja, energična podjetnica, ki je podjetniško zamisel dobila na čisto običajno sredo ob čveku na kavi, ter par, ki je z nizkim proračunom prepotoval Evropo po dolgem in počez in tako sta pomislila, zakaj ne bi tega omogočila tudi drugim popotniškim navdušencem.

Več o njih in o tem, s kakšnimi izzivi se bodo spopadali v naslednjih tednih, pa boste lahko prebrali še ta teden v našem naslednjem javljanju.

Vse skupaj pa nima smisla brez Vas, bralcev, obiskovalcev Startaj.si, mladih podjetnikov, startupovcev in tistih, ki to želite postati.

Spremljajte nas, učite se od naših strokovnjakov in sodelujočih, delite z nami svoja mnenja, naj se tudi mi učimo od vas.

AKCIJA!

P.S. Našli nas boste vedno na Startaj.si, spremljajte pa nas tudi prek Facebooka in Twitterja.

Preberite tudi:

26.06.2014
30.06.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...